Mies ostaa minulle lahjaksi moottorikelkan!
Kommentit (14)
Kiva harrastus, olettaisin, että miehesi on jo kelkkailija ja haluaa, että sinäkin pääset mukaan yhteisille reissuille.
Jonkun säälittävän pikkuprutkun, sitä en kehtaisi edes mainita!
Vierailija kirjoitti:
Joo "sulle" ja "lahjaksi". Oikeasti se haluaa ostaa sellaisen itselleen ja näin sitten puolustelee ostosta :)
Miehelläni on jo oma moottorikelkka ja ostaa minullekin kelkan että päästään ajelemaan pitkin kairoja, sanoo että pitää olla kaksi kelkkaa, että jos tulee jokin ongelma tuolla korvessa, niin päästään ainakin toisella kelkalla kotiin.
Kelkkailu yksin ei todellakaan niitä hauskimpia juttuja ja kyydissä istuminen pidemmän päälle ikävää, -oma se olla pitää. Kannattaa harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo "sulle" ja "lahjaksi". Oikeasti se haluaa ostaa sellaisen itselleen ja näin sitten puolustelee ostosta :)
Miehelläni on jo oma moottorikelkka ja ostaa minullekin kelkan että päästään ajelemaan pitkin kairoja, sanoo että pitää olla kaksi kelkkaa, että jos tulee jokin ongelma tuolla korvessa, niin päästään ainakin toisella kelkalla kotiin.
Fiksu periaate, ei kannattaisikaan lähteä yksin kovin pitkälle korpeen. Mutta haluatko itse kelkan ja ajella?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pienimmätkin keikat 600 kuutioisia ja heppoja toistasataa, eli kyllä niillä hengestään pääsee, jos urku auki laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu periaate, ei kannattaisikaan lähteä yksin kovin pitkälle korpeen. Mutta haluatko itse kelkan ja ajella?
Kyllä haluan ajaa kelkalla, mutta pelkään että ukko menee ostamaan liian ison kelkan. Haluaisin sellaisen pienen ja kevyen, jos se nyt on pakko ostaa. Alussa en ollut oikein viehättynyt asiasta, mutta mies ei uskalla lähteä omalla kelkalla kovin pitkälle kun jos jokin pettää kelkassa, tai vaikka unohtaa tankata kelkan, niin olen nyt sitten tullut toisiin aatoksiin sen kelkan suhteen. Saattaahan se harrastus vielä viedä mennessään, mistä sen tietää.
Timanttejako olisi pitänyt ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pienimmätkin keikat 600 kuutioisia ja heppoja toistasataa, eli kyllä niillä hengestään pääsee, jos urku auki laskee.
Kun ei ole kelkkailukokemusta, niin sitä ei sitten yksinkertaisesti vaan ole :)
Vaimo aikoo ostaa mulle helikopterin, mitä mieltä?
Jaa. No itse en ostaisi kelkkaa. Kelkkailu on ensinnäkin kallista, koska kelkka kuluttaa polttoainetta paljon enemmän kuin vaikka auto. Toiseksi, kelkkailukausi ja kelkalla kulku on melko rajoitettua, varsinkin kuin viime vuosina talvet ovat olleet lyhyitä ja vähälumisia ja vähälumisia tai jopa sulia kohtia on siellä sun täällä. Mutta ehkä kelkka on sopiva jonnekkin Kainuun tai Lapin metsiin. Itse kyllä ostaisin ennemmin mönkijän.
Oon kelkkailu isän kanssa ihan pienestä asti ensin pikku kelkalla ja myöhemmin isolla kelkalla. Kyllä eri kelkat pitää olla. Kiva harrastus!!