Vaimo ei halua seksiä
Olen nelikymppinen mies ja vaimoni ej halua seksiä korkeintaan kuin kerran kuukaudessa.
Pitäisikö tähän tyytyä? Yleensä vaimo vastaa ettei jaksa. Pitäisikö epäillä pettämistä? Millä tavalla kannattaa lähteä tutkimaan salassa onko pettänyt?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi ainakaan täällä. Tai sitten en vaan ymmärrä mistä se prinsessa-fiilis tulee. Näitä on testattu:
-ulkonäön tai vaatteiden kehuminen arjessa
-kodin siivous, lastenhoitajan hankinta ja hotellin varaus yllärinä
-siivoojan tarjoaminen avuksi joulun alla
-kodin ja lasten hoito, jotta vaimo pääsee tyttöjen iltoihin
-korvakorut tai kaulakoru joululahjana
-yhteisten liikuntaharrastusten ehdottelu
Nyt on menossa pariterapia. En ole itse edes muista koska minua olisi liehitelty. Siitäkin huolimatta tunnen itseni kuninkaalliseksi, nimittäin idioottien kuninkaaksi.
Siis sä et koskettele naistasi ollenkaan? Sanoisin, että vaikka kuinka tekisit yllämainittuja asioita mutta et ole itse fyysiseesti lähellä (ohi mennen silittely, hali, pusu - kaikki ei seksiin johtava) niin ei noista ole hyötyä. Itse tarvin yhtä paljon muutakin kosketusta kuin seksiä. Ei edes tee mieli jos ei muuten ole "normaalia" kosketusta. Kannattaa kokeilla, saattaq tehdä ihmeitä. Tsemppiä!
Ei jumaleisson näitä tiedän ohjeita. Niin, että miehen pitää käyttää ihan kaikki energiansa, jotta naisella olisi hyvä olla ja prinsessa olo. Muussa tapauksessa miehen voi vain unohtaa. Salli minun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Puhelin kiinnostaa enemmän kuin läheisyys...
M41
Täällä vaimo haluaa kyllä selän ja takapuolen hierontaa. Tosin vaatteet päällä ja tuijottaen senkin ajan sitä kännykkäänsä.
Vaatteettomana vaimon näkee kerran parissa kuukaudessa. Silloin kun lopulta suostuu seksiin ja makaa lahnana sängyssä.
Ei tän ihan näin pitänyt mennä....
- m/42
Vaihtoon. Pääset helpommalla.
Itse nostan kytkintä heti kun lapset ovat sopivassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Puhelin kiinnostaa enemmän kuin läheisyys...
M41
Täällä toisin päin, itse haluaisin useasti , mutta miehelle riittää kerta viikossa/ kahdessa, ei kai siinä mitään pettämistä ole, mutta onhan se kurjaa, jos halut eivät kohtaa.
Oletko koittanut huomioida miestä? Sanonut päivittäin komeaksi ja kehunut? Halailet spontaanisti ja järjestät yllätyksiä? Olet hyvä kammarin puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi ainakaan täällä. Tai sitten en vaan ymmärrä mistä se prinsessa-fiilis tulee. Näitä on testattu:
Nyt on menossa pariterapia. En ole itse edes muista koska minua olisi liehitelty. Siitäkin huolimatta tunnen itseni kuninkaalliseksi, nimittäin idioottien kuninkaaksi.
Siis sä et koskettele naistasi ollenkaan? Sanoisin, että vaikka kuinka tekisit yllämainittuja asioita mutta et ole itse fyysiseesti lähellä (ohi mennen silittely, hali, pusu - kaikki ei seksiin johtava) niin ei noista ole hyötyä. Itse tarvin yhtä paljon muutakin kosketusta kuin seksiä. Ei edes tee mieli jos ei muuten ole "normaalia" kosketusta. Kannattaa kokeilla, saattaq tehdä ihmeitä. Tsemppiä!
Ei jumaleisson näitä tiedän ohjeita. Niin, että miehen pitää käyttää ihan kaikki energiansa, jotta naisella olisi hyvä olla ja prinsessa olo. Muussa tapauksessa miehen voi vain unohtaa. Salli minun nauraa.
Yleensä suhteissa se menee niin, että miehen pitää järjestää ne kaikki spontaanit yllätykset, otta halaukseen, kehua ulkonäköä, tunnustaa rakkautta yms. Nainen on vain vastaanottavana osapuolena.
Etkö ikinä lopeta näitä tappavan tylsiä satujasi? Sama aloitus joka ikinen päivä. Vaimo sitä vaimo tätä seksi seksi. Keksi jotain uutta, NAINEN. Mitä edes saat näin älyttömän tylsistä trolleista?? Sama kuin minä jauhaisin täällä joka päivä, että poikaystävän muna seisoo.
En tiedä miten teidän kohdallanne on, mutta minulta on ainakin jo alun perinkin heikot seksihalut hävinneet lähes kokonaan. En edes ymmärrä, miksi pitäisi haluta: turhaa vaivaa, sotkua ja ajanhukkaa koko touhu. Eikä ole mielessäkään käynyt, että lähtisin pettämään. Miksi vaivautuisin hakemaan jostain muualta sellaista, mitä jo kotona tyrkytetään ihan liikaa? Toiset meistä vaan on taipuvaisia aseksuaalisuuteen, ei kai se sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaapa niitä naisianne! Eikä mitään perseen puristelua vaan jotain sellaista että vaimo tuntee itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi. Nyt teette jotain mistä vaimo näkee että olette nähneet vaivaa vaimon eteen. Jos vaimo tuntee itsensä lähinnä kotiorjaksi ja panopuuksi niin kyllä siinä halut karisee. Vaimoa pitää kohdella niin että hän tuntee itsensä prinsessaksi. Sillä tavalla saa seksiä.
Höh, kuulostaa siltä, että olet yrittänyt. Syökö naisesi pillereitä? Lopetus voisi auttaa...
Vaihtoi jo pari vuotta sitten kierukkaan.
T: 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minähän se meillä olen, joka halaa ja silittelee!
Ja ihan osoittaakseni etten ole aina seksin perässä, tein kerran kokeilun. Halailin kuten ennenkin, mutten tehnyt aloitteita seksiin. Puolen vuoden jälkeen lopetin kokeilun kun yhtään aloitetta vaimolta ei ollut tullut.
Tuntuu, että on ihan sama mitä teen tai olen tekemättä, niin vaimoa ei juuri kosketus tai seksi kiinnosta. Nykyään tahti on korkeintaan kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ikinä lopeta näitä tappavan tylsiä satujasi? Sama aloitus joka ikinen päivä. Vaimo sitä vaimo tätä seksi seksi. Keksi jotain uutta, NAINEN. Mitä edes saat näin älyttömän tylsistä trolleista?? Sama kuin minä jauhaisin täällä joka päivä, että poikaystävän muna seisoo.
Jokin ongelma?
Kotityöt, prinsessat, Höpöhöpö. Jos vaimo lakkaa rakastamasta, siinä eivät hemmottelut auta. Tulee korkeintaan hyväksikäytetyksi ja pompotelluksi.
Jääprinsessa kannattaa jättää leikkimään prinsessaleikkejään ihan itsekseen. Ei ne parane, korkeintaan jotkut lopetettuaan hormonaalisen ehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö. Kyllä! Joo'o. Naura vain mutta huomaat pian nauravasi yksinäisenä. Kyllä miehen tehtävä on piirittää ja liehitellä naista koko ajan. Suhteen alussa kun mies tätä tekee, homma toimii. Kaikki kaatuu siihen kun mies alkaa pitää naista itsestään selvyytenä. Älkää pitäkö! Antakaa naisen tuntea että "taistelette" hänestä. Kun mies käyttää tähän "kaikki energiansa" niin kuin sanoit, lopputulos on se että nainen antaa miehelle kaikkensa, mistä miehen energia taas täyttyy. Toiset miehet osaa tämän, toiset ei.
Ja taas tämä. Jos vaimo ei halua seksiä, niin miehessä on tietysti vikaa. Jos miestä ei kiinnosta seksi, niin hän on itsekäs sika, joka on tehtävä jotain tyydyttääkseen vaimo.