Saako kuukautisia siirrettyä jotenkin muuten kuin e-pillereillä?
Olen lähdössä kesällä reissuun enkä käytä mitään ehkäisyä. Kuukautiset ovat mallia Niagaran putous enkä missään nimessä halua reissun ajaksi sellaisia. Pitääkö ottaa pillerit vai onko muuta vaihtoehtoa?
Kommentit (10)
Siihen on omat pillerinsä. Mä sain aikoinaan semmoset ihan vaan soittamalla lääkäriin, kun oli häämatkan takia tarve.
Siirrä jo edelliset menkat, niin saat kärsiä mahdolliset sivuvaikutukset kotona.
Itse söin Primoluteja, saa reseptillä ja täällä ainakin riittää että soittaa terveyskeskukseen & pyytää reseptiä. Mulle ei tullut mitään sivuvaikutuksia, siirtyivät oikein hyvin. Itse aloitin muutaman päivän ennen oletettuja menkkoja ja lopetin sitten kun menkkojen sopi tulla, alkoivat kolmen päivän kuluttua lopettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Siirrä jo edelliset menkat, niin saat kärsiä mahdolliset sivuvaikutukset kotona.
Mitä ja millaisia sivuvaikutuksia tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja millaisia sivuvaikutuksia tulee?
Välttämättä ei tule mitään (itselleni ei ole koskaan tullut, olen käyttänyt Primolutia useasti), mutta jos tulee, niin samoja kuin muutenkin silloin kun keltarauhashormoni on koholla (eli ovulaation ja kuukautisten välillä): turvotusta, mielialanvaihteluita jne. Niin kuin lievä PMS. Eli jos ehdit, niin siirrä jo edellisessä kierrossa kuukautisia eteenpäin, niin sitten seuraavatkin siirtyy.
joo niillä siirtopillereillä.mulle ne ainakin aiheuttaa sivuvaikutuksia, mutta niillä saat siirrettyä.