Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotain vikaa, jos ei pidä kiinni kavereista?

Vierailija
22.02.2016 |

Tajusin juuri, että aina luisun pois vanhoista kavereistani. Ensiksi ala-asteen kaverit, sitten yläasteen. En ymmärrä, miksi lakkasimme jopa moikkaamasta ja olimme lopulta kuin ilmaa toisillemme. Lopulta lukion kaverit - en ole enää kenenkään kanssa yhteydessä. Ja viimeisimpänä ammattkikorkean kaverit. Ja tietysti kaikki ne kaverit, joita oli jonkun työn yhteydessä. Yhtä kaveria en vuosien näkemättömyyden jälkeen en edes moikannut, ei tosin hänkään minua. Tunsimme yhden hävettävän asian kautta, enkä halunnut tuntea sitä asiaanliittyvää häpeää. Oli helpompi ignoorata.

Miten te saatte pidettyä kiinni vanhoista kavereista uuteen elämänvaiheeseen siirtymisen jälkeen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään pitänyt. Uusia tullut.

Vierailija
2/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei se ole niin vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä morotan ja tavattaessa muutaman sanasen vaihdankin. Yleensä olen vielä se aloitteellisempi ja tuntuu, että osa vanhoista kavereista ei kiinnostu näkemään, joten en häiritse pitkään.

Mä olen huono pitämään yhteyttä. Eikä mua oikeastaan kaduta edes välien viileneminen. 

Muutamien hyvien tyyppien kanssa ollaan kavereita FB välityksellä ja se riittää. En mä tarvii sydänystävää ja jengiä ympärilleni. 

Mä olen suora ja konstailematon ja huumorintajuinen ihminen. Aina jengi esittää jotain ja puukkoa tulee, en mä semmoisia tarvii elämääni. Oli normaalia tai ei. Parempi näin.

Vierailija
4/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En uskalla miettiä mistä johtuu.

On kuitenkin ollut hyviä hetkiä yhdessä. Ja sitten vaan lakkaa ajattelemasta toista. "Siirtyy uusiin asioihin.

Vierailija
5/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

me suomalaiset vaan ollaan niin epäsosiaalisia, siinä kai se syy.

Vierailija
6/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tervehtynyt.

Vierailija
7/7 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Luulin, että olen ainoa... Keskityn ihmisiin, jotka ovat sillä hetkellä läsnä elämässäni ja sitten siirryn eteenpäin. En ole kovin kiintynyt keneenkään.