Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PANETTAAAAA!!

Vierailija
20.02.2016 |

😱

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hakkaa handuun.

Vierailija
2/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Redtube auki tai jos oot sinkku niin kyl sieltÀ baarista joku kaato löytyy! :D

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mielikuvitus peliin ja runkkaamaan, paljaalla kÀdellÀ tai jokin rukkanen kÀdessÀ kumi tai nahka

Vierailija
4/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sormettaminen ei ole auttanut. :/

Vierailija
5/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistatko dildoa?

Vierailija
6/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistatko dildoa?

En.

Vierailija
7/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma aiemmin, sormettaminen autto vÀhÀn, mut eihÀn se oo sama asia, ku kunnon pano. :( Nyt vÀhÀn helpotti ja huomenna nÀÀn toivottavasti poikaystÀvÀn. <3

Vierailija
8/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma aiemmin, sormettaminen autto vÀhÀn, mut eihÀn se oo sama asia, ku kunnon pano. :( Nyt vÀhÀn helpotti ja huomenna nÀÀn toivottavasti poikaystÀvÀn. <3

Toivotaa ett saat kunnon panot huomenna.Saatko nuolentaa yleensÀ esileikissÀ?

Vierailija
9/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa toivon! 👍 PoikaystĂ€vĂ€ on ollu kipeenĂ€, ni tĂ€ytyy toivoo, et se voi huomenna jo paremmin. Ja kyllĂ€ saan nuolentaa, siitĂ€ onkin tĂ€nÀÀn haaveiltu. :-P

Vierailija
10/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa toivon! 👍 PoikaystĂ€vĂ€ on ollu kipeenĂ€, ni tĂ€ytyy toivoo, et se voi huomenna jo paremmin. Ja kyllĂ€ saan nuolentaa, siitĂ€ onkin tĂ€nÀÀn haaveiltu. :-P

Ai vitsi just viĂ€l varmaa sheivaat ittes huomiseksi? nam nam...😜.ViĂ€lĂ€kö yllĂ€tĂ€t jollai sexy alus vaatteilla ni ei varmaa voi olla enÀÀ kipiĂ€ se poika😉😉😉.Ootko jostai muusta haaveillu tĂ€nÀÀ??

Vierailija
11/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hiljaa, kun mÀ yritÀn nukkua!!

Vierailija
12/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IkÀs ja sen ikÀ? ;D

13/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vitsi just viĂ€l varmaa sheivaat ittes huomiseksi? nam nam...😜.ViĂ€lĂ€kö yllĂ€tĂ€t jollai sexy alus vaatteilla ni ei varmaa voi olla enÀÀ kipiĂ€ se poika😉😉😉.Ootko jostai muusta haaveillu tĂ€nÀÀ??

Juu, kyllÀ sheivaan hÀpyhuulet, "kummulla" on karvaa. :-D No sexyistÀ alusvaatteita en tiiÀ, ihan normit ne kai on. EikÀ niillÀ niin vÀliÀ, ku ne lentÀÀ aika ÀkkiÀ pois pÀÀltÀ. ;-) Ja teen kyllÀ parhaani, et hÀn tuntis olonsa paremmaks. :) Ja olen haaveillut muustakin, kaipaan niin esim. suutelemista, joku kunnon kiihkeÀ kielari nyt tÀnne kiitoos!

Ja tolle toiselle kysyjÀlle, ollaan molemmat 27-vuotiaita.

On tÀÀki, oon niin tylsistyny ja ikÀvissÀni, et tÀytyy AV:lla sitÀ purkaa. :-D

Vierailija
14/19 |
20.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nappaa hanskaan, eli huitaise hÀndyyn. Hitsaa hanskaan. Raiskaa rukkanen.

Vierailija
15/19 |
21.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀyttÀjÀ1392 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllÀ sheivaan hÀpyhuulet, "kummulla" on karvaa. :-D No sexyistÀ alusvaatteita en tiiÀ, ihan normit ne kai on. EikÀ niillÀ niin vÀliÀ, ku ne lentÀÀ aika ÀkkiÀ pois pÀÀltÀ. ;-) Ja teen kyllÀ parhaani, et hÀn tuntis olonsa paremmaks. :) Ja olen haaveillut muustakin, kaipaan niin esim. suutelemista, joku kunnon kiihkeÀ kielari nyt tÀnne kiitoos!

Ja tolle toiselle kysyjÀlle, ollaan molemmat 27-vuotiaita.

On tÀÀki, oon niin tylsistyny ja ikÀvissÀni, et tÀytyy AV:lla sitÀ purkaa. :-D

SĂ€ kuulostat niin kuumalta muijalta ja varmaa ootki..TykkÀÀtkö kun rintojasi myös nuollaa ja imetÀÀn nĂ€nnit aivan kivikoviksi?Varmaa samaa vaivaa muilla myös panettas niin pir..Ilmottele sit tĂ€nne miten meni poikakaverinkaa?😉😉😉

Vierailija
16/19 |
21.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aaaaa, en kestÀ, ei nÀhÀ viel tÀnÀÀnkÀÀn. :( Niin hirvee ikÀvÀ sitÀ miestÀ, ja pÀÀlle tÀÀ panetus.

Ja kyllÀ, rakastan kun rintojani ja nÀnnejÀni kosketellaan ja nuollaan, kostun pelkÀstÀ ajatuksesta... No, ei auta muu ku pitÀÀ taas hiukan omakivaa. ;-) Jo tÀÀ seksistÀ puhuminen ja sen ajattelu saa mut ihan kuumaksi.

Onko tÀÀllÀ vielÀ muita, joilla sama ongelma?

Vierailija
17/19 |
21.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneks mÀÀ saan kohta kullia sunkin puolesta!

Vierailija
18/19 |
21.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaa, en kestÀ, ei nÀhÀ viel tÀnÀÀnkÀÀn. :( Niin hirvee ikÀvÀ sitÀ miestÀ, ja pÀÀlle tÀÀ panetus.

Ja kyllÀ, rakastan kun rintojani ja nÀnnejÀni kosketellaan ja nuollaan, kostun pelkÀstÀ ajatuksesta... No, ei auta muu ku pitÀÀ taas hiukan omakivaa. ;-) Jo tÀÀ seksistÀ puhuminen ja sen ajattelu saa mut ihan kuumaksi.

Onko tÀÀllÀ vielÀ muita, joilla sama ongelma?

Harmittaa sun puolesta kun ette nÀÀ sun miehenkaa.Voin tuntea sen pettymyksen kun ei saakka.vaikka on odottannu koko pÀivÀn.Kerkee haaveile sitÀ sun tÀtÀ.Ihana kuulla kun kostut helposti.Se vaa maistuu niin hyvÀlle se eka lipasu nam...Koskas meinaat pitÀÀ omaa kivaa?KyllÀ tÀÀlÀ sama ongelma on pÀÀllÀ.m28

Vierailija
19/19 |
21.02.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ panettaa mutta jaksan totta kai odottaa. Kun sen aika tulee, aion tÀyttÀÀ sinut spermalla. Ilmoitusluontoinen asia josta on romantiikka kaukana. Toki sitten tositilanteessa olen romanttinen. Onneksi tÀnne voi kirjoittaa anonyymisti. Jopas helpotti kirjoittaminen.