Mä täältä 90-luvulta moi
Tiedättekö missä on mun glitter-hiusgeeli ja nappiverkkarit?
Kommentit (37)
Voi ei, mun sisko pääsi lukeen vahingossa mun teinaria, vähän noloo!! Se on täys NKOTB:n Donnien kuvii!
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mtv silloin näkynyt, jyrkiä töllättiin!
Joopa joo, porukka väittee et Oulu on landee mut kyllä meillä ainakin on näkyny MTV vuodesta 96.. Kuuntele sä vaa niitä smurffilevyjäs.
Teil ei varmaa oo modeemiakaan!
Mun ärsyttääkö muuten ketään muuta se kun katot MTV:tä ja sit tule se mainostauko, joka vaa kestää ja kestää.. Kolmen videon välein pyörittää ne mainokset.
Sit ärsyttää kans ku The Offspringin Pretty fly tulee koko ajan...
Tää No Doubtin Don't Speak on ihana! Olen sitä kuunnellut nyt ripiitillä tämän viikon ajan julkaisun jälkeen.
Näitteks Nirvanan Unpluggged-keikan? Kurt Vobain on niin söde!
Nappiverkkareita näkee meidän kylällä vieläkin...
Varmaan samassa paikassa kun mun punaiset tuttikorvikset ja fritsuhuivi..
Kukaan nähnyt punaista farkkupaitaani?
Tai turkooseja hiihtareita?
Jaa pesussa, no pistän sit farkkuhaalarit.
hemmetin pikkureppu, röökit ei mahu ! Mut moikka, nyt
Pitää lähtee bestiksen kaa ostarille, Ressu Redford kuulemma on nähty siellä ! :-) pyydän nimmarin poskeen
Mistähän löytäis tarpeeks korkeavyötäröiset farkut, mihin hupparinhelmat mahtuis ihan parhaiten? Mielellään siis pillimalliset, ne on sexyimmät. Noista uusista leviksistä en tykkää yhtään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mtv silloin näkynyt, jyrkiä töllättiin!
Joopa joo, porukka väittee et Oulu on landee mut kyllä meillä ainakin on näkyny MTV vuodesta 96.. Kuuntele sä vaa niitä smurffilevyjäs.
Teil ei varmaa oo modeemiakaan!
Mun ärsyttääkö muuten ketään muuta se kun katot MTV:tä ja sit tule se mainostauko, joka vaa kestää ja kestää.. Kolmen videon välein pyörittää ne mainokset.
Sit ärsyttää kans ku The Offspringin Pretty fly tulee koko ajan...
Joo, mut Simple Red on niin ihana!
Tuleeks tänään telkkarisra Klaani vai Daria?
Take That hajosi! Elämältä otettiin pohja pois!
Vierailija kirjoitti:
Take That hajosi! Elämältä otettiin pohja pois!
Ne on sentään hengissä toisin kuin Kurt Cobain. :( Mun sydän itkee verta ja tekis mieli tappaa itseni. :( Miksi?! MIKSI PITI KUOLLA :(:(
Haluuko joku vaihdella pehmotarroja? Mulla on aitoja, joissa on vaalean ruskea liimapuoli, feikkivalkoisiin en vaihda!
Onneksi tänä talvena ei ollut niin kovat pakkaset ja tarkenin minihameessa, paksuissa sukkahousuissa ja DocMartenseissa. Mummon 70-luvun villakangastakki ei oo enää kovin lämmin ja siis pipoahan ei voi laittaa päähän. Vähän se näyttäisi hölmöltä tän mun Björk-kampauksen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Haluuko joku vaihdella pehmotarroja? Mulla on aitoja, joissa on vaalean ruskea liimapuoli, feikkivalkoisiin en vaihda!
Ei ole täällä landella sellaisia näkynyt :( Mut sain muuten just uuden ihanan liivin ja poolon! Ja äiti lupasi ommella samanlaisen liivin kuin Donnalla Beverly Hillsissä.
Mun poikaystävällä on pv <3 Kaverin poikaystävällä on joku hirveä pappamopo ja vähän sitä hävettää siinä kyydissä olla.
No ei ehkä jossain pöndellä, mut mä siis katon joka päivä Music Televisinionii. Nauhotan videoille listabiisejä. Ja heti koulun jälkeen katon Marienhofin!