Muija pieraisi herkällä hetkellä
Makasi sängyllä jalat levällään ja minä jalkovälissä nuolemispuuhissa. Yllättäen nosti hieman persettä, luulin saavan orkun, mutta päästikin pitkän suhinapierun joka lopuksi vihelsi. Ihan tuulahdus tuli naamalle ja kamala haju.
Ei oo aiemmin naiset noin tehny.
Kommentit (31)
Mitas nimittelet muijaksi, luuletko etta se on romanttista? Sait ihan ansiosi mukaan.
Mun koirakin osaa pidätellä paskaa, tietää , ettei kotona tehdä tarpeita, luulisi aikuisen "NAISEN" osaavan pidätellä tai käydä wc:ssa. Ois voinut sanoa, että tuli pissihätä , sormi reijän päälle, ettei tulisi ääntä ja eiku päästää . Pitäähän toista sen verran kunnoittaa . Mä en olisi katsonut hetkeäkään sellasta.
Kerro hänen ikänsä, miltä näyttää. Voisin kuvitella , että tietynlaiset " naiset" kehtaisivat
Joo. Itse olen kokenut tuon saman joskus. Minä kyllä sitten puhalsin pilluun. Lörinällä tuli ilma pois.
Syvin myötätuntoni. olen kokenut saman eikä kyllä naurattanu ollenkaan :(
Vierailija kirjoitti:
se joka pierua pijättää sillon muutaki salattavaa!
Jep ja jep. Sen jälkeen kun alettiin (vuosia) on tullut tuulahduksia kasseille. oraalissa onneksi varoittaa, muutamia kertoja on kaasun takia jäänyt tekemättä. Siis se oraali. Anaali kiihottaa enemmän uhkailuna kuin tehtynä. Testattu sekin, tietää että sekin onnistuu jos haluaa. Siinä ei ole muuta kuin tuhmuus, kireä alusta ja sitten pelkkää löysää. Pillu puristelee paljon paremmin.
Miehet! Vaikka kuinka hyvältä kyseinen värkki haisee (poikkeuksena ap:n kokemus), maistuu ja erityisesti näyttää, muistakaa se että suusyöpä vaanii.
Ei kai sen niin väliä jos ei roiskeita osu naamalle. Sodoman torvi se siinä vaan soitteli soittoaan ja kannusti jatkamaan.