Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et värjää hiuksiasi

Vierailija
22.02.2016 |

vinkkaa hyvä shampoo käsittelemättömille hiuksilleni. Kasvatin värjäyksen pois ja entiset hiustenhoitotuotteet tuntuvat liian hoitavilta.

Kaikki merkit joita olen kokeillut, jättävät hiukset tahmaisiksi ja likaisen tuntuisiksi. Hiukset ovat nyt tosi hyvässä kunnossa. Käytän suoristusrautaa muutaman kerran viikossa. Kiitos!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianin hydro-sarja. Aussie

Vierailija
2/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta paras on S-ryhmän extra-merkkinen shampoo. Myydään sinivalkoisessa putelissa. Maksaa vähän päälle euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista! Kokeilen tota s-ryhmän omaa heti huomenna. Mikä Aussien sarja olisi hyvä? Olen käyttänyt kosteuttavaa mutta liian hoitava.

Vierailija
4/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno tervashampoo. Mulla on myös niin lyhyt tukka etten käytä hoitoainetta.

Vierailija
5/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän erittäin hieno suomalainen tervashampoota :D ja mulla on siis rastat.. kiva tuoksu tossa shampoossa ja rauhoittaa pää nahkaa! En käyttäny ennen rastojakaan hoitoainetta tai muita oikeastaan ollenkaa ja oma normi hius pysyi aina hyvänä ja sileänä :)

Vierailija
6/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen! Käytän itse sitä mustikkaa, joka on periaatteessa käsitellyille hiuksille, mutta se tuoksuu niin hyvältä.

Vierailija
7/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow-kosmetiikan palashampoot tai Dr. Bronnerin palasaippuat. Tekevät värjäämättömistä hiuksista ihanan kuohkeat ja elinvoimaiset, eivätkä sisällä silikonipaskoja niinkuin markettishampoot.

Vierailija
8/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flow-kosmetiikan palashampoot tai Dr. Bronnerin palasaippuat. Tekevät värjäämättömistä hiuksista ihanan kuohkeat ja elinvoimaiset, eivätkä sisällä silikonipaskoja niinkuin markettishampoot.

Nämä. Sitten on sellainen edullinen esim. Prismoissa myytävä sarja kuin Oliivi. Ovat sulfaatittomia, mikä myös estää sitä ohuen suomalaisen hiuslaadun liikaa latistumista.

Vierailija
9/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonsaippuat käyvät kaikki. Erona palashampooseen on massaan käytettyjen öljyjen suhde. Itse suosin kotimaisia pienyrittäjä, ja tarkastan incit ennen tilaamista, en halua sls:ää, jota toiset käyttävät. Flow on ok, dr B myös, mutta kuivattaa vähän ihoa. Eniten olen tykännyt oliiviöljypohjaisista ja vähiten Nurmen saippuoista, jotka haisevat nenääni pahalle.

Vierailija
10/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei värjää huiksiaan on, näin heteromiehen mielestä, itsevarma ja potentiaalinen kohde parisuhteeseen.

Ne 'muut' muodin ja trendien perässä juoksevat tuuliviirit ovat vain hupaisia tarpeen tyydyttäjiä.

Vierailija
11/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies tossa vastannut ;)

Mutta kiitos kaikille vastaajille, palashampoo on hankintalistalla myös, sain hyviä vinkkejä. Tuntuu, että hiukset tosiaan latistuvat heti. Ennen oli hiukset niin kuivat, että sai melkein öljyä laittaa eikä tuntunut missään.

Vierailija
12/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hieno suomalainen! Käytän itse sitä mustikkaa, joka on periaatteessa käsitellyille hiuksille, mutta se tuoksuu niin hyvältä.

Käytän myös samaa käsittelemättömille hiuksille.

Vierailija
13/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä. Sitten on sellainen edullinen esim. Prismoissa myytävä sarja kuin Oliivi. Ovat sulfaatittomia, mikä myös estää sitä ohuen suomalaisen hiuslaadun liikaa latistumista.

Sulfaatilla ei ole mitään tekemistä hiusten "latistumisen" kanssa. Tarkoitat silikoneja.

Vierailija
14/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juku ;) kirjoitti:

Nainen, joka ei värjää huiksiaan on, näin heteromiehen mielestä, itsevarma ja potentiaalinen kohde parisuhteeseen.

Ne 'muut' muodin ja trendien perässä juoksevat tuuliviirit ovat vain hupaisia tarpeen tyydyttäjiä.

Entäs kun värjään hiuksia sen takia kun on jo alkanut tulla harmaita hiuksia? Olen vasta vähän päälle 20.

Vierailija
15/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei käy nuo erittäin hienot suomalaiset shampoot ollenkaa, heti tulee hilsettä:/ joudun käyttämään system 4 merkkisiä shampoita (ostan kampaamosta)

Vierailija
16/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervashampoita mäkin käytän toisinaan. 

Mies vaan ei tykkää, kun mä tuoksun koko ajan makkaralta(ollaan vegejä), joten vähemmän nykyään käytän. :D Vaihtoehtoisesti Erittäin hienoa suomalaista sitä sinistä putelia. Linnashampoota myös... mitä nyt halvalla saa.

Vierailija
17/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sante Shampooing Brillance Gloss Shampoo, appelsiinia ja kookosta. Tuolla kun pesen, riittää kaksi hiustenpesua viikossa (muuten täytyy pestä 3-4 kertaa). Tuuheuttaa, kosteuttaa ja tuoksuu miedosti. Ostin Prismasta, luonnontuotekosmetiikan hyllystä.

Välillä käytän myös Oliivi-sarjan shampoota ja hoitoainetta, Herbinan syväpuhdistavaa shampoota ja XZ:n Omena-shampoota. Voin suositella näitä kaikkia.

Minulla on hartiapituiset suorat, hennot ja runsaat hiukset ja rasvoittuva iho.

Vierailija
18/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna on mun suosikki. Siinä on ihana vieno syreenin tuoksu.

Vierailija
19/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pelkkää sampoota.

Vierailija
20/50 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marseille-saippua on myös hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä