Nainen! Mitä mieltä sellaisesta miehestä, jolla ei ole "miehisiä" harrastuksia?
Harrastan itse käsitöitä, ja tämä tuntuu olevan naisille naureskelun ja turnoffin aiheuttaja. Olen muuten ihan tavallinen mies, ihan hyvännäköinen ja hyvä tyyppi. Tulenko löytämään ketään?
Mitä mieltä olet henkilökohtaisesti "naismaisista" harrastuksista miehellä? Voisitko seurustella miehen kanssa jonka kiinnostuksen kohteet poikkeaa perus maskuliinisista asioista?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni avoin, mutta silti säpsähdin kuullessani yhden miehen harrastavan poikkihuilua...luulin ensin vityiksi, mutta aivan tosissaan hän sitä soitti.
Loiri soittaa ja aika hienolta ainakin minusta kuulostaa.
Ehkä harrastuksestasi kertominen auttaa karsimaan epäsopivia kumppaniehdokkaita. Et varmaan itsekään toivo niitä naisia kumppaniksesi, joille miehen tulisi olla hyvin vanhanaikaisen miesmallin mukainen.
Ai olisiko mies, jolla on sama harrastus kuin itsellänikin, turn off? No ei olisi, päinvastoin!
Ei nyt tule edes mieleen mitään nimenomaan miehisiä harrastuksia. Kaikki harrastukset on musta vapaita niistä kiinnostuneille sukupuolesta riippumatta. Oikeastaan olisi ihan kiva jos mies osaisi tehdä vaikka juuri käsitöitä, itse olen niissä surkea.
Mun puolesta mies saa harrastaa sitä mitä tykkää vaikka se ois ne tietokonepelit! , mut sen yhden kans mää tuun hulluks" nimimerkillä ampiainen pisti! maailman parasta ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä harrastuksestasi kertominen auttaa karsimaan epäsopivia kumppaniehdokkaita. Et varmaan itsekään toivo niitä naisia kumppaniksesi, joille miehen tulisi olla hyvin vanhanaikaisen miesmallin mukainen.
Hyvä pointti ja minulle tuli mieleen joku pissis joka arvostelee miehisyyttä joka käänteessä, kaikki on yäk näille ihmisille ja homoa, ovat ajatusmaailmaltaan vielä lapsia.
Jos olet kiinnostunut tapaamaan naisia, heitä löytyy pilvin pimein käsityötapahtumista (messut, kerhot, työväenopiston kurssit jne) Myös nuoret (siis muut kuin mummot) naiset harrastavat käsitöitä. Siinä mielessä käsityöharrastus on bonus mikäli etsii naisystävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kiinnostunut tapaamaan naisia, heitä löytyy pilvin pimein käsityötapahtumista (messut, kerhot, työväenopiston kurssit jne) Myös nuoret (siis muut kuin mummot) naiset harrastavat käsitöitä. Siinä mielessä käsityöharrastus on bonus mikäli etsii naisystävää.
Aivan ja jos on komea, nuori salskea herrasmies niin hänethän syödään elävältä noissa tapahtumissa :)
Onkos jonkun pipon ja lapasten tekeminen vaikeaa, olen joskus miettinyt että tekisin tyttöystävälle lahjaksi. Kannattaako edes aloittaa?
jaa mää vai?
romuralli kutkutti kyllä pikkupoikana, ja kaikenlaisten asioiden rikkominen oli kivaa. Välillä tuli vanhemmille kalliiksi...
Mutta nyt on mielessä enemmän kaikkien sellaisten taitojen rakentaminen joka liittyy ihmisten väliseen kanssakäymiseen.
Ihmiset on joskus niin erilaisia mutta kaikille taidoille löytyy käyttöä eikä kenenkään tarvitse olla yksin.
Pitää vaan tunnistaa millaiseen heimoon itse kuuluu ja hakeutua samaan seuraan että tuntee itsensä ymmärretyksi.
Ja tietty on hyvä välillä nähdä myös ihan toisenlaisiakin ihmeiselollisia ettei jää kapeaksi elämänkokemus.
Mä en peruskoulussa saanu aikaseks muuta kuin vänkyrän patalapun mutsille...
kyllä se kuitenkin siitä liikuttui.
Näkisin että jos otat asian tosissaan ja vaikka menee huumorin puolelle niin vähintäänkin säälipillua tarjoaisin tuosta yrityksestä. Siis jos olisin nainen...
Harrastan itse kamppailulajeja ja monet miehet tuntuvat kokevan siitä jotain alemmuuskompleksia. Olisi kiva tapailla jotain sellaista miestä, joka ei ole juurtunut sukupuolirooleihin ja jolla ei ole pakkomiellettä voittaa minua fyysisesti. En nyt tietysti osaa tuon yhden harrastuksen perusteella sanoa kuinka hyvin sopisimme yhteen, mutta minua tämmöinen vähän erilaisempi lähestymistapa elämään kiehtoo.
Mites muotia ja vaatteita harrastava mies?
Miehen harrastuksilla ei ole väliä kunhan muuten sovitaan yhteen ja jos harrastus ei vie liikaa aikaa. Esim. mieheni pelaa tietokonepelejä eikä se minua haittaa ollenkaan, mutta peliriippuvuus olisi ongelma. Miehen muotiharrastus olisi ok, mutta voisi olla olisimme liian erilaisia koska en itse ole kiinnostunut vaatteista ja muodista.
Neulominen ja käsityöt on kiva harrastus, myös miehille.
Itsekin harrastan mangaa ja animea, joten siihen liittyvä harrastus olisi vain plussaa.