Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16 - vuotias ei halua lähteä mökille

Vierailija
21.02.2016 |

Muu perhe lähdössä. Mitäs nyt?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa itse viettää juhannus nuorisotalolla niin ymmärrätte miksi ei pidä pakottaa.

Vierailija
42/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi raahata melkein aikuisia lapsia mukaan jos eivät tahdo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kotona tuossa iässä ja jo 15-vuotiaana viikkoja itsekseni kun vanhemmat oli ulkomailla. Oli henkilö joka piti huolta puhelimitse ja halutessani olisin voinut mennä yöksikin. Kaikki meni aina hyvin. Nautin yksinolosta. Kavereita tietysti oli, mutta en pitänyt bileitä kotonani tietenkään. Muiden bileisiin kyllä osallistuin. Jättäisin kotiin jos nuoreen voi luottaa.

Vierailija
44/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa jos jätätte teinin reissusta, puhukaa ehkäisystä.

Vierailija
45/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaan kyn jättää juhannuksena kotiin vapaaksi, seuraavana keväänä sitä ollaankin sitten mummo.

Vierailija
46/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse muutin pois kotoa peruskoulun jälkeen, kun koulua ei ollut enää kotipaikkakunnalla. Kummasti sitä olen pärjännyt. Anna jäädä kotiin, miksi pitää tulla mukaan jos ei halua?

Teinin voi jättää teinin omaan kotiin, mutta perheen koti ja 16v teini viikon verran yksinään ovat yhdistelmä, joka ei yleensä lupaa hyvää.

Jos teini ei lähde mökille, teinille pitää löytää muu sijoituspaikka kuin perheen koti!

Kyseessä on liki aikuinen? 

Että mitä nämä jutut ovat, 16-vuotias hoitoon naapuriin :D

Tuhannet tuon ikäiset asuvat jo omillaan ja normaalikodissa saavat tosiaan viettää kesänsä kuten haluavat (tietysti kesätöitä voi edellyttää, mutta se on toinen juttu). 

Vierailija
47/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan tuo riski että tapahtuu huolettomia yhtymisiä. Tarkkana!

Vierailija
48/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten huolehtii että syövät ajallaan, petaavat pedin ja pesevät hampit jos ovat itsekseen. Ei voi jättää alaikäisiä valvomatta.

Vierailija
49/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuka laittaa jääkiekkovarusteet valmiiksi harkkoja varten ja keittää kaakkaota, ei teini voi tuollaisia itse osata.

Vierailija
50/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi jäädä kotiin? Minä olin kesätöissä jo 15-vuotiaasta lähtien ja tein myös vuoroja viikonloppuisin. 

Ei mitään mahiksiä lähteä mökille vaikka olisin halunnut. 

Vierailija
51/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hyvin äkkiä lasu kimpussa ja uhkaavat huostaanotolla jos hylätään lapset viikonlopuksi yksinään.

Vierailija
52/52 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pakottaisi mukaan ellei teini ole sitä sorttia, että ryyppää viikon kavereidensa kanssa kotonanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän