Auttakaa siskot, millä eroon röllykkämahasta?
Maailman suuressa mittakaavassa pikkiriikkinen ongelma, mutta itseä inhottaa. Kahden lapsen jälkeen vyötärön ympärys on jäänyt 86 senttiin. En ole koskaan ollut mikään ampiasvyötärö (vyötärö taisi olla jotain 76 cm ennen lapsia), mutta kuitenkin hoikka kaikin puolin. Painoa on 58 kg, pituutta 160 cm. Auttaako pelkkä laihdutus vai hirveä vatsalihasrääkki vai mikä? Herkut maistuu ja itsekuri on huono, mutta nyt ärsyttää niin paljon, että jotain on tehtävä. Haluaisin kommentteja nimenomaan niiltä, jotka ovat vastaavan säkkinsä saaneet kurottua supummaksi! Pliis, ei mitään on sullakin ongelmat kommentteja, kun niitähän täällä aina jaetaan...
Kommentit (6)
jos kovasti laihtuu, niin jää roikkumaan vielä pahemmin ikäänkuin löysäksi nahkaksi.yäks...Pitääkö paikkansa? Ottaisin myös vinkkeja vastaan kiitollisena!
Hassua että sun paino on sopiva, mutta mahaa silti löytyy. Mulle auttoi viljojen, hiivan ja sokerin pois jättäminen ruokavaliosta. Myös riisi ja peruna on out. Kaikki edellämainitut turvottivat ja saivat vyötäröni paisumaan ainakin kymmenellä sentillä, noiden ruoka-aineiden poisjättämisen jälkeen paino ei tippunut (ei ollut kyllä tarviskaan), mutta keho muokkaantui mukavammaksi (ja ilmavaivat lähtivät).
Vatsalihaksia 70-100 kappaletta joka ilta. Tasaisesti ja ihan kiusallakin -silloinkin kun ei olis vähääkään kiinnostanut. Lisäksi noudatin turvotusta ja nestettä vähentävää ruokavaliota jonkun aikaa ja hyvin lähti makkarat. 1v Synntyksen jälkeen aloitin ja nyt (siis kolme kuukautta myöhemmin) vyötärö on hoikistunut 76cm => 71cm. Ja näin aion jatkaa vielä jonkin aikaa, hyvältä tuntuu.
pituutta 163 ja painoa vajaa 59 ja olen myös 2 lapsen äiti =). Minulla jäi myös mahaa viimeisestä raskaudesta ja nyt olen yrittänyt saada sitä pois. Olen aloittanut tekemällä syviä vatsalihaksia koska se on tärkeää että ne ovat kunnossa. Pikkuhiljaa alan tässä lisämään myös ns tavallisia vatsalihasliikkeitä (synnytyksestä nyt vasta 5viikkoa). Löysin myös kaksplussan sivulta keskusteluja missä ovat kokeilleet Callanetics jumppaohjeita ja on kuulemma tehokasta.Olen jo käynyt lainaamassa kirjan ja aloittanut liikkeiden teon ja pientä vatsan tiukkenemista on jo huomattavissa.:) Niin ja olen ottanut käyttöön karkkipäivän eli herkkuja saan vain viikonloppuisin. Ehkäpä näillä saa taas masun tiukaksi...
teen lähes joka päivä erillisia vatsalihaksia tv:tä katsellessani,lenkkeilen ja hiukan katson mitä syön,2 viik.jo tulokset alkanut näkyä.jos tekee usein vatsalihaksia niin ei tarvii joka kerta tehdä niin paljon.Lenkkeily on sitä mun kohdalla että käveleln muutaman kilometrin ainakin joka toinen päivä.
ja ikävä kyllä muu ei auttanu ku ne vatsalihastreenit. Kauheeta tuskaa aluksi! Mutta pieneni se vähä, ei ni pahasti pömpöttäny. Toisilla voi eri jutut auttaa tosin