Jos raha ei olisi ongelma, menisitkö kauneusleikkaukseen?
Itse menisin kulmien kohotukseen, leuan rasvaimuun, allien rasvaimuun ja ottaisin silikonit. Ja huulitäytteitä haluaisin kokeilla ainakin kerran.
Kommentit (16)
Korjauttaisin vatsan. Useempi raskaus taustalla.
Raha ei ole ongelma mutta en silti ole menossa mihinkään kauneusleikkauseen. Ja olen siis ihan tavallisen näköinen, en missään nimessä ruma mutta en myöskään päitä kääntävä kaunotar. Muutama ylimääräinen kilo löytyy, samoin ryppyjä, mutta en koe silti tarvitsevani rasvaimuja, botoxeja ym. Kai mä sitten ihan tykkään itsestäni :)
Miehenä sanon, että hankin tulevaisuudessa hiustensiirron Turkissa. Maksaa mulla 2000-3000 euroa, joten jos tekee duunia ja säästää, ei ole edes hirveästi.
Kävisin leikkaamalla rinnat pois. Toivottavasti tämän raskauden ja imetyksen jälkeen pääsisi kunnalliselle jonoon pienennys leikkaukseen...
En menisi turhiin leikkauksiin. Tiedän millaista on paha kipu, enkä ottaisi turhia riskejä että vedettäisiin johonkin hermoon ja kärsisin loppu ikäni. En vaan uskaltaisi ottaa tuollaisia riskejä niin turhista syistä. Eri asia sitten jos alkaa jotkut silmäluomet roikkuun niin ettei näe kunnolla tms.
En menis. En mä mikään kedon kaunein kukka ole, mutta tämä naama ja kroppa on minä, mun persoonallisuuteni. Jos joku ei kestä katsella, kääntäköön katseensa muualle
En . Ostaisin hyvää ruokaa ja saaren.
Rahaa on, mutta kaikkea ei voi leikkauksellakaan parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon, että hankin tulevaisuudessa hiustensiirron Turkissa. Maksaa mulla 2000-3000 euroa, joten jos tekee duunia ja säästää, ei ole edes hirveästi.
Jos tuollainen ei onnistu 100 prosenttisesti näyttämään luonnolliselta, niin se on pahempi mitä se kalju.
rasvan poisto tai sen käyttäminen rintojen kohotukseen. muut leikkaukset olis aika turhia, kun ikääntyessä näyttäs niin kamalalta ja epäsuhtaiselta
Jos raha ei olisi ongelma, niin enpä siitä huolimatta menisi kauneusleikkaukseen. Varmaan olisi tarvetta jonkun näkökulmasta, mutta tällä hetkellä tuntuu etten menisi. Voi olla että 10 vuoden päästä ajattelen eri tavalla. Sen sijaan menisin laittamaan hampaat superhienoiksi, jos rahaa olisi tuhlattavaksi asti.
En missään nimessä menisi silvottavaksi. Pidän kasvoistani ja pidän kuvottavana terveen kehon silppuamista. Miksi haluaisin itselleni ämpärin kokoiset, terveydelle vaaralliset rinnat tai KAAMEAT jättihuulet? Vartaloa saa muokattua ruokavaliolla ja liikunnalla.
Leikatut kasvot näyttävät ikävän jähmeiltä ja poskipäät kummallisen pinkeiltä.
Vatsan korjaisin. Jatkuva ristiselkäkipu vaivaa ja koko vatsa roikkuu.
Vaatteet valitsen tämän kamalan mahan mukaan. Nyt olen ylipainoinen mutta laihdutus käynnissä. Vatsaongelma ei silti laihduttamalla poistu. On samannäköinen mutta pienempi. Suhteessa muuhun kroppaan siis iso vaikka olisin normaalipainoinen. Kolme raskautta takana.
Kun pääsen normaalipainoon taas takaisin niin korjautan vatsan vaikka viimeisillä rovoillani!
Rintojen pienennyksessä olen jo käynyt. Mikä onni ja autuus!
En menisi leikkaukseen. Vatsani kaipaisi kiristystä, mutta luin, että jopa 1/5000 kuolee leikkauksessa. Haluan olla ennemmin elossa kuin timmivatsainen.
Nenäleikkaus olisi kiva, jos sillä varmasti saisi kauniin ja pärstään sopivan. Pieni laihdutusleikkaus, että saisin 15 kg helposti pois. Sitten vielä yläluomien korjaus. Ehkä hampaiden valkaisua. Ei muuta. En halua olla mikään Tiina Jylhä, Hannele Lauri tai Tuksu, kaikki entisiä kauniita naisia, jotka nykyään minusta pilalle laitettuja.
Rintojen kohotus olisi se juttu. Ehkä jopa silikonit jos kerta ilmaiseksi saisin.