Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muija pieraisi herkällä hetkellä

Vierailija
21.02.2016 |

Makasi sängyllä jalat levällään ja minä jalkovälissä nuolemispuuhissa. Yllättäen nosti hieman persettä, luulin saavan orkun, mutta päästikin pitkän suhinapierun joka lopuksi vihelsi. Ihan tuulahdus tuli naamalle ja kamala haju.
Ei oo aiemmin naiset noin tehny.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Anteex ku naurattaa.

Vierailija
2/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teit jotain väärin? Tai oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä jännitti.

Vierailija
4/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näit tulee välillä. Varsinkin jos muija on kasviskuurilla. Itse olen opettanut ne tykkäämään kun laittaa sormen anaaliin samalla kun nuolen. Ei tuu yllätyshyökkäyksiä.

Vierailija
5/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä nyt on suhteen jatko mietinnässä.

Vierailija
6/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, näit tulee välillä. Varsinkin jos muija on kasviskuurilla. Itse olen opettanut ne tykkäämään kun laittaa sormen anaaliin samalla kun nuolen. Ei tuu yllätyshyökkäyksiä.

Haha, joo. Ehkä näistäkin asioista kannattaa puhua etukäteen, kun ei ehkä ole kovin kiihottavaa naisellekaan pidätellä siinä :DD Pitäiskö vaan vihjaista että nyt kannattaa hetkeksi tulla ylemmäs. Uudessa suhteessa on aika noloa koko piereskely ja alapäässä hääräys ei ainakaan vähennä naisen paineita asian suhteen ;P

Vierailija
7/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä jos kauheasti alkaa pierettää, ja ei vaan voi nauttia tai jatkaa ilman että vähän päästää? Siis sehän kirjaimellisesti sattuu mahassa ja joka paikassa ja on epäterveellistä. Sitten kun on pahimman ilman päästänyt, niin voi taas nauttia.

Oisko ollut parempi että ois koko session loppuun asti vaan kiemurrellut tuskissaan ja pidätellyt eikä ois yhtään nauttinut / ois teeskennellyt? Haluatko mieluummin siis jonkun teeskentelijän? Vai aidon estottoman ihmisen? Jos haluat hajutonta ja mautonta niin eiköhän niitä barbara-nukkeja tms. vielä saa jostain seksikaupoista.

Vierailija
8/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä jos kauheasti alkaa pierettää, ja ei vaan voi nauttia tai jatkaa ilman että vähän päästää? Siis sehän kirjaimellisesti sattuu mahassa ja joka paikassa ja on epäterveellistä. Sitten kun on pahimman ilman päästänyt, niin voi taas nauttia.

Oisko ollut parempi että ois koko session loppuun asti vaan kiemurrellut tuskissaan ja pidätellyt eikä ois yhtään nauttinut / ois teeskennellyt? Haluatko mieluummin siis jonkun teeskentelijän? Vai aidon estottoman ihmisen? Jos haluat hajutonta ja mautonta niin eiköhän niitä barbara-nukkeja tms. vielä saa jostain seksikaupoista.

Minä olisin siinä tapauksessa käynyt vaikka wc:ssa. Kuka voi oikeasti puolustella moista ?? Olen järkyttynyt ja olen itse nainen

Vierailija
9/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaasua! Komissaario kepponen. Elämä on eikä ees seksissä aina mene putkeen. Onneksi uusnnan voi ottaa. :D

Vierailija
10/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia kannattaa käydä vessassa pieraisemassa ennen panopuuhiin ryhtymistä. Mahdoton saada orkkua, jos pidättää pierua. :D

Vierailija
11/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos tulee kaiken maailman taudit kun nuollaan alapääkin. 

Vierailija
12/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos tulee kaiken maailman taudit kun nuollaan alapääkin. 

Meilläpä nuollaan päälle myös peräpääkin.

Vierailija
13/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi saatana..

Vierailija
14/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sontaleikkien esinäytös.

Vierailija
15/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suut makiaksi :D

Hupsista keikkaa :)

Ja hiljaisuuden rikkoi piaru 😊

Vierailija
16/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut kutsu kakkoseen? Mämmirasiaa räpläämään.

Vierailija
17/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olisin sanonut, että anteeksi, mutta pierettää, voitko hetkeksi keskeyttää, vaikka ihanalta tuntuukin. Jokainen mies ymmärtää kyllä pierettämisen.

Toisaalta en ole mikään teinityttö enää. Silloin en varmaan olisi uskaltanut tunnustaa, ja olisi voinut vahinko käydä.

Epäilen tätä kyllä provoksi, mutta jos ei ole, niin ikävä kyllä joudun paljastamaan, että myös jokaista naista joskus pierettää. Ja aina ei pysty pidättämään, etenkin jos keskittyy samalla orkun pidättelyyn tai sen saamiseen.

Itse olisin vastaavassa tilanteessa nauranut. Ja nyxältä (mies) pääsi pieru ekoilla, romanttisilla treffeillä. Hänellä on vähän herkkä maha. En tosin ollut silloin ottamassa suihin, mutta mies meni ihan punaiseksi. Aika hellyttävää.

Vinkkinä: älä syö ennen seksiä.

Vierailija
18/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy toisinaan noin orkun hetkellä. Sori!

Vierailija
19/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies kertoi keskittyneensä niin valtavan seisokin peittelyyn treffeillä, että pieru oli pamahtanut täysin vahingossa. Nainen oli ikävä kyllä häipässyt.

Oma kokemus on, että se eka pieru vaan lähentää suhdetta. Koska elämä on.

Vanha viisaus kertop, että niin kaunista naista ei olekaan, ettei pierisi unissaan.

Vierailija
20/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla tyytyväinen lipittelyysi.

-Mies 29v + 1v-