Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaan itkee lohduttomasti, kun yritän jättää..

Vierailija
22.02.2016 |

Mies ei ollenkaan tunnu tajuavan, kun sanon ettei mulla ole enää tunteita häntä kohtaan. Sanoo vaan uudestaan ja uudestaan, että meillähän on niin hyvät välit. En voi lähteä, kun olen niin huolissani, että romahtaa täysi tai tekee itselleen jotain. 🙁 Mitä fiksua voisin sanoa sille, että hänkin voisi vähän keveämmin mielin lähteä jatkamaan omaa elämäänsä? Tuntuu, etten löydä oikeita sanoja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtävä ei ole lohduttaa sitä vaan antaa sen itse käsitellä surunsa ja etsiä uudet tukiverkot. Julmaa, mutta totta.

Vierailija
2/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdet vaan. Se on kait aikuinen ihminen, kyl sen pitäis pärjätä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk!

Onko se 5v pikkupojan tasolla henkisesti!?

Vierailija
4/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit auttaa häntä tekemällä eron mahdollisimman selvästi. Että tajuaa; ettei ole paluuta yhteen ja jää haikailemaan. Hän pitää päästä siirtymään eteenpäin elämässä. Älä siis yritä helpottaa xeroa olemalla yhteydessä, se antaa väärän signaalin.

Vierailija
5/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ystäväksi ja ole tukena.

Vierailija
6/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että olet löytänyt toisen joka on paljon parempi niin hän alkaa äkkiä vihaamaan sua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuoresta miehestä on kyse? Nuorille miehille ero voi olla todella kova paikka. En tiedä, ovatko nuo ohjeet kylmästä jättämisestä ihan hyviä. Kyllähän aina voi lohduttaa ja jutella, kun kerran on yhdessä koettu hyviä asioita. Niiden muistolle. Moni nuori mies on ajautunut jopa itsemurhaan eron takia. Totta kai aloittajan pitää joka tapauksessa saattaa ero loppuun.

Vierailija
8/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä tollaiset takertujat, ei ketään ihmistä voi omistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eroatte? Ei pakko kertoa, enkä tuomitse, mutta tuntuu tulleen hänelle ihan puskista. Oletko itse harkinnut tämän ihan loppuun?

Vierailija
10/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi nainen on tuhonnut nuoren miehen elämän. Sinä olet syyllinen jos tämä mies satuttaa itseään. Nyky naisethan ajavat miehet hautaan tai vankilaan jo nuorina. Pthyi! *sylkäisy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele kunnolla, selitä ensin perin pohjin miksi haluat erota. Tue ja kuuntele. Tiettyyn rajaan asti. Ero on tosi kova paikka monelle varsinkin jos rakastaa aidosti.

Vierailija
12/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että sillä on liian pieni muna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden hiipuminen on normaalia. Ne voi sytyttää myös uudestaan. Mutta josset halua niin sitten ei mahda mitään. 

Vierailija
14/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sille äiti. Se on kova paikka kun äiti hylkää.

Oma äitinsä ei järjestänyt pojalle tarpeeksi pettymyksiä, curling-harja heilunut liikaa, ja nyt niitä ei sitten pysty kohtaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tunteita? Ei ne tunteet aina ole pääasia, jos teillä on edes yhteistä tekemistä ja kivaa yhdessä. Ne tunteet voivat syttyä kyllä uudestaan. Jos pitkä suhde niin miettisin vielä. Tunteet ovat aivokemiaa ja vaihtelevat jatkuvasti, ei kukaan ole kumppaniinsa aina rakastunut ja ihastunut jne.

Vierailija
16/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas yksi nainen on tuhonnut nuoren miehen elämän. Sinä olet syyllinen jos tämä mies satuttaa itseään. Nyky naisethan ajavat miehet hautaan tai vankilaan jo nuorina. Pthyi! *sylkäisy

Entäpä nuorten naisten itsemurhat? Miesten syytä kaikki, pthyi!

Vierailija
17/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että man up, grow a pair of balls or something

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme