Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään ollut välivuotoja tai muita häiriöitä kk-kierrossa?

Vierailija
22.02.2016 |

Mikä nuo häiriöt aiheutti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasta verta välivuotona, oli kohtutulehdus. On toki muitakin mahdollisia syitä, mutta kannattaa tukituttaa.

Vierailija
2/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Polyyppeja kohdussa. Suosittelen että menet gynelle ultraan!

Vierailija
4/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut. Polyyppeja kohdussa. Suosittelen että menet gynelle ultraan!

millaista epänormaalia vuotoa sulla oli?

Vierailija
5/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla johtui kuparikierukasta.

Vierailija
6/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli jälkiehkäisypillerin ottamisesta n. viikon jälkeen hyvin kirkkaan punaista veristä vuotoa. Ei ollut normaaleja menkkakipuja vaan ihan sitä verta lorotti, vessanpöntöllä ponnistaessa lirahteli pyttyyn. Kesti noin viikon ja sen jälkeen menkat tuli ihan normaaliin aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välivuotoja ja normaalistikin runsaat menkat muuttui vielä runsaammiksi t.se polyyppityyppi

Vierailija
8/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan superdieetin aikana on ollut pari kertaa. Korjaantui, kun söin jotain vitamiinivalmisteita. Mutta ehkä kertoo siitä, ettei nuo dieetit ole ihan hirmu hyviä elimistölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään koskaan.

Vierailija
10/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on: tosi epäsäännöllinen kierto, jumalattomat ovisvuodot (niukasti verta ja älyttömästi limaa), lisäksi lähes joka kuu rinnoista maitovuotoa ovulaation jälkeen.

Ehkä joskus menen gynelle. En vain usko näissä olevan takana muuta kuin lähestyvät vaihdevuodet ja taipumus (mies)hormonien runsauteen.

Olisinkin kiinnostunut, tihkuuko teillä muilla (joskus synnyttäneillä) maitoa loppukuusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritämme vauvaa ja ovulaation pitäisi olla pian. Tänään olin erittäin ahdistunut ja jännittynyt tietämättä miksi. Juuri aloin vuotaa verta useamman teelusikallisen ja samalla jännittyneisyys katosi. Toivon, että ovulaatio tulee vielä, enkä ole missään hormonaalisessa epätasapainossa tms. Minulta on syksyllä poistettu hyvälaatuisia kasvaimia kohdusta, joten niistä tuskin kyse. Olen googlaillut koko illan, mutta osa tuloksista antaa tämän olevan hedelmällisyyden merkki ja osa merkki jostain viasta.

Vierailija
12/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on: tosi epäsäännöllinen kierto, jumalattomat ovisvuodot (niukasti verta ja älyttömästi limaa), lisäksi lähes joka kuu rinnoista maitovuotoa ovulaation jälkeen.

Ehkä joskus menen gynelle. En vain usko näissä olevan takana muuta kuin lähestyvät vaihdevuodet ja taipumus (mies)hormonien runsauteen.

Olisinkin kiinnostunut, tihkuuko teillä muilla (joskus synnyttäneillä) maitoa loppukuusta?

Hyvä tavaton ihminen! Tuo ei ole millään mittapuulla normaalia. Äkkiä lääkäriin, voi olla syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattoi olla muutamakin kuukausi ilman kuukausia, vaikka ennen tullut ajallaan.. vaihdoin pillerimerkkiä ja pikkuhiljaa kierto rupesi tasaantumaan. Myös stressaava elämäntilanne ja kova liikunta vaikutti kuukautiskiertooni.