LA Marraskuu 2016
Onko muita plussanneita joilla sattuu la marraskuuhun?
Suljettu ryhmä olisi kiva jos muita löytyy mukaan.
Itsellä LA käsitykseni mukaan 1.11.2016
Kommentit (49)
Täällä kans yks plussannu 😊 Huomenna soitto neuvolaa ja näin omien laskujen mukaan olis la 16.11 :) laitoin myös kaveripyyntöä tulemaan :) mimmossia raskausoireita muilla on ? 😊
Hei,
Mä laitoin kanssa kaveripyynnön Niina Marraskuulle.
Mulla LA 7.11 :)
Ensimmäinen raskaus, vaikka ikää on jo 36.
Heips! Laitoin kaveripyynnön Niina.
Moi, täällä toista lastaan odottava 24v äiti. Esikoinen nyt 1v 3kk. Plussa pärähti testiin viime viikon maanantaina. LA on joskus marraskuun puolen välin tienoilla. Pitkän kierron ja muitten epäselvyyksien takia neuvolaa ja selvennystä LAhan jo odotellaan :D
Laitoin Niinalle kaveripyynnön :)
Moi, täällä kans esikoista odottava, laitoin kaveripyynnön facessa :)
Huomenta :) Minulla myös la marraskuussa, laskurin mukaan 15.päivä. Tämä on ensimmäinen raskauteni ja kaikki tuntuu niin uudelle ja "oudolle" :) Onko muut menossa/käyneet varhaisultrassa?
Heippa!
Täällä kans tänään plussannut odottaja. Esikoinen on 10kk ja kierrot ei olleet edes kunnolla käynnistyneet mutta tässä ollaan. La on vielä epäselvä mutta marraskuulle se osuu kumminkin. Jännää! En oikein yhtään osannut odottaa plussaa just tähän vaiheeseen. Mutta oikein tervetullut on pikkukakkonen meille <3
Laitan kans Niina sulle kaveripyyntöä.
Emuliini:
Nyt oon menossa ultraan viikkojen tarkistukseen mutta viime raskaudessa tehtiin varhaisultra ja kyllä se toi mielenrauhaa aika paljon. Sinne 12. viikolle saakka aika todellakin matelee että kannattaa kyllä mennä jos haluaa yhtäänkin varmistella.
Hei hoi! Tänään pärähti plussa testiin!! Eli marraskuun loppupuolelle menisi jos kaikki menee hyvin!! En löytänyt facen haulla ko. nimistä? Onko ryhmään vielä pääsyä?
Face ryhmässä äänestettiin jäsen määrästä ja kun 40 tuli täyteen poistui niina marraskuu profiili. Eli ryhmä on täynnä.
Marraskuun loppuun on varmasti useampi plussannut jotka eivät ryhmään mahtuneet. Olisiko innokkaita tekemään toisen ryhmän?
Hei! Ryhmä kuulostaisi kivalta :) Plussasin viikko sitten, itse laskettu la 28.11.
Mä plussasin eilen ja tein tänään vielä aamu virtsasta ja oli paljon tummempi viiva kun eilen. Olimme jo luopuneet pikkuhiljaan ajatuksesta, että saadaanko koskaan luomu vauvaa. Kuitenkin kohta 4v oltu yhdessä ilman minkäänlaista ehkäisyä. Laskurin mukaan LA ois marraskuu-joulukuun vaihteessa..:) Kyseessä eka pikkunen, jota odotettu jo jonkun aikaa. Minä ehkä enemmän kun mieheni. Toivon, että kaikki menee hyvin ja vuoden loppu päässä saan pienen kääröni syliini. En ole halunnut vielä asiasta kertoa kellekään muulle kun miehelleni, mutta koska tämä on ensimmäinen kerta kun plussasin olen hämilläni mitä pitäisi tehdä? Face ryhmä olisi mukava, mutta koska lähipiirissä monilla vauva tulossa niin haluisin odottaa kun alku hässäkkä on ohi. Facessa pelkään et jos näkyy, että olen liittynyt semmoseen ryhmään niin joku voi tulla vittuilemaan. Mieheni on innoissaan, mutta ollut eilisen jälkeen hyvin vaisu. Varmasti monet asiat pyörii päässä, kun ollaan aika nuoria. Mies täyttää kesällä 21v ja minä syksyllä 22v. Minusta tämä on juuri sopiva hetki tehdä ensimmäinen pikkuinen, koska haluan niitä enemmänkin. Olen todella iloinen, enkä voi vieläkään uskoa tätä todeksi, kun niin kauan olen haaveillut pienessä päässä eikä lastenhoitajana päiväkodissa 1-3v ryhmässä ole ollut helppoa vauva kuumeen takia. En tiedä miten kauan jaksan olla hiljaa kun koko ajan hirvee adhd levottomuus päällä. Olemme vihjailleet perheelle jo pitkää asiasta, mutta miehen puoli on innoissaan koska heidän tytär odottaa kans joten tiedän, että sieltä saan positiivisen huudon ja miehen äitini saanut esikoisensa 20v. Oma perhe tässä jännittää eniten koska äitini on vaan että ei vielä sit joskus ja näin. Kuitenkin asia on minun eikä hänen. Myös kavereille kertominen tulee olemaan vaikeaa koska monillä ystävilläni ei ole vielä lapsia. Toivon, että täältä tai jostain saisi joitakin odottaja kavereita! Mukavaa odotusta kaikille!:)
Ylin tänä aamuna alin eilen illalla
Salaiseen ryhmään kuuluminen ei näy ryhmän ulkopuolisille, siitä ei siiis ole huolta :) Minäkin olen 21, mukavaa, etten ole ainoa nuori odottaja.
Täällä kanssa yksi plussannut ja LA olisi 22-28.11. Olisi mukavaa päästä johonkin ryhmään jossa puhua muiden kanssa. :) En vain löytänyt enää tuota alkuperäisen ryhmän profiilia jonka kautta olisi voinut sinne päästä. Pitäisikö meidän jotka emme sinne päässeet tehdä sitten toinen vastaavanlainen ryhmä ? :)
Hei,
Osaatko joku auttaa. Tämä raskaus tuli vähän yllätyksenä ja on ensimmäinen niin olen vielä vähän pihalla.. Jos sain 8.3 clearbluella kaksi viivaa ja luki 2-3 viikkoa ( lääkärin määrittämä 4-5) niin milloin voisin mahdollisesti mennä ensimmäisen kerran varhaisultraan yksityiselle? Haluaisin todella nähdä mitä siellä on koska minulle on sanottu että tuskin edes raskaudun ilman hoitoja. Ongelma on myös todella outo kierto. Viimeiset kuukautiset joulukuun alussa (tulee yleensä muutaman kerran vuodessa) niin en oikein osaa edes laskea tota aikaa.. Millon olisi järkevää maksaa pari sataa että ehkä näkyisi jotain? Kiitos jo etukäteen.
Tehdään joku salainen ryhmä mut salaiseen ryhmään ei pääse muuten jos yp kutsuu. Kuka haluaa tehdä?:) mulle olis ainakin tärkeä vertaistuki.
Loin äsken feikkiprofiilin nimellä Kirsikka Aurora, profiilikuvassa vaaleanpunaisia koristeomenapuun kukkia. Saa lisätä, niin lisäilen teitä ryhmään (näitä on tullut ylläpidettyä harrastuksen kautta sen verran, että juttu on tuttu).
Hei,itse plussasin loppuviikosta ja la olis ilmeisesti 29.11. Olen 26-vuotias ja mies 32-vuotta. Toista odotellaan jonkin ajan yrittämisen jälkeen. Voisin olla myös kiinnostunut tuosta ryhmästä.
Hei mäkin laitoin kaveripyyntöä ja sit ihan yksityisviestin myös :)