Facebook syntymäpäiväonnittelut teennäisiä
Itse olen piilottanut syntymäaikani Facesta enkä koskaan onnittele ketään kenenkään syntymäpäivänä...se kun tuntuu kauhean teennäiseltä...entä muut ?
Kommentit (5)
Olen samaa mieltä! Aikaisemmin mulla oli synttärit näkyvissä ja onnitteluja tuli lähemmäs 100. Nykyään kun olen piilottanut syntymäpäivän, kukaan ei onnittele! Läheiset ystävät ja perheenjäsenet onnittelevat kasvotusten, tekstiviestillä tai puhelimitse. Näin toimin myös itse, en onnittele ketään facessa.
Hienoa mielennepahoittajat:D vittu, että voi saada elämästä ankeeta! Mä en muista kaikkien 600 kaverin synttäreitä ulkoa, se ei tarkoita, ettenkö mielelläni heitä onnittele. Mikä aitoistakuu siihen tarvitaan mukaan?! Miten onnitellaan aidosti ja miten epäaidosti:D kuinka voi saada elämästään noin ankeaa ja ilotonta, hyvänen aika mitä porukkaa...
Joo samoin. Jos haluu onnitella ni ottaa puhelimen käteen ja soittaa...
Onnittelen ja kyllä on kiva saada joku onnittelu edes facessa. Yhden taisin saada viimeksikin. Voisihan se tietysti olla teennäistä onnitella siellä jos näkisin ihmisiä livenä ja olisin muutenkin yhteyksissä, mutta kun en ole.