Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija pieraisi herkällä hetkellä

Vierailija
21.02.2016 |

Makasi sängyllä jalat levällään ja minä jalkovälissä nuolemispuuhissa. Yllättäen nosti hieman persettä, luulin saavan orkun, mutta päästikin pitkän suhinapierun joka lopuksi vihelsi. Ihan tuulahdus tuli naamalle ja kamala haju.
Ei oo aiemmin naiset noin tehny.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen niin väliä jos ei roiskeita osu naamalle. Sodoman torvi se siinä vaan soitteli soittoaan ja kannusti jatkamaan.

Vierailija
22/31 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitas nimittelet muijaksi, luuletko etta se on romanttista? Sait ihan ansiosi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
24/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koirakin osaa pidätellä paskaa, tietää , ettei kotona tehdä tarpeita, luulisi aikuisen "NAISEN" osaavan pidätellä tai käydä wc:ssa. Ois voinut sanoa, että tuli pissihätä , sormi reijän päälle, ettei tulisi ääntä ja eiku päästää . Pitäähän toista sen verran kunnoittaa . Mä en olisi katsonut hetkeäkään sellasta.

Kerro hänen ikänsä, miltä näyttää. Voisin kuvitella , että tietynlaiset " naiset" kehtaisivat

Vierailija
25/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse olen kokenut tuon saman joskus. Minä kyllä sitten puhalsin pilluun. Lörinällä tuli ilma pois.

Vierailija
26/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvin myötätuntoni. olen kokenut saman eikä kyllä naurattanu ollenkaan :(

Vierailija
27/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka pierua pijättää sillon muutaki salattavaa!

Vierailija
28/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se joka pierua pijättää sillon muutaki salattavaa!

Jep ja jep. Sen jälkeen kun alettiin (vuosia) on tullut tuulahduksia kasseille. oraalissa onneksi varoittaa, muutamia kertoja on kaasun takia jäänyt tekemättä. Siis se oraali. Anaali kiihottaa enemmän uhkailuna kuin tehtynä. Testattu sekin, tietää että sekin onnistuu jos haluaa. Siinä ei ole muuta kuin tuhmuus, kireä alusta ja sitten pelkkää löysää. Pillu puristelee paljon paremmin.

Vierailija
29/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol=lot of lag

Vierailija
30/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Vaikka kuinka hyvältä kyseinen värkki haisee (poikkeuksena ap:n kokemus), maistuu ja erityisesti näyttää, muistakaa se että suusyöpä vaanii. 

http://www.hs.fi/kotimaa/a1370311112437

Vierailija
31/31 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu mikä ämmä! :D