Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä täältä 90-luvulta moi

Vierailija
22.02.2016 |

Tiedättekö missä on mun glitter-hiusgeeli ja nappiverkkarit?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mtv silloin näkynyt, jyrkiä töllättiin!

No ei ehkä jossain pöndellä, mut mä siis katon joka päivä Music Televisinionii. Nauhotan videoille listabiisejä. Ja heti koulun jälkeen katon Marienhofin!

Vierailija
22/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mun sisko pääsi lukeen vahingossa mun teinaria, vähän noloo!! Se on täys NKOTB:n Donnien kuvii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mtv silloin näkynyt, jyrkiä töllättiin!

Joopa joo, porukka väittee et Oulu on landee mut kyllä meillä ainakin on näkyny MTV vuodesta 96.. Kuuntele sä vaa niitä smurffilevyjäs.

Teil ei varmaa oo modeemiakaan!

Mun ärsyttääkö muuten ketään muuta se kun katot MTV:tä ja sit tule se mainostauko, joka vaa kestää ja kestää.. Kolmen videon välein pyörittää ne mainokset.

Sit ärsyttää kans ku The Offspringin Pretty fly tulee koko ajan...

Vierailija
24/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää No Doubtin Don't Speak on ihana! Olen sitä kuunnellut nyt ripiitillä tämän viikon ajan julkaisun jälkeen.

Vierailija
25/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitteks Nirvanan Unpluggged-keikan? Kurt Vobain on niin söde!

Vierailija
26/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappiverkkareita näkee meidän kylällä vieläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samassa paikassa kun mun punaiset tuttikorvikset ja fritsuhuivi..

Vierailija
28/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nähnyt punaista farkkupaitaani?

Tai turkooseja hiihtareita?

Jaa pesussa, no pistän sit farkkuhaalarit.

hemmetin pikkureppu, röökit ei mahu ! Mut moikka, nyt

Pitää lähtee bestiksen kaa ostarille, Ressu Redford kuulemma on nähty siellä ! :-) pyydän nimmarin poskeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytäis tarpeeks korkeavyötäröiset farkut, mihin hupparinhelmat mahtuis ihan parhaiten? Mielellään siis pillimalliset, ne on sexyimmät. Noista uusista leviksistä en tykkää yhtään..

Vierailija
30/37 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mtv silloin näkynyt, jyrkiä töllättiin!

Joopa joo, porukka väittee et Oulu on landee mut kyllä meillä ainakin on näkyny MTV vuodesta 96.. Kuuntele sä vaa niitä smurffilevyjäs.

Teil ei varmaa oo modeemiakaan!

Mun ärsyttääkö muuten ketään muuta se kun katot MTV:tä ja sit tule se mainostauko, joka vaa kestää ja kestää.. Kolmen videon välein pyörittää ne mainokset.

Sit ärsyttää kans ku The Offspringin Pretty fly tulee koko ajan...

Joo, mut Simple Red on niin ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeks tänään telkkarisra Klaani vai Daria?

Vierailija
32/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Take That hajosi! Elämältä otettiin pohja pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Take That hajosi! Elämältä otettiin pohja pois!

Ne on sentään hengissä toisin kuin Kurt Cobain. :( Mun sydän itkee verta ja tekis mieli tappaa itseni. :( Miksi?! MIKSI PITI KUOLLA :(:(

Vierailija
34/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuko joku vaihdella pehmotarroja? Mulla on aitoja, joissa on vaalean ruskea liimapuoli, feikkivalkoisiin en vaihda!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tänä talvena ei ollut niin kovat pakkaset ja tarkenin minihameessa, paksuissa sukkahousuissa ja DocMartenseissa. Mummon 70-luvun villakangastakki ei oo enää kovin lämmin ja siis pipoahan ei voi laittaa päähän. Vähän se näyttäisi hölmöltä tän mun Björk-kampauksen päällä. 

Vierailija
36/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluuko joku vaihdella pehmotarroja? Mulla on aitoja, joissa on vaalean ruskea liimapuoli, feikkivalkoisiin en vaihda!

Ei ole täällä landella sellaisia näkynyt :( Mut sain muuten just uuden ihanan liivin ja poolon! Ja äiti lupasi ommella samanlaisen liivin kuin Donnalla Beverly Hillsissä.

Vierailija
37/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävällä on pv <3 Kaverin poikaystävällä on joku hirveä pappamopo ja vähän sitä hävettää siinä kyydissä olla.