Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homomies vastailee kysymyksiinne

Vierailija
21.02.2016 |

Ainakin hetken aikaa :)

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parhaat ystäväsi naisia vai miehiä?

Vierailija
62/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Holma, Antti Tuisku, Jari Sillanpää, Jani Toivola vai Cheek?

Valitsisin Antti Holman, Antti Tuiskun ja Jari Sillanpään tässä järjestyksessä. Jani Toivola vaikuttaa ärsyttävältä, joten ei innosta, vaikkei ulkonäössä vikaa olekaan. Cheekiä ei koskaan. -ap

Onko AnttI Holma Suomen tavoitelluin homo? Vai onko joku muu josta kaikki haaveilevat?

Mä en oo oikein kuullut kenenkään haaveilevan tosissaan jostain julkkiksesta. Mutta mä olen päälle 30v, ehkä nuoremmilla on jotain. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko parhaat ystäväsi naisia vai miehiä?

Sekä että.

Vierailija
64/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin seuraavaa...kun puhutaan tasa-arvosta, niin olen itse sitä mieltä, että se toteutuu kun asiaa X ei korosteta eikä väheksytä. Joskus esim homoudesta paasaamalla puhuminen ja sen esille ottaminen hyvin teatraalisesti herättää juuri sen kysymyksen, että ajaako se oikeasti tasa-arvoa. Kun joku asia on "normi", niin sehän on tavallaan huomaamaton, siis siinä määrin kun muutkin asiat, samalla viivalla ilman korostamista tai väheksymistä.

Olen ihan väsynyt enkä nyt osaa kirjoittaa järkevästi mutta ehkä ymmärrät mitä tarkoitan :) en ole homovastainen, päinvastoin, mietin tätä nimenomaan siltä kantilta miten homot voisi olla täsmälleen samalla viivalla oikeuksien ym kanssa. Mitä ajattelet?

Vierailija
65/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin seuraavaa...kun puhutaan tasa-arvosta, niin olen itse sitä mieltä, että se toteutuu kun asiaa X ei korosteta eikä väheksytä. Joskus esim homoudesta paasaamalla puhuminen ja sen esille ottaminen hyvin teatraalisesti herättää juuri sen kysymyksen, että ajaako se oikeasti tasa-arvoa. Kun joku asia on "normi", niin sehän on tavallaan huomaamaton, siis siinä määrin kun muutkin asiat, samalla viivalla ilman korostamista tai väheksymistä.

Olen ihan väsynyt enkä nyt osaa kirjoittaa järkevästi mutta ehkä ymmärrät mitä tarkoitan :) en ole homovastainen, päinvastoin, mietin tätä nimenomaan siltä kantilta miten homot voisi olla täsmälleen samalla viivalla oikeuksien ym kanssa. Mitä ajattelet?

Täsmälleen samalla viivalla on aika hankalaa olla kenenkään. Muistuttaisin, että Suomessa elää edelleen ihmisiä, joiden elämän aikana homous on ollut rikos ja mielisairaus. Kyllä se ehkä tekee sellaisen pride-henkisyyden ymmärrettäväksi nytkin kun asiat on paremmin. Paljon on silti vielä tehtävää: maaseudulla asenteet on erilaisia kuin Helsingissä. Täytyy myös muistaa, että maailmassa asiat voivat myös lähteä menemään takapakkia. Ei välttämättä tämän päivän Suomessa mikään pridekulkea ole mikään maailman tärkein asia, mutta se asia saattaa muuttua. -ap

Vierailija
66/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi tai millä alalla olet töissä? Tietävätkö työtoverisi suuntautumisestasi?

Vierailija
67/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samalla viivalla on aika hankalaa olla kenenkään. Muistuttaisin, että Suomessa elää edelleen ihmisiä, joiden elämän aikana homous on ollut rikos ja mielisairaus. Kyllä se ehkä tekee sellaisen pride-henkisyyden ymmärrettäväksi nytkin kun asiat on paremmin. Paljon on silti vielä tehtävää: maaseudulla asenteet on erilaisia kuin Helsingissä. Täytyy myös muistaa, että maailmassa asiat voivat myös lähteä menemään takapakkia. Ei välttämättä tämän päivän Suomessa mikään pridekulkea ole mikään maailman tärkein asia, mutta se asia saattaa muuttua. -ap

Kiitos vastauksesta :) Totta. Ja aika hienoja tarinoita on sellaiset, joissa vanhempi/vanhemmat homot päättää ja uskaltaa tuoda itsensä ja suuntautumisensa julki. Sen ilon ja ylpeyden ymmärtää, kun viimein saa olla vapaasti oma itsensä.

Vierailija
68/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa  Kauniaisissa,opetan lapsia riisuuntumaan

Vierailija
69/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet työksesi tai millä alalla olet töissä? Tietävätkö työtoverisi suuntautumisestasi?

Opettaja ja kaikki tietää. -ap

Vierailija
70/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Helsingissä? Mitä mieltä olet Helsingin homoskenestä? Jotenkin tuntuisi, että homopiirit ovat Suomessa melko pienet. Sun pitäisi matkustaa Tukholmaan tai jonnekin muualle erilaisten kokemuksien takia.

Vierailija
71/78 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Helsingissä? Mitä mieltä olet Helsingin homoskenestä? Jotenkin tuntuisi, että homopiirit ovat Suomessa melko pienet. Sun pitäisi matkustaa Tukholmaan tai jonnekin muualle erilaisten kokemuksien takia.

Asun. Skene on loppujen lopuksi aika iso. Vaikka tuntuu, että kaikki on seurustelleet kaikkien kanssa (ja ovatkin), niin aina löytyy myös uusia tyyppejä. -ap

Vierailija
72/78 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi leffa The best of Ken Ryker vai The best of Tom Chase ?

Vierailija
73/78 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempi leffa The best of Ken Ryker vai The best of Tom Chase ?

En oo kuullutkaan :) -ap

Vierailija
74/78 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä neuvoisit naista tekemään, jos oma mies vaikuttaa olevan ainakin bi, muttei lopulta suoraan kysyessäkään myöntänyt. On siis ajan saatossa tullut jotenkin enemmän ja enemmän esiin tällainen puoli. Jota ei siis (muka) ole olemassakaan. Seksi on vähentynyt samassa suhteessa. Pelkään tietenkin, etten riitä, mikä on varmaan ihan aiheellinen huoli. Varsinkin jos mies on vasta löytämässä homo-minäänsä. Ei mulla taida olla mitään keinoa saada totuutta selville?

Onko muuten yleistä semmonen? Että mies tulee jo pitkälti aikuisena vasta itsekään tietoiseksi. Tai voiko ihmisen seksuaalisuus muuttua noin paljon, että suuntautuminenkin muuttuu?

Kyllä mä tietty tajuan, että voin olla ihan väärässäkin. Intuitio on vaan niin usein ollut oikeessa...

Oon niin pihalla ja yksin näiden ajatusten kanssa, ahdistaa :( :'(

Vierailija
75/78 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

upedi up!

Vierailija
76/78 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko pillu tosi paljon erilaiselta kuin ajattelit? Millainen ero anaaliin? Haittaako homosuhteissa (rakkaus) jos on ollut naisen kanssa, tuleeko siitä mitään keskustelua? Monelle naiselle kauhistus jos mies on kokeillut poikain kanssa.

Vierailija
77/78 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein seksikerta sisältää anaaliseksiä? Aina?

Vierailija
78/78 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on bottom, jolla on aktiivinen seksielämä, niin eikö siinä paikat löysty?