Mies sanoi etten saa mennä ulos trikoohousuissa
Omistan siis tällaiset Gina Tricot'n trikoohousut, mustat, joissa yläosassa vaalea "taitettava" kaistale. Ovat todella tiukat ja miehen mielestä kuulema seksikkäät. Eilen hän sanoi etten saa mennä näissä housuissa ulos :o Siis suorastaan kielsi asian. No, enpä näissä housuissa ajatellut olla kuin kotosalla, mutta onko tämä nyt teistä ihan oikein...?
Kommentit (55)
ap, etkö uskalla vastustaa miestäsi, vai miksi nyt selittelet, ettet haluaisikaan mennä ulos niissä housuissa?
tajuatko että kyse on periaatteesta? jos nyt annat periksi, mies tietää, että voi määrätä kaikesta ja sinä vaan alistuneena myötäilet?
olet vapaa nykynainen ja saat kaikin mokomin alistua "rakkaasi" käskyvaltaan, mutta tee se tietoisesti. tajua mitä olet tekemässä.
"Olen suomalainen nainen, ja annan miehen määrätä, miten pukeudun ja alistun näin ollen kaikkeen muuhunkin, mitä hän saa päähänsä määrätä."
jos tämä sulle käy, ok.
Kyllähän ne sellaiset huomiota tietenkin herättävät,se on selvä.
Vain tekopyhä,totuudenkieltäjä, tai joku täysin infantiili yksilö voi yrittää uskotella itselleen muuta.
Muuten ,jos lähtisitte jonkun naispuolisen ystäväsi kanssa moottoriveneellä viikonlopuksi vaikka johonkin, asumattomalla ulkoluodolla, tai saaressa sijaitsevalle kesämökille,niin paljonko meikkejä (käsi sydämellä nyt) ottaisit matkaan ? Kuinka paljon siellä olisi (siis 'itseä varten' tarpeen?
Entä Lapinvaelluksella (esim. firmanne naistyöntekijöiden porukassa siellä järjestetyllä luontomatkalla ?)
Kyllähän ne sellaiset huomiota tietenkin herättävät,se on selvä.
Lukutaito. Tuosta ei ollut kyse. Miksi vaihdat puheenaihetta? Tee oma ketju, missä voimme päivitellä naisten meikkaamista omaksi ilokseen.
Noh, lähinnä haluaisin muidenkin mielipiteitä siitä, miten he asiaan reagoisivat. Ymmärrän kyllä miehen pointin miksi hän ei halua minun tepastelevan ko. housuissa ulkona. Ja jos nyt oikein kovasti haluaisin ne laittaa päälleni ulos, niin tottakai laittaisin, vaikka mies sitä vastustaisi. Mutta jos ne nyt laittaisin, niin tuntuisi lähinnä miehen tahalliselta ärsytykseltä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on oikeasti ihan yksinkertainen, oikea vastaus. Ja se on, että miehesi ei voi vuonna 2016 kieltää sinua lähtemästä ulos joissain tietyissä housuissa. Ja jos kuvittelee voivansa, jopa yrittää kieltää, niin ei ole oikein tällaisessa vähäpätöisessä asiassa.
Henkilökohtaisesti olisin huolissani miehen kuvitellusta valta-asemasta minuun. En todellakaan halua elää suhteessa, jossa toinen kuvittelee voivansa kieltää minulta pukeutumisen johonkin asuun! Haluan tasavertaisen, tasa-arvoisen suhteen. Toivon miehen toki ymmärtävän, että jos jotkut housuni järisyttävät hänen maailmaansa, niin tässä tasa-arvoisessa suhteessa ja vapaassa maassa hän on aivan vapaa lopettamaan suhteen.
Paljon yleisempää taitaa olla, että naiset kieltää miehiä menemästä ihmisten ilmoille vuosikymmenet vanhoissa collareissa tai vastaavissa.
Minusta se on vuonna 2016 yhteisestä sopimuksesta kiinni. Toki jokainen voi olla "itsenäinen" ja jättää puolisonsa tunteet huomioimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ne nyt laittaisin, niin tuntuisi lähinnä miehen tahalliselta ärsytykseltä. Ap.
Miehesi ärsyyntyminen on nähdäkseni huomattavasti pienempi paha kuin sinun alistumisesi hänen oikkujensa valtaan. Näin minä asian näen, nyt kun kysyit.
Miehesti tekee tässä väärin, sinä et, vaikka lähtisit niissä hemmetin housuissa kadulle tanssimaan.
Näytäpä ketju muuten miehellesi, ap.
Mun mielestä miehesi on kyl ihan oikeassa. Et kai haluaisi että hänkään menisi missään Borat-uima-asussa katuja valtaamaan? ;)
Päikki R. kirjoitti:
Mun mielestä miehesi on kyl ihan oikeassa. Et kai haluaisi että hänkään menisi missään Borat-uima-asussa katuja valtaamaan? ;)
:DDD Niin, pitäisi aina miettiä omalle kohdalle. Naisille tämä vaan on helpompaa kun miehet harvemmin kekkuloi seksikkäissä vaatteissa ulkona :D ap
Miehesi on macho eikä nössö http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/39205-naisten-testi-oletk…
Käännetään asia toisin päin: antaisitko itse miehesi lähteä juoksutrikoissa ulos? Ei juoksemaan, vaan muuten itseään esittelemään. Kyllä ne naisetkin mielellään tsekkailevat peppua ja pullottavaa etumusta.
Ei, miehesi ei voi kieltää sinua menemästä ulos trikoissa. Hän voi korkeintaan hienovaraisesti toivoa, että laittaisit muut housut, mutta ei voi kieltää.
Käänsin tämän toisin päin siksi, että olen itse mies ja harrastan juoksua, ja tyttöystäväni suhtautui aikoinaan vähän kielteisesti siihen, että näyttäydyn julkisesti juoksutrikoissa. Naapurin naisen katseet eivät kuulemma miellyttäneet häntä, eikä ylipäätään se, että kuljen "tuolla ulkona esittelemässä itseäni".
Vierailija kirjoitti:
Käännetään asia toisin päin: antaisitko itse miehesi lähteä juoksutrikoissa ulos? Ei juoksemaan, vaan muuten itseään esittelemään. Kyllä ne naisetkin mielellään tsekkailevat peppua ja pullottavaa etumusta.
Ei, miehesi ei voi kieltää sinua menemästä ulos trikoissa. Hän voi korkeintaan hienovaraisesti toivoa, että laittaisit muut housut, mutta ei voi kieltää.
Käänsin tämän toisin päin siksi, että olen itse mies ja harrastan juoksua, ja tyttöystäväni suhtautui aikoinaan vähän kielteisesti siihen, että näyttäydyn julkisesti juoksutrikoissa. Naapurin naisen katseet eivät kuulemma miellyttäneet häntä, eikä ylipäätään se, että kuljen "tuolla ulkona esittelemässä itseäni".
No niin, ymmärrän kyllä pointtisi. Enkä tykkäisi itsekään jos mies menisi tuollaisissa mainitsemissasi housuissa ulos :D Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, ymmärrän kyllä pointtisi. Enkä tykkäisi itsekään jos mies menisi tuollaisissa mainitsemissasi housuissa ulos :D Ap.
Minusta jokainen saa pitää sellaisia pöksyjä kuin haluaa. Niin naiset kuin miehetkin. Ei kukaan varmaan vasten tahtoaan trikoissa liiku. Jos laittaa tiukat trikoot jalkaan, niin katseita tulee, ja varmaan monet trikoisiin pukeutuvat näitä jopa haluavat. Eli pitäkää vain trikoita, mutta olkaa myös valmiita katsottavaksi. Naisten muotoja nyt arvioidaan aina, oli päällä mitä vaatetta tahansa, mutta on tuo trikoissa esiintyminen miehiltäkin rohkeaa. Varustus on niin hyvin esillä ja naiset katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies saisi pitää juoksutrikoita?
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen sinulla oli hyvännäköinen pullotus etumuksessa ja hyvä perse, ja niitä naapurin nainen katseli himokkaaana, kuten myös muut naiset ulkona.