Eikö naisilla ole mitään tapoja?
Vai ovatko vain niin kiimoissaan. Aina kun olen uimahallissa, niin vaikka housuissani on todella valtava kohouma etumuksessa, kullini on luokkaa 2 kertaa suurempi, kuin normi Suomalainen kulli. Niin yksikään nainen ei jätä tuijottamatta tuota, siis tuijottamatta. Häpeilemättömästi tuijottavat niin kauan, kunnes olen kävellyt ohi.
Ja ei, en nauti siitä, murrosiästä asti olen saanut kuulla kavereiltani v1ttuilua, tyyliin kullisi on isompi kuin hevosoriilla.
Kommentit (8)
Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.
Heille ei opeteta "herrasmiesmäistä" käytöstä kuten miehille , että tissien ja pepun tuijotus on väärin vaikka silloinhan ei naista voi nähdä ollenkaan törmäämättä.
Kaikista huvittavinta tässä on se. Että naisen silmät uorastaan kiiluu kulliani katsellessa ja mies vieressä hieman hämillään, koska selvästi tajuaa tilanteen.
Hukkaan menee hyvä varustus, ellei sitä saa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan menee myös naisten tissit ja perseet, jos niitä ei saa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Ja tissejään tyrkyttävät naiset ovat varmasti samaa mieltä. Aina valitetaan, että pitäisi katsoa silmiin jne., kun samalla paita on niin niukka, että rinnat hädin tuskin pystyvät piilossa.
Olen aina katsonut naisten rintoja enkä näe siinä mitään pahaa, kyllä se on 90% että heidän rintojaan katsellaan. Olisivat vaan ylpeitä rintavarusteistaanM50+.
No pakkohan sitä on katsoa.