Olen alkanut halveksimaan miehiä laihduttuani
Nyt sitten miehille kelpaa, kun on littana vatsa. Eipä vaan mua enää kiinnosta. Jos naisen arvo on ulkonäössä, niin olen mieluummin ilman kuin alan tapailla toisen välineellistävää sosiopaattia.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitun kana-aivot. Jos mies kirjoittaisi samanlaisen viestin, ette varmaan olisi yläpeukuttamassa sitä, vaan haukkuisitte maanrakoon ja pitäisitte katkerana.
Ja millä perusteella haukut naisia kana-aivoiksi? Menkää sovinistit nyt pyytämään äidiltä, jos lukisi teille sadun ennen päiväunia.
Tiesitkö että sosiopaatti on aika ruma ilmaus ihmisestä?
Jos syyttää puolta ihmiskunnasta tunnekylmiksi hyväksikäyttäjiksi ja siten potentiaaliksi ryöstäjiksi, tappajiksi ja raiskaajiksi, niin eihän se nyt niin paha ole? Kohtele nyt näitä naisia kunnioittavasti äläkä hauku kana-aivoiksi, vitun sika.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten laihdutit littanan vatsan? Samasta syystä minkä katsot olevan miehillä negatiivinen asia,
ulkonäkökeskeisyys.
Oletko vähän tyhmä? Lihavuus aiheuttaa monia terveysongelmia.
Mitä? Onko tullut yllätyksenä että elämä ei ole reilua ja kivaa kaikille, eikä lopussa käykään hyvin. Kasva aikuiseksi.
Olet yksi nainen maapallon n. 3,5 miljardin joukossa. Ketään ei hetkauta jos katkeroitset keskenäsi.
Täällä ei ole mitään nähtävää. Ei etenkään katkeria naisia. Pelkkiä hevosmiesten juttuja sellaiset puheet. Hajaantukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Onko tullut yllätyksenä että elämä ei ole reilua ja kivaa kaikille, eikä lopussa käykään hyvin. Kasva aikuiseksi.
Olet yksi nainen maapallon n. 3,5 miljardin joukossa. Ketään ei hetkauta jos katkeroitset keskenäsi.
Sinuakin hetkautti jopa niin paljon, että kirjoitit oikein kommentin ap:n ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitun kana-aivot. Jos mies kirjoittaisi samanlaisen viestin, ette varmaan olisi yläpeukuttamassa sitä, vaan haukkuisitte maanrakoon ja pitäisitte katkerana.
Ja millä perusteella haukut naisia kana-aivoiksi? Menkää sovinistit nyt pyytämään äidiltä, jos lukisi teille sadun ennen päiväunia.
Hän ei haukkunut naisia kana-avivoiksi, vaan aloitusviestiä yläpeukuttaneita. Olennainen asia ei siis ollut sukupuoli, vaan yksilön käytös. Aloitusviesti sen sijaan on puhdasta misandriaa, koska siinä leimataan kaikki miehet, ei ainoastaan huonosti käyttäytyneitä. Ainoa sovinisti ketjussa on ap. -ohis
Ei se ole varmaan kellekään mikään yllätys, että jokainen haluaa parisuhteeseen ihmisen, jolla on terveen oloinen vartalo ja pirteä olemus? Miksi halveksua siitä, ettei löysä ja läski kelpaa?
T. nainen, joka lyhyen ajan sisällä lihoi ja laihtui 20 kg ja todella näki, mikä vaikutus sillä oli sekä omaan terveyteen, että myöskin miesten mielenkiintoon ja omaan mielenkiintoon miehiä kohtaan. ikää 40+
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. AP voisi nyt kertoa ne kriteerit joilla naisen pitäisi kelvata joka toiselle miehelle? Saako iällä olla väliä, vai pitääkö mummojenkin kelvata nuorille miehille? Mummoille munaa saatana, loppu naisten hyväksikäytölle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuakin hetkautti jopa niin paljon, että kirjoitit oikein kommentin ap:n ketjuun.
Näin tein mutten mentä yöuniani sen suhteen saako hän suhteen vai elääkö yksin elämänsä loppuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tein mutten mentä yöuniani sen suhteen saako hän suhteen vai elääkö yksin elämänsä loppuun. :)
Minusta ap:n aloituksesta käy selväksi, että häntä ei suhde enää kiinnostakaan. Sinänsä olisi hyvä työstää katkeruutta omasta riittämättömyydestä, sillä miesten kanssa joutuu usein tekemisiin ainakin vielä työelämässä.
Aloitusta voi aina väittää provoksi, mutta ei kyllä ap ole antanut 33 yläpeukkua puolessa tunnissa. Ihan turha enää väittää, että naiset eivät katkeroidu miehille kun eivät kelpaa tai että täällä ei olisi miesvihaa. Ja sosiopaateiksi sanominen todellakin on sitä itseään. Epäinhimillistetään koko vastakkainen sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa poistettiinko edellinen vastaava viestini.
Kirjoitin kyllä ap.n viestiin vastauksen mutta itselleni on se ja sama saako hän suhteen, vai elääkö elämänsä lopuun asti yksin.
Menee kyllä usko naissukupuoleen täällä. Miehellä ei ole siis oikeutta omiin haluihinsakaan. Menkää itse jakamaan pillua jollekin änkyttäville, myötähäpeää herättäville nörteille, kun olette kerran miehiä tuomitsemassa! Miehet muka niin pahoja ja pinnallisia...
No älä sit ota miestä jos et haluu :D Henk. koht painan 110kg ja olen saanut miehiä hoikempana ja nytkin saisin, en tajuu mikä ongelma siinä muka on. Ei se elämä oo läskeistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa poistettiinko edellinen vastaava viestini.
Kirjoitin kyllä ap.n viestiin vastauksen mutta itselleni on se ja sama saako hän suhteen, vai elääkö elämänsä lopuun asti yksin.
Nykyään täältä poistuu yllättävästi viestejä ja tulee hetikohta takaisin.
Olen lähes aina ollut hoikka nainen, ei minua siitä kehuttu kuin ihan harvoin ja neutraalilla tavalla, enemmän sain piikittelyä vanhemmilta miehiltä, että pitäisi olla lihava josta saa kunnolla kiinni. Oma mies kehui vartaloani usein, ei muut naiset tai miehet.
Koskaan et ole hyvä, niin että saisit vilpitöntä palautetta. Ihmiset on sellaisia.
Voi vittu myöntäkää nyt edes kerra että miehet saa täällä ansaitsematonta paskaa naisilta. Surkeita lassukoita täynnä tämä palsta, ja tällä tarkoitan sekä miehiä että naisia. Ihan turha esittää että vain miehet vihaisivat naisia täällä. Ei ole uskottavaa tämän avauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole varmaan kellekään mikään yllätys, että jokainen haluaa parisuhteeseen ihmisen, jolla on terveen oloinen vartalo ja pirteä olemus? Miksi halveksua siitä, ettei löysä ja läski kelpaa?
T. nainen, joka lyhyen ajan sisällä lihoi ja laihtui 20 kg ja todella näki, mikä vaikutus sillä oli sekä omaan terveyteen, että myöskin miesten mielenkiintoon ja omaan mielenkiintoon miehiä kohtaan. ikää 40+
Saman huomannut, normaalipainoisena oli vientiä, lihavana muuttui näkymättömäksi miehille ja nyt taas laihduttua alkaa miehet huomata. Näin se vaan menee, en mä itsekään kiinnostu lihavasta miehestä. En edes silloin kun olin itse lihava.
N38
Tiesitkö että sosiopaatti on aika ruma ilmaus ihmisestä?