LA Marraskuu 2016
Onko muita plussanneita joilla sattuu la marraskuuhun?
Suljettu ryhmä olisi kiva jos muita löytyy mukaan.
Itsellä LA käsitykseni mukaan 1.11.2016
Kommentit (49)
Oooo täällä on jo muitakin <3 Mä just tänään tein digin ja siihen pamahti raskaana 1-2 viikkoa! <3 Kierto on ollut enemmän tai vähemmän sekaisin synnytyksen jälkeen, joten laskettua aikaa en tarkalleen osaa sanoa, mut ehkä 9.11. Esikoinen täyttää huomenna 7 kk ja tää pikkukakkonen olis meidän hartaan toiveen pikainen täyttyminen 😍 Olisko facebook-ryhmään tulijoita (salaiseen) jos kyhättäis sellanen pystyyn? Ite tulee facessa enemmän pyörittyä kun täällä forumilla :)
Face ryhmä saa varmasti kannatusta. Kiva kun vihdoin tuli muitakin marraskuun odottajia. Mulla tosin epäillään kohdun ulkopuolista raskautta ja huomenna menossa tutkimuksiin. Toivottavasti asiaan tulee selvyys.
toivotaan sirppana, et pieni on oikeessa paikassa <3 jos on faceen tulijoita, ni let me know ja voin sit perustaa ryhmää :)
Mulla oli tässä aikaa, joten mä nyt teinkin SALAISEN faceryhmän (ei siis näy kellekään muulle sun kavereille, että olet tälläisessä ryhmässä jäsenenä), jossa on mahdollista vaihtaa kokemuksia.Ryhmään saa lisättyä ainoastaan kavereita, niin siksi tein facebookissa feikkiprofiilin Niina Marraskuu (kuvana saksanpaimenkoira). Lisää tää Niina Marraskuu sun kaveriksi, niin sitä kautta pääsee ryhmään (poistan tän feikkiprofiilin sitten kun ryhmä on täynnä).
Mäkin plussasin tänään aamulla haalean, mutta selkeän viivan! Ja la ois omien laskujen mukaan 10.11.
Minne nyt pitäisi sitten soitella? Neuvolaan vai lääkäriin? Tarviiko raskautta varmistaa verikokeella?
Moikka! Mäkin voisin liittyä ryhmään, jos sopii? :-) mulla LA oman laskennan mukaan 1.11.2016 ja toinen lapsi tulossa. Meillä on ennestään 1v4kk poika :-)
Ja nyt sitten neuvolaan soittelemaan ja varaamaan aikaa, osaavat siellä kyllä kertoa, mutta erillisiä verikokeita ei tarvita :-)
Tervetuloa! :) Laita Reona facessa pyyntöö ni lisään sut :)
Moi! Täällä myös yksi plussannut. Viime kierrossa taisi olla kemiallinen raskaus,eli meni kesken. Sen takia nyt ollaan aika varovaisia tän suhteen ettei innostu liikaa jne kun jännittää. Oon tehnyt tämän viikon joka päivä maanantaista asti testejä tarkistaakseni ettei viiva haalene.. Ei oo ollut haaleampi,muttei vahvempikaan. Joitain oireita kuitenkin on toisin kuin viime kierrossa joten vähän vahvempi tunne tästä on.
Itse oon 21 v ja LA olis ehkä 8.11. Nyt siis 4+4. Kierrot kyllä aika sekaisin viime synnytyksen jälkeen(kotona 1 v tyttö). Toivon et pääsis ultraan:) mites muiden oireet?
Lisäsin myös itseni tohon kaveriksi et pääsisin fb ryhmään.. Koitan kyllä vielä pysyä aika hiljaisena kun yritän olla innostumatta liikaa..
En tiedä näkyykö kuva mut onhan toi varma plussa? Ei kemiallinen noin vahva viiva oo
??
Moikka kaikille,
Täällä yksi joka vihdoin viimein sai testiin kaksi viivaa. Voisi jopa sanoa, että neljään testiin on saatu kaksi viivaa, niin uskomaton ja odotettu tämä oli, että piti moneen kertaan varmistaa kahtena eri päivänä että testiin todella tuli kaksi viivaa..
Laskurin mukaan LA olisi 11.11.
Mitähän Sirppanalle kuuluu, onkohan kaikki hyvin..? Katnin testissä komeilee kyllä ihan selvästi kaksi viivaa !
Oletko ninnukkainen se nina manita minna (Anni) joka perustaa työkseen nuita faceryhmiä?
Öö en? :D tää on mun eka Fb ryhmä jonka oon koskaan perustanut. Otin tosin mallia tosta perustamisideasta esikoisen ryhmästä et miten homma hoitui kun piti saada salainen ryhmä kasaan.
Okei hyvä homma :) ko ihminen kun on perustanut moonta vauvaryhmää lähes joka kuukaudelle jo pitkän aikaa ja sepitellyt milloin mitäkin tarinoita. Onneksi on äityleissä paljastunut huijariksi. Eli muistetaanhan olla varovaisia kun luotetaan netissä tuntemattomiin :)
Aa okei! Hurjaa!! oon kuullu kans tollasista huijareista :/ Me esikoisen fb-ryhmässä tehtiin niin, et kuvattiin itsestämme videot sinne ryhmään, niin saatiin selville sen avulla et kukaan ei ole huijari :D se oli ihan hauska juttu!
Hei, voisiko millään vaihtaa tuon profiilikuvan joksikin muuksi, nimittäin mun facekaverit ainakin arvaa tosta marraskuu sanasta vauvan kuvan kanssa jo aika paljon.. :)
Täällä kans yks,jolla marraskuussa la,sunnuntaina plussattu :) Laskurin mukaan olis la 14.11 :)
Oukki. Eli siinä on nyt sellanen saksanpaimenkoiran kuva.
Täällä yksi marrasmamma 😊. Itse laskettu la 5.11