Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatuttaako muita äitejä niin maan perkeleesti välillä olla vaan kotona?

Vierailija
21.02.2016 |

Tuntuu että aina vaan siivoo ja laittaa ruokaa ja siivoo ruokia pois ja pyykkää ja taitaa ja laittaa ja itte hukkuu johkin sinne kaiken väliin?
Tääkin päivä menee taas tässä ja miljoona asiaa jotka pitäisi tehdä ja huomena neuvola ja pojalle pitäsi viedä sukset eskarille ja pakata neljä pienempää mukaan ja HANKALAA!!!
Mies käy 8 tuntia töissä ja sitten se on ihan tattis..mulla vaan se päivä jatkuu töineen aina iltaan saakka..
lapset on ihania mutta joskus vaan niiiin kyllästyttää!!
Päiväkänni?;)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen työpäivä on vain 8 tuntia ja sinulla iltaan asti?

Vierailija
2/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä odotit jos piti noin monta lasta tehdä? Olen onnellinen lapseton ja saan tehdä juuri sitä mitä haluan, milloin haluan. Minulle ei kukaan sanele sääntöjä, ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kotona olemista.

Ennen lasta ja omassa rauhassa olin kotihiiri, nykyisin koti on vain läjä tekemättömiä töitä.

Töissäkäynti on lepoa kotiin verrattuna.

Vierailija
4/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap onko sulla 6 lasta? mulla on yksi kouluikäinen lapsi ja elämä on aika helppoa nykyään.

Vierailija
5/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen arvottomampi kotiäiti ja mies on "oikeissa" töissä joten se kun hoitaa leivän pöytään niin saa lökötellä ja ulkoilla loppu päivän ja ottaa jopa päivätörkut ja minä viikkaan ja pinkkaan ja hinkkaan siihen kello 22.00 asti kun mennään nukkumaan..

Ainakin mulaa menee kaikki aika siivotessa aina jonkun aterian tai ulkoilun jälkiä...plaah!!!

Vierailija
6/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasten lukumäärä ei kuulu tähän mitenkään..en valita lapsistani ja ovat kaikki super ihania ja rakkaita mutta tää nyt on tällänen "vittu kun joskus vituttaa " purkaus!;)

Vierailija
7/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko asenteesta kiinni? JOs on viisi lasta pukannut, ja noin peräjälkeen jos vanhin on eskarissa niin omia valintoja. Mene töihin, laita lapset hoitoon kun se nuorin on vuoden ikäinen. Valitatko sittenkin?

Vierailija
8/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko asenteesta kiinni? JOs on viisi lasta pukannut, ja noin peräjälkeen jos vanhin on eskarissa niin omia valintoja. Mene töihin, laita lapset hoitoon kun se nuorin on vuoden ikäinen. Valitatko sittenkin?

No valitan!On tää välillä sellasta saatanan sähellystä tää himasa oleminen ja nytkään en oo viikko tolkulla nähnyt ketään aikuisia paitsi mieheni ja jos näänkin niin en saa puhuttua yhtäkään kokonaista lausetta kun joku lapsista pöljäilee!

On tää niin persiistä!!!Mää en jaksa siivota ja pyykätä ja kaikkee ihan koko ajan.Mua KYLLÄSTYTTÄÄ nyt tänään ihan tolkuttomasti!!!

Vierailija
9/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kakka päivä!kiukutikiukuti!!

Vierailija
10/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua vituttaa tuollainen pukannut sanakin ihan ylettömästi..voisi nämä pukkaajat mennä pukkaamaan vaikka paskaa päästä asti niin ei tarttisi käyttää noin typeriä sanoja.

Vierailija
11/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen arvottomampi kotiäiti ja mies on "oikeissa" töissä joten se kun hoitaa leivän pöytään niin saa lökötellä ja ulkoilla loppu päivän ja ottaa jopa päivätörkut ja minä viikkaan ja pinkkaan ja hinkkaan siihen kello 22.00 asti kun mennään nukkumaan..

Ainakin mulaa menee kaikki aika siivotessa aina jonkun aterian tai ulkoilun jälkiä...plaah!!!

Mikset mene töihin, jos noin ärsyttää? Jos työpäivän jälkeen on niin levännyt olo kuin annat olettaa, niin eikö sunkin kannattais käydä ensin nauttimassa se lepohetki töissä niin jaksat hyvin hoitaa illalla ja viikonloppuisin ne kaikki hommat, joihin kotiäiti saa kulumaan kaiken aikansa?

Vierailija
12/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä joo, varsinkin, jos on useamman päivän ollut vain neljän seinän sisällä. Yhden lapsen kanssa elo oli aika helppoa ja lapsenvahdin sai aina, mutta toinen hankaloittaakin jo vähän. Saati sitten, jos lapsia olisi neljä, viisi tai kuusi. Kahtakaan pientä lasta ei viitsi niin helposti viedä mummolaan hoitoon samaan aikaan, kun en halua, että hekään polttavat itseään loppuun. Tämäkin oli yksi niistä syistä, jonka vuoksi päätin, että meille ei enempää lapsia tule.

Vierailija
13/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi lapsi ja ahdistaa silti välillä kovasti. Teen paljon enemmän kotitöitä kuin mies, mutta hoitaa kyllä lasta töiden jälkeen ja viikonloppuisin, jolloin pääsen omille teilleni hetkeksi. Muutamaa tuntia pidempään en ole ollut missään sitten kesän jälkeen, että jonkinlaista breikkiä kaipaisin.

Vierailija
14/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo välistä tuntuu ku oisin vankilassa. mies on todellakin sidottu töihin ja hänen työaikansa on hankalia. ite oon työtön kotiäiti ja unohan jatkuvasti et mite aikuselle ihmiselle edes puhutaan ku pälpätän vain vauvalle hänen söpöstä massusta ja siitä kui reipas oli ku kakkasi