Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistatko HÄÄyösi?

Vierailija
20.02.2016 |

Niin muistatko? Itse putosin sängystä

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Nuorena mentiin naimisiin ja naitiin muutenkin joka toinen päivä säännöllisesti. Voi olla, että hääyönä oli seksiä tai sitten ei. Vaimo oli jo silloin raskauden alussa ja halusi seksiä koko ajan. Sitä edeltävä kuukausi oli naitu joka päivä kun tuleva vaimo halusi varmistaa raskauden. Lasten saanti (4) ei vaikuttanut vaimon seksihaluihin muuten kuin positiivisesti. Aina halunnut seksiä joka viikko vähintään kerran.

Vierailija
42/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyön viettopaikassa aikaa meni ensin, että kampauksen ja hääpuvun riisumiseen. Sitten sviitin saunaan yhdessä. Vähänkö jännitti kun ei oltu koskaan oltu täysin alasti toistemme nähden ennen sitä. Oltiin TOSI nuoria ja hirveet paineet ja odotukset sille seksin ekakerralle hääyönä. Mies oli herkillä ja tuli melkein reisille, mutta kivaa se oli silti vaikka itse tulinkin silloin käsipelillä. Seuraavana päivänä omassa kodissa vasta ensimmäinen iso O yhdynnässä.

Vierailija
44/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Riideltiin hulluna ja mies ei hipaissutkaan minua. Sittemmin miljoona upeeta yötä yhdessä ja aamuja ja päiviä.

Vierailija
45/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti muistan. Selvinpäin kun oltiin.

Vierailija
46/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muistan mutta en enää yksityiskohtia. Oltiin hieman humalassa, syötiin kaikkea hyvää mitä olin kotiin varannut. Molemmat oli väsyneitä. Oli sitä seksiäkin mutta ihan tavallista eikä mitenkään mieleenpainuvaa. Oltiin kuitenkin oltu yhdessä 10 vuotta kun mentiin naimisiin ja yhteisessä kodissakin asuttu 5 vuotta niin ei se niin ihmeellinen tapahtuma ollut.

Vierailija
47/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pienet lapset, joiden piti mennä vanhempieni luo yöksi. Äitini oli sen verran juovuksissa, että en antanut lapsia heille. Tulimme lasten kanssa kotiin nukkumaan. Seksiä ei ollut. Häämatka tehtiin myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän