Olen alkanut halveksimaan miehiä laihduttuani
Nyt sitten miehille kelpaa, kun on littana vatsa. Eipä vaan mua enää kiinnosta. Jos naisen arvo on ulkonäössä, niin olen mieluummin ilman kuin alan tapailla toisen välineellistävää sosiopaattia.
Kommentit (39)
On se toisinkin päin. Ei meitä lihavia miehiäkään pidetä haluttavina vaikka sisältö olisi kultaa. Koita nyt vaan etsiä se mies jonka haluat ulkonäöstä välittämättä ;)
Miksi sitten laihdutit littanan vatsan? Samasta syystä minkä katsot olevan miehillä negatiivinen asia,
ulkonäkökeskeisyys.
Eli miehet ovat sinulle jotain velkaa? Joo ryhdy mun puolesta lesboksi ja pysy kaukana miehistä. Kaikki voittavat.
Sama tapahtui mulle. Itse olin kiinnostunut myös aiemmin ylipainoisista miehistä ollessani itse lievästi (BMI 26) ylipainoinen, mutta eipä kiinnosta enää mitkään miehen kun kelpaa herroille vasta BMI 20, paljon liikkuvana hoikkana naisena.
Niin, naisethan eivät ole katkeria miehille kelpaamattomuudestaan vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten laihdutit littanan vatsan? Samasta syystä minkä katsot olevan miehillä negatiivinen asia,
ulkonäkökeskeisyys.
Osa laihduttaa terveyssyistä. Minulle on täysi mahdottomuus nykyisin lihoa, koska liikun paljon ja muutin ruokavalioni terveelliseksi.
Mä olen taas huomannut että mua lähestytään enemmän kuin vielä pari vuotta sitten, kun olin hyvässä kunnossa ja varmaan itsevarmemman oloinen. Nykyään kun on vähän repsahtanut, urheiluharrastukset vähentyneet ja tullut se 5kg enemmän, tuntuu että saan enemmän huomiota. Olisiko niin että miehet uskaltaa helpommin lähestyä? Vai näytänkö vaan helpommalta kun ei ole sitä itsevarmuutta enää : D
Naiset ovat myös sosiopaatteja, jos tämä on kriteeri. Kiellättekö?
Niin, onneksi palstalla ei ole miesvihaa. Nyt on miehet leimattu sosiopaateiksi ja tätä katkerat akat yläpeukuttavat vaikka kuinka. Miten meni omasta mielestänne?
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtui mulle. Itse olin kiinnostunut myös aiemmin ylipainoisista miehistä ollessani itse lievästi (BMI 26) ylipainoinen, mutta eipä kiinnosta enää mitkään miehen kun kelpaa herroille vasta BMI 20, paljon liikkuvana hoikkana naisena.
Itse olin kiinnostunut epävarmoista naisista ollessani itse epävarma, mutta eipä kiinnosta enää kun pitää olla näköjään kovin itsevarma ja sosiaalinen että naiset huomaavat että olet edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat myös sosiopaatteja, jos tämä on kriteeri. Kiellättekö?
Totta. Naisethan vasta sosiopaatteja ovatkin. Suosivat niitä ravintoketjun yläpään miehiä: menestyneitä, itsevarmoja ja sosiaalisesti dominantteja, fyysisesti isoja ja voimakkaita jne. Pikemminkin yksi valtatrippi koko naisten pariutuminen.
Minä olen katkera kaikille. Minua ylistetään laihdutuksestani kuin se olisi parasta, mitä olen ikinä tehnyt ja olen kuitenkin muuten menestynyt, muut huomioon ottava ihminen. 15 kilon ylipainoni taisi olla hirveä rikos ihmiskuntaa vastaan.
Olet ennenkin käynyt kirjoittamassa tästä asiasta - etkö voisi jo hoitaa lääkityksesi kuntoon? Sitä paitsi yksikään mies ei menetä yhtään mitään jos sinä olet pois markkinoilta. Missä takapajuisessa kylässä muuten asut jos oletat, että "kaikki" miehet tietävät minkä näköinen ennen olit ja nyt laihana vasta heille kelpaat? :D Etsipä itsellesi joku kiva nainen joka sinun huoliasi ymmärtää, tai ota koira. Se ei välitä oletko ollut +50 kg ennen vai et.
No yläpeukuttaneille naisille vissiin miehen pituus on merkityksetön asia? Ette varmaan myönnä itse olevanne sosiopaatteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kiinnostunut epävarmoista naisista ollessani itse epävarma, mutta eipä kiinnosta enää kun pitää olla näköjään kovin itsevarma ja sosiaalinen että naiset huomaavat että olet edes olemassa.
Niin? Päteehän tämä moneen asiaan.
Minulle onneksi valkeni jo suht nuorena (26) että turha yrittää saada miestä kun se kuitenkin jättää joko sairauden tai vanhenemisen iskiessä koska naisen ulkonäkö on vaan niin tärkeää.
Jos tää olisi miehen tekemä aloitus, niin täällä olisi vähintään viisi viestiä joissa ap haukutaan lassukaksi. Ihan varmaan ne on nyt ne samat naiset yläpeukuttamassa tuota aloitusta.
Voi vitun kana-aivot. Jos mies kirjoittaisi samanlaisen viestin, ette varmaan olisi yläpeukuttamassa sitä, vaan haukkuisitte maanrakoon ja pitäisitte katkerana.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitun kana-aivot. Jos mies kirjoittaisi samanlaisen viestin, ette varmaan olisi yläpeukuttamassa sitä, vaan haukkuisitte maanrakoon ja pitäisitte katkerana.
Ja millä perusteella haukut naisia kana-aivoiksi? Menkää sovinistit nyt pyytämään äidiltä, jos lukisi teille sadun ennen päiväunia.
Mitä ihmettä? Et kai sinä itsekkään löllömahaista miestä kelpuuttaisi?