Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Monenko lapsen kummi olet?

17.02.2006 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Itselläni 1 kummityttö, 2v5kk, parhaan ystäväni esikoinen :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttö 1v9kk ja hän on minun kummitätini tytär eli näin se kummius meillä on nyt kiertänyt =)) Enempää en kummilapsia välttämätä haluaisi, ainakaan hetkeen, jotta pystyn myös osallistumaan ja panostamaan kummilapsen elämään.

Vierailija
2/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaan ystäväni esikoistytön kummi, tyttö täyttää keväällä jo 13. Ystäväni on myös minun esikoispoikani kummi, poika on nyt 12-vuotias.

Olen myös mieheni kanssa hänen siskonsa tyttären kummeja, tyttö on nyt runsaan vuoden ikäinen.

Kaksi kummilasta on minulle sopiva määrä, varsinkin kun itselläni on neljä lasta -aikaa ei olisikaan huomioida enempää kummilapsia :)

Tansku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin kummityttöni täyttää tänä vuonna jo 13. Veljenpojalleni olen myös kummi, tänä vuonna 3 v. Miehellä on 5-vuotias kummityttö ja lisäksi meillä yksi yhteinen kummityttö, tänä vuonna 2 v. Eli yhteensä siis neljä, huh huh...

Vierailija
4/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi kummityttö 8v.

Miehellä yks kummityttö 5v.

Ja sit yks yhteinen kummipoika 6kk.

=)

Vierailija
5/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme kummilasta, kaikki tyttöjä. Iät 4,5v, 3v ja 2,5v.

Vierailija
6/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..neljä omaa, miehellä yksi oma ja sitten kolme yhteistä.

Vierailija
7/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummilasta minulla; 11v poika, 7v tyttö ja 6v tyttö. Ystävieni esikoiset ja sisareni esikoinen. Kivat ikäerot, ehtii kaikkien elämää ja kehitystä seurata. Miehelläni on yksi kummilapsi, myöskin 11v poika.

Vierailija
8/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli serkkuni poika, 5v, sekä ystäväni poika, 2,5v. Sen lisäksi olen oman mieheni kummi =) Mies siis kastettiin, jotta saimme kirkkohäät ja minä sekä bestman lupauduimme kummeiksi, hih....

Vierailija
9/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kahden siskon nuorimmat tytöt (11v ja 7v) sekä veljen ja ystävän nuorimmat pojat (3v ja 1v). Tässä vaiheessa alkaa pikkuhiljaa olla kiintiö täynnä;)

Vierailija
10/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 2 " omaa" ja sitten on 6 yhteistä mieheni kanssa. Tänä vuonna täytetään niin, että vanhin poika 14v, poika 13 v, tyttö 9v, tyttö 6v, poika 4v, poika 2v, poika 1v ja poika 1v.

Joukossa on pari kavereitten lasta ja muut on sukulaisten lapsia. Nyt on sit meidän kummi kiintiö täynnä.

heroka

Vierailija
11/17 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kolme...

-9-vuotias tyttö (serkkuni)

-5-vuotias poika (pikkuveli)

-5kk poika (parhaan kaverin poika)

Vierailija
12/17 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yhden pojan kummi(sylikummi),hän täytti viime jouluaattona 5-vuotta ja on miehen veljen poika.

Vierailija
13/17 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 omaa; 18v. poika, 13v. tyttö ja 2v. tyttö. Kaikki minun sisarusten lapsia

2 yhteistä; 4v. poika ja 8kk poika. Molemmat kavereiden lapsia

Vierailija
14/17 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omia ovat kolme: parhaan ystäväni 9 vuotias tyttö, veljeni 1,5 vuotias poika ja ystäväni 4 kuukautinen poika. Miehen kautta on vielä yksi. Taitaa tässä olla meikäläisen kummikiintiö täynnä. Ihania nuo kuitenkin ovat, ja olen erittäin onnellinen ja otettu pyynnöstä. :)

Vierailija
15/17 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista kaksi vanhinta ovat minun kummilapsiani ja kaksi nuorinta ovat yhteisiä kummilapsiamme :)

tyttö 13v (serkkuni), poika 8v (ystäväni esikoinen), tyttö 1v1kk (siskoni esikoinen), poika 9kk (mieheni veljen esikoinen).

Ja toivottavasti tulee vielä lisää kummilapsia :)

On ihana saada piirustuksia, rakkaudentunnustuksia ja kaikkea muuta kivaa postissa :) Nytkin tuli ystävänpäiväkortti, johon 8-vuotias kummipoikani oli ITSE keksinyt ihastuttavan runon... suloista!

Vierailija
16/17 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kummi eli 7v pojan ja pian 4 vuotta täyttävän tytön kummi. Molemmat lapset serkun lapsia, siis eri serkkujen :)..

Vierailija
17/17 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kohta budjetti kestä ostaa kaikille lahjoja. Omiakin ipanoita ois pari...

Vaikka pahahan siitä kunniasta on kieltäytyäkään, jos kohdalle sattuu. 1 kummilapsi meillä on sellanen, et vanhemmat ei juuri pidä yhteyttä, ite pitäs koko ajan soitella, jos haluu tietää mis mennään. Et ollaan melkeimpä lahjakummeja vaan sille tytölle. En ois suostunut, jos oisin tämän tiennyt. Haluttais kuitenkin olla tärkeitä näille lapsille ja elämässä mukana...