Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kuukautisia siirrettyä jotenkin muuten kuin e-pillereillä?

Ninni
20.02.2016 |

Olen lähdössä kesällä reissuun enkä käytä mitään ehkäisyä. Kuukautiset ovat mallia Niagaran putous enkä missään nimessä halua reissun ajaksi sellaisia. Pitääkö ottaa pillerit vai onko muuta vaihtoehtoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo niillä siirtopillereillä.mulle ne ainakin aiheuttaa sivuvaikutuksia, mutta niillä saat siirrettyä.

Vierailija
2/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö 5 chiliä päivässä

Vierailija
4/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa siirrettyä keltarauhashormonivalmisteilla.

Vierailija
5/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on omat pillerinsä. Mä sain aikoinaan semmoset ihan vaan soittamalla lääkäriin, kun oli häämatkan takia tarve.

Vierailija
6/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä jo edelliset menkat, niin saat kärsiä mahdolliset sivuvaikutukset kotona.

Vierailija
7/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin Primoluteja, saa reseptillä ja täällä ainakin riittää että soittaa terveyskeskukseen & pyytää reseptiä. Mulle ei tullut mitään sivuvaikutuksia, siirtyivät oikein hyvin. Itse aloitin muutaman päivän ennen oletettuja menkkoja ja lopetin sitten kun menkkojen sopi tulla, alkoivat kolmen päivän kuluttua lopettamisesta.

Vierailija
8/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrä jo edelliset menkat, niin saat kärsiä mahdolliset sivuvaikutukset kotona.

Mitä ja millaisia sivuvaikutuksia tulee?

Vierailija
9/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ja millaisia sivuvaikutuksia tulee?

Välttämättä ei tule mitään (itselleni ei ole koskaan tullut, olen käyttänyt Primolutia useasti), mutta jos tulee, niin samoja kuin muutenkin silloin kun keltarauhashormoni on koholla (eli ovulaation ja kuukautisten välillä): turvotusta, mielialanvaihteluita jne. Niin kuin lievä PMS. Eli jos ehdit, niin siirrä jo edellisessä kierrossa kuukautisia eteenpäin, niin sitten seuraavatkin siirtyy.

Vierailija
10/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla kiltisti vaan spruitit sisään ovulaation aikaan.