Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että miesystäväni antaa suukkoja tyttäreni suulle

Vierailija
20.02.2016 |

Olemme seurustelleet reilun vuoden, emme kuitenkaan asu vielä yhdessä. Mies on sellainen ihanan herkkä ja osoittaa rakkautensa teolla. Tulee toimeen tosi hyvin minun 6v tyttären kanssa, mutta mietin onko se ihan normaalia, että hän antaa suukkoja suoraan suulle, esim silloin kun tietää ettei tule näkemään tytärtäni vähään aikaan, mutta ei kuitenkaan normaalisti. Tiedän että esim. keski euroopassa ihan normaalia mutta mitä mieltä?

N24

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki vanhemmat jotka suutelee lapsiaan suulle, on ällojä.

Vierailija
2/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tykkää. Toiselle ok.

Vierailija
4/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Eurooppa.

Vierailija
5/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisin. Sanoisin miehelle että en halua tytärtäni tuommoiseen tapaan opettaa, suukon voi antaa vaikka otsalle tai päälaelle.

Vierailija
6/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia? EI. EI. EI. EI. EI.

Toivottavasti tämä on vain provo.

Vierailija
7/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyväksyttävä suulle suukottelu vanhemman ja lapsen välillä: Biologinen äiti voi suukottaa suulle, isä ei. Ei koskaan myöskään äitipuoli, isäpuolesta puhumattakaan. Ainoastaan poikalasta, tyttöä ei. Ja jossain 5 vuotiaana viimeistään opetella pois tavasta.

Vierailija
8/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö 6v haluaa ainakin pussata suulle, onko siinä muka jotain epänormaalia? 😶

Vierailija
9/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyväksyttävä suulle suukottelu vanhemman ja lapsen välillä: Biologinen äiti voi suukottaa suulle, isä ei. Ei koskaan myöskään äitipuoli, isäpuolesta puhumattakaan. Ainoastaan poikalasta, tyttöä ei. Ja jossain 5 vuotiaana viimeistään opetella pois tavasta.

On hyväksyttävää myös silloin jos aseella uhataan, ja sanotaan että "tapan lapsen josset suutele sitä suulle".

Vierailija
10/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö kieltä?

Vierailija
11/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyväksyttävää myös silloin jos aseella uhataan, ja sanotaan että "tapan lapsen josset suutele sitä suulle".

Juu se voidaan lukea poikkeustilanteeksi. Mutta tuo ap:n tilanne, että kun ei näe pitkään aikaan.. Siis ei ja ei vaan.

Vierailija
12/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa ei suudella suulle, ei edes Etelä-Euroopassa. Miesystäväsi on pedofiili. 

Vierailija
13/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö 6v haluaa ainakin pussata suulle, onko siinä muka jotain epänormaalia? 😶

On. Lepsous.

Vierailija
14/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo aivan täysin epänormaalia on. Ilmoitusta poliisille vaan. Antaa heidän tutkia ja haastatella kahdeksan parasta ystävääsi.

Vierailija
15/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Meillä olemme mies ja minä aina suukotelleet lapsiamme suulle. Nytkin, kun ovat teinejä. Ja meillä siis tyttö ja poika.

Ei tule mieleenkään pitää suu supussa annettua suukkoa seksuaalisena. Ei siinä se sylkikään todellakaan vaihdu, jos joku nyt karieksesta seuraavaksi alkaa posmottaa.

Minusta suukottelu on vaan normaalia hellyyttä lasta kohtaan.

Mutta ap, jos SINÄ koet sen vaivaannuttavaksi, niin PUHU miesystävällesi. Että et tykkää tavasta ja pyydät häntä lopettamaan. Todennäköisesti hän hämmästyy siitä, että pidät suukottelua seksuaalisena, mutta antaa hämmästyä. Sinä äitinä määräät.

Vierailija
16/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyit.. helvetti.

Vierailija
17/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä? Jaa että vanhempien on epänormaalia antaa suukkoa suulle?

Minä ja äiti annoimme molemmat suukot suulle aina esim. Hyvän yön toivotuksen lomassa tai jos emme nähneet hetkeen niin pusu ja hali. Isän kanssa sama juttu. Isäni vieläkin pussaa kun näemme ja kun hyvästelimme kun näemme harvoin ja osoittaa sillä tavoin ikäväänsä. Minusta ihanaa ja tiedän vanhempien rakastavan minua. Olen siis nyt parikymppinen ja vanhemmat halaavat ja välillä pussaavat vieläkin, tosin huulille nyt ei ehkä vuosiin ole pussannut onneksi mutta silti minusta jos vanhemmat antavan lapsille suukon huulille niin se on ihan ok. Myös jos on isä-/ äitipuoli kyseessä ja on tullut vahva side perheen kesken.

Ei kaikkea tarvitse ajatella pervosti, hyi teitä. Kyllä sitä rakkautta voi ilmaista pienellä nopealla suukolla huulillekin ilman, että tarvitsee vetää pedofiili korttia esiin.

Vierailija
18/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat setit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi