Kun tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu
Kommentit (9)
Tosin eihän sitä oikeasti tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Tähän asti ehkä tuntuu siltä kuin suurimmaksi osaksi omat odotukset asioiden suhteen on toteutuneet, mutta varmasti kun objektiivisesti tarkasteltuna tosi moni asia on mennyt myös eri tavalla. On ihan mahdollista että huomenna ei ole enää edes elossa.
Vierailija kirjoitti:
Tosin eihän sitä oikeasti tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Tähän asti ehkä tuntuu siltä kuin suurimmaksi osaksi omat odotukset asioiden suhteen on toteutuneet, mutta varmasti kun objektiivisesti tarkasteltuna tosi moni asia on mennyt myös eri tavalla. On ihan mahdollista että huomenna ei ole enää edes elossa.
Tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä? Se ydinsota vuonna 2019?
Ydinsotaa ei tapahtunut vuonna 2019, vaan vuonna 2025.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Lasken päiviä!
Kuukautiset tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää sen.
No, minun elämässä mikään ei ole mennyt niin kuin olen etukäteen kuvitellut, jos nyt ei lasketa jotain kaupassakäyntejä, jotka yleensä ovat sujuneet suunnitellusti..elämäni ei ole yhtään sellaista mitä 10 vuotta sitten, 5 vuotta sitten tai edes puoli vuotta sitten kuvittelin sen nyt olevan. Kertooko se sitten minun huonosta intuitiosta tai mielikuvituksesta vai mistä mutta näin joka tapauksessa on. En pysty nykyään suunnittelemaankaan elämää juuri viikkoa pidemmälle kun se näyttää olevan aika turhaa.
Mua taas ei kyllästytä. Haluaisin tietää mitä tapahtuu,sillä en osaa kuvitella elämääni tulevaisuudessa yhtään. En osaa kuvitella edes itseäni valmistumassa koulusta jota tällä hetkellä käyn en osaa ajatella edes mitä haluan. Eli ajelehdin vain elämän mukana ja se tuo tullessaan mitä on tuodakseen. Ja tämä kyllästyttää kun ei ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.
Ehkä vähän.
Tunteet tulevat kuitenkin aina yllätyksenä tai siis vaikka tietää mitä tulee tapahtumaan niin ei silti osaa olla objektiivinen omien tunteiden kohdalla vaikka tietää miten tulee tuntemaan tulevissa tapahtumissa ja toimii jotenkin pakonomaisesti ihan kuin ei voisi valita toisin.
Elän jo kerran nähtyä elokuvaa joka tuntuu todelta.