Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä mieltä sellaisesta miehestä, jolla ei ole "miehisiä" harrastuksia?

Vierailija
22.02.2016 |

Harrastan itse käsitöitä, ja tämä tuntuu olevan naisille naureskelun ja turnoffin aiheuttaja. Olen muuten ihan tavallinen mies, ihan hyvännäköinen ja hyvä tyyppi. Tulenko löytämään ketään?

Mitä mieltä olet henkilökohtaisesti "naismaisista" harrastuksista miehellä? Voisitko seurustella miehen kanssa jonka kiinnostuksen kohteet poikkeaa perus maskuliinisista asioista?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä osoittaa hyvää itsetuntoa ja avarakatseisuutta.

Vierailija
2/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään väliä, kunhan ei puutu minun harrastuksiin. Jokainen tehkööt sitä mikä onnelliseksi tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että eniten sulle nauravat toiset miehet. Naisten harrastuksena käsitöitä on perinteisesti hiukan halveksittu ja pidetty mummojen hommana.

Itse kyllä nostan hattua miehelle joka uskaltaa kulkea omia polkujaan eikä ole toisten ihmisten mielipiteiden orja.

Vierailija
4/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3

Vierailija
5/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellä, tulee mieleen, että on hyvä itsetunto ja avoin luonne.

Mun mies käy kyllä salilla (mutta se nyt ei enää ole kovin miehinen harrastus), mutta ei osaa remontoida/nikkaroida yhtään, eikä halua esimerkiksi vaihtaa renkaita, ja se ei kyllä tippaakaan ole haitannut kiinnostustani häneen tai meidän yhteiseloa.

Vierailija
6/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittele harrastuksia sukupuolen mukaan, joten minulle on yhdentekevää mitä harrastat. 

Vierailija
7/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos harrastuksena tietokonepelit tai mangapiirretty?

Vierailija
8/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen harrastaa karhunmetsästystä, vuorikiipeilyä ja konekivääriammuntaa, jotta suomalaiselle naiselle kelpaa?

Vierailija
9/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai muoti ja pukeutuminen?

Vierailija
10/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että virkkaaminen on vähän sama juttu kun ristisanatehtävien täyttö, näin omat isovanhemmat teki, heille keino rentoutua. Ruuan laitto ja leipominen on monille myös tuollaista rentouttavaa tekemistä, mä pidän ruuan laitosta.

M40

Vierailija
11/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että eniten sulle nauravat toiset miehet. Naisten harrastuksena käsitöitä on perinteisesti hiukan halveksittu ja pidetty mummojen hommana.

Itse kyllä nostan hattua miehelle joka uskaltaa kulkea omia polkujaan eikä ole toisten ihmisten mielipiteiden orja.

Ei ole nauranut toiset miehet, kaveripiirini koostuu ymmärtäväisistä ja letkeistä tyypeistä, joiden harrastukset ovat myös luovia. Tietenkin joku voi selän takana haukkua mutta suoranaiseen ivailuun en ole törmännyt kuin naisten osalta, jotka ovat olleet uusia tuttavuuksia ja nimenomaan tapailumielessä (Tinderin kautta enimmikseen)

Vierailija
12/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen saa harrastaa, mitä tykkää, ei se ainakaan mulle ois mikään turn-off, vaikka miehellä olisi käsityöt harrastuksena. Se voisi olla jopa kiinnostavaa, yhteistä ajanvietettä yms. Ja todellakin arvostan ihmisiä, jotka uskaltaa tehdä siten kuin itsestä parhaalta tuntuu, eikä siten kuin muut olettaa! :)

Vierailija
13/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nauranut toiset miehet, kaveripiirini koostuu ymmärtäväisistä ja letkeistä tyypeistä, joiden harrastukset ovat myös luovia. Tietenkin joku voi selän takana haukkua mutta suoranaiseen ivailuun en ole törmännyt kuin naisten osalta, jotka ovat olleet uusia tuttavuuksia ja nimenomaan tapailumielessä (Tinderin kautta enimmikseen)

Koita etsiä seuraa jostain järkevämmästä paikasta, Tinderiä tuntuisivat käyttävän lähinnä pinnalliset idiootit. Mene vaikka jonnekin nuoremmille ihmisille suunnattuun käsityökerhoon kansanopistolle tms.? :)

Vierailija
14/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, etenkin, kun samaa harrastavia naisiakin on paljon. Sinne vaan coneihin hengaamaan ja tutustumaan samanhenkisiin ihmisiin! :D

Vierailija
15/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on positiivinen asia, jos mies harrastaa käsitöitä. Joku pitsiliinojen virkkaus alkaisi olla jo vähän häiritsevää, mutta ei iso asia. En ole koskaan pitänyt virkatuista pöytäliinoista :/

Vierailija
16/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht surullista jos jollain on vieläkin noin ahdasmielinen käsitys miehistä, joskus törmää näihin joiden mielestä kaikki on homoa, luulen että naisetkin kun vanhenee niin homottelu ja muu vähenee, ymmärretään että miehetkin on ihmisiä ja yksilöitä. 

Vierailija
17/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni harrastuksesi on mielenkiintoinen.

Kysymyksesi on minun mielestäni kauhistuttava, koska mitä mieltä -kysymyksiä esittävät yleensä teinit.

Vierailija
18/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni avoin, mutta silti säpsähdin kuullessani yhden miehen harrastavan poikkihuilua...luulin ensin vityiksi, mutta aivan tosissaan hän sitä soitti.

Vierailija
19/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy paitsi sellaset meditointi hipit.

Vierailija
20/35 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis nyt ihan miehen mielipide, sellaisen joka ei jaksa seurata kun autoilla ajetaan rataa ympäri, olis muutakin tekemistä.

Mm, käsityöt, soittaminen, mikä tahansa käsien hallintaa ja tuntoaistia kehittävä.

Miettikääs mikä etulyöntiasema on miehellä joka omaa sorminäppäryyttä, kärsivällisyyttä jota tarvitaan kaikenlaisissa käsillä tehtävissä näpertelyissä. Ja osaa ja ennenkaikkea HALUAA sitä soveltaa noita kädentaitoja muuhunkin.

Tähän taitoon kun lisätään miehen luontainen uteliaisuus intiimihierontaan (pillutieteet) ja  muuhun rentouttavaan hierontaan niin siinä on jo aika kovat manuaalikyvyt...joilla saa naiselta suusta pitkät & korkeat vokaalit ulos ja naapurit kateellisiksi.

Äijät, tekniikka haltuun ja mielikuvitusta ja myötätunnetta mukaan...sitten vaan testaamaan ja vastaanottamaan tuo ihana  ja suora suullinen palaute...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi