Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa deittailuun

Sarjadeittaaja
22.02.2016 |

Erosin kuuden vuoden suhteesta n. vuosi sitten. Tämän jälkeen olen lähes jatkuvasti tapaillut jotain miestä. Kahteen olin palavastikin ihastunut, mutta nämäkin suhteet päättyivät. Toinen paljastui ns. jännämieheksi ja toinen ei sitten muuten vaan halunnut kanssani vakavampaa. Muissa tapauksissa olen itse ollut vähemmän kiinnostunut osapuoli. Aina kun yksi "suhde" loppuu vannon olevani yksin pmutta muutama viikko myöhemmin huomaan löytäväni itseni sopimasta Tinder-treffejä. Eihän siinä periaatteessa ole mitään väärää, treffailu on hauskaa, mutta toisaalta myös melko rankkaa. En haluaisi olla miesten huomiosta riippuvainen. Sen verran "paatunut" tässä jo on ettei treffit enää edes juuri jännitä.
N24

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, ei tuossa ole mitään väärää. Miksi olisi? Oliko sinulla nyt oikeasti joku ongelma  tässä?

Vierailija
2/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun siihen kullikaruselliin lähtee, niin vaikea on enää pois hypätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, ei tuossa ole mitään väärää. Miksi olisi? Oliko sinulla nyt oikeasti joku ongelma  tässä?

Tässä on taas se tilanne, että miesraukka on täysillä minuun ihastunut kun itse olen vain vähän "katellut". Noh, elämäähän se vaan on ja olenhan itsekin ollut siellä ihastuneella puolella.

Vierailija
4/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun siihen kullikaruselliin lähtee, niin vaikea on enää pois hypätä.

Niin, pitäisi varmaan siirtyäkin pelkkiin irtosuhteisiin kun tässä tapailuhommassa satuttaa pakosti joko muita tai itseään. Ap

Vierailija
5/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti huomiosta niin kauan kuin sitä kestää.

Vierailija
6/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi koukuttunut. Nykyaikana tapailu on vaan niin helppoa ja Tinderista voi napata aina helposti uuden tilalle. Olen loputtoman kiinnostunut ihmisistä ja uuteen tyyppiin tutustuminen on aina jännittävää - hetken. Aina se kiinnostus kuitenkin johonkin tyssää... Kai tässä jonkinlaisella "pelinais" logiikalla toimitaan myös.

Vierailija
7/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi koukuttunut. Nykyaikana tapailu on vaan niin helppoa ja Tinderista voi napata aina helposti uuden tilalle. Olen loputtoman kiinnostunut ihmisistä ja uuteen tyyppiin tutustuminen on aina jännittävää - hetken. Aina se kiinnostus kuitenkin johonkin tyssää... Kai tässä jonkinlaisella "pelinais" logiikalla toimitaan myös.

jännä nainen

Vierailija
8/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt mitään väärää ole. Miehet harrastaneet jo pidempään ja ainakin s24 pillun saanti liiankin helppoa :)

Vierailija
9/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa nyt mitään väärää ole. Miehet harrastaneet jo pidempään ja ainakin s24 pillun saanti liiankin helppoa :)

Millä perusteella?

Ikisinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan