Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko plussaa vai miinusta jos mies on hulluna jalkapalloon?

Vierailija
22.02.2016 |

Ja onko parempi että on hulluna jalkapallon katselemiseen telkkarista vai että pitää päästä koko ajan ulos potkimaan palloa kavereiden kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä ole väliä. Tietysti futis on tosi tehokasta liikuntaa eli mies hyötyy siitä itse paljon. Hyvä että on harrastuksia.

Vierailija
2/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kumpikaan. Olen itse hulluna futiksen katseluun telkkarista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti plussaa, jos jalkapallo kiinnostaa! Paljon mukavampaa, kun toinen ei nitise ja narise viikonloppujen ottelumaratoneista tai siita, etta kesalomat pitaa suunnitella arvokisojen mukaan. Ja viela enemman plussaa, jos kiinnostaa itsekin pelata. Pelurien kanssa jalkapallosta keskustelu on paljon mielekkaampaa kuin niiden, jotka vain katsovat. Jalkapallo on mun ja miehen suhteessa yksi niista yhteisista jutuista. Mennaan nyt kesallakin katsomaan EM-kisoja.

Vierailija
4/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti plussaa. Tykkään itsekin katsoa jalkapalloilijoita telkkarista, kentällä ja miksei sängyssäkin.

Vierailija
5/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus plussaa, toljotus miinusta.

Vierailija
6/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta! Itse potkimisen vielä sietäisin, telkkarista tuijottamista en.

Vierailija
7/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kinnostus=koko elämä suunnitellaan fudiksen mukaan niin miinusta. Jos kiinnostus ns. normaalilla tasolla, niin neutraali. Sama oikeestaan minkä tahansa jutun kanssa.

Vierailija
8/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekee molempia ja elämässä ja puheissa ei ole kuin jalitsu, jalitsu, jalitsu. Jos alkaa puhua suopotkupallosta niin unohda koko tyyppi.

Vierailija
9/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on plussaa, että on harrastuksia ja on innostunut jostain. Eikä fudis ole yhtään pöllömpi harrastus.

Vierailija
10/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa,ehdottomasti!Oma siippa ei tykkää jalkapallosta,eikä muustakaan urheilusta.Minä taas nauttisin yhdessä katsotuista futispeleistä.

Vierailija
11/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastus plussaa, toljotus miinusta.

Toljotus on osa harrastusta, mulle riittää valioliigan pelit, muutama tunti viikossa toljotan. Sulle vastaava voi olla kun katsot hyvää sarjaa tai leffaa, mä taas nautin hyvästä fudismatsista.