Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermo menee 8-kuisen kanssa!

17.02.2006 |

Meillä ainakin on aivan tositarinaa se 8 kuukauden kriisi, mistä olen jostain lukenutkin. Syöminen tökkii, nukkuminen tökkii, itsekseen lattialla oleilu tökkii, kaikki ahistaa ja ennen niin aurinkoinen ja tyytyväinen poika on oikea känkkäränkkä suurimman osan päivästä.

Olen itse aika sippi kun en ole enää viikkoihin saanut aikaiseksi mitään muuta kuin välttämättömät kotihommat. Kaikki muu aika menee pikkuherran kanssa seurustellessa.

Inhottaa, kun hermostun välillä ja tiuskin pienelle. Hän on kuitenkin arvokkainta mitä olen elämässäni tavoittanut enkä haluaisi olla sellainen äiti, joka ärjyy lapselleen turhautumistaan. Ei tää äitinä olo silti ole niin kovin herkkua koko ajan.

Sanokaa, että tää menee kohta ohi.

t. Väsähtänyt Olivia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neiti kohta kaheksankuukautta ja sama meno meillä. Kaikki oli suurinpiiretein hyvin vielä noin viikko sit ennen kuin tuli kova kuume ja mahatauti. Sen jälkeen mikään ei enää ookkaan neidin mielestä hyvin. Sylissä eihyvä lattialla ei hyvä. Jos menet vessaan, niin hirvee karjunta ja huuto perään. Syödä ei haluta mitään, ei ees hedelmäsoseita. Tänään meni jo pikkasen paremmin hirveellä houkuttelemisella. Yöt, etenkin aamuyöt joko kukutaan tai vaihtoehtoisesti kitistään. Koskakohan tää menee ohi, vai onko tiedossa vielä vaikeampaa?

t. wiivi ja erittäin tempperamenttinen typy

Vierailija
2/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät roikutaan äidin jaloissa ja kun ottaa syliin, ei siinäkään ole oikein hyvä. Tasasta kitinää iltaan asti ja sitten kitinä alkaan taas aamuyöstä. Tytöllä nyt ikää 9 kk ja tätä jatkunut muutaman viikon. Hampaitakin kyllä tulee, joten taitaa olla monen asian summa tämä tyytymättömyys.

Koitetaan jaksaa! Ei vissiin ole juuri vaihtoehtoja : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 8,5kk ja aivan sama meno. Äidin syli on ainoa joka kelpaa ja välillä ei sekään. Ulkona nukutaan vaunuis (liikkeellä)hyvin muuten aika heikosti menee päikkäritkin. Yö unet on mitä on, välillä ei herätä ollenkaan yön aikana toisinaan taas ei nukuta ollenkaan..mrr..

Tämäkin äiti välillä puree hammasta ettei ärjyisi pienelle, mutta lujille ottaa. Tosiaan toivon, että joku tulisi ja sanoisi tämän loppuvan....vaikka kohta??!!

Hampaita tulee ropisten joten se kyllä varmasti vaivaa mutta kun äiti ei saa edes pissiä rauhassa ..

En ole ajatellut lähteä ulos tuulettumaan vielä, paitsi nyt sekin on alkanut käydä mielessä. Ei tähän sit varmaan auta kuin taas se aika...

plääh!

Vierailija
4/4 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä kans oli 8kk:n iässä ihan samanlainen meininki kuin teillä nyt... Mut onneks se menee/meni ohi!!!

Kesti noin kuukauden, nyt neiti on mitä aurinkoisin ja elämä hymyilee kaikilla...

Tsemppiä! Tiiän että on tosi ahistava vaihe!

-Girl-