Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistatko HÄÄyösi?

Vierailija
20.02.2016 |

Niin muistatko? Itse putosin sängystä

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan; mies nukkui ja minä katselin televisiota.

meillä vähän sama - mies sammahti, ja minä jouduin tyytymään dildo-orgasmiin. Dildon oli ottanut mukaan koska ajattelin että esitän pientä showta. Menikin ihan omaksi kivaksi. Ja totuuden nimissä on tunnustettava että kyllä otti päähän, tuli mieleen että tätäkö varten naimisiin piti mennä.

ai vitsi varmaa ollu kuuma näky.seksikkäät hääalus vaatteet ja dildo show.Saitko aamulla sit panon?

Vierailija
22/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyö ja seksi on paljolti legendaa.

Seksittä meni täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan; mies nukkui ja minä katselin televisiota.

meillä vähän sama - mies sammahti, ja minä jouduin tyytymään dildo-orgasmiin. Dildon oli ottanut mukaan koska ajattelin että esitän pientä showta. Menikin ihan omaksi kivaksi. Ja totuuden nimissä on tunnustettava että kyllä otti päähän, tuli mieleen että tätäkö varten naimisiin piti mennä.

ai vitsi varmaa ollu kuuma näky.seksikkäät hääalus vaatteet ja dildo show.Saitko aamulla sit panon?

kyllä me sitten saatiin aktiviteetteja aikaan ja olisin halunnu keulia tuosta dildottelu hetkestä, muttei ollut silloin pokeria kertoa =)..

Vierailija
24/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Ihanat muisto siitä, hyvää seksiä. Muistan saaneeni sinä iltana kolme orgasmia ja en hirveesti valehtele että tänä koko avioliiton 16 vuoden aikan mun mies ei sen koommin ole vaivautunut tuollaiseen antamisen riemuun. Mun pitää oikeasti olla nopea jos meinaan ehtiä herran kyytiin, aina ei haluis hoidella omatoimisesti

N45

Vierailija
25/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksielämän aktiivisuus ja lisääntyminen liittyvät toisiinsa?

Ei varmaan liitykään niillä (uskovaisilla?), jotka harrastavat seksiä vain silloin kun haluavat sen tuloksena olevan lapsen.

Eikä niillä, jotka tekevät lapsia vain keinohedelmöityksellä.

Muilla aktiivinen seksielämä on osoitus hyvästä parisuhteesta ja hyvässä parisuhteessa oleville syntyy enemmän lapsia kuin niille, jotka elävät huonossa parisuhteessa.

N37

Vierailija
26/47 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään havaintoa mutta kun sevisi kahde viikon häämatka jälkeen vihkipapin sängystä (mies)

Vierailija
27/47 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oksenteli hotelli Marskin huoneen vessassa. Itsekin olin tuhannen päissäni, mutta olisin silti odottanut edes jotain pientä yritystä... Itse vetelin samassa yhteydessä ranuja (alas vessanpöntöstä!!) mitä oli tarttunu matkaan siitä nurkalta joittenkin aasialaisten pitämältä snägäriltä. Maailman karseinta safkaa - vielä hääyönä.

Ehdotin kyllä muijalle heti vihkitilaisuuden päätyttyä että käytäis vetäseen varvit nopskaan ennen kuin aletaan vetään viinaa. Vihkipaikalta hotelliin olis ollu matkaa about 50 metriä. Ei toiminut - viinan veto vei voiton :-(

Vierailija
28/47 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni exä tuli hääpaikalle kuokkimaan ja veti mua aaltomaljakolla ohimoon. Hääyö vietettiin ensiavussa.

Vierailija
29/47 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotona vietettiin rauhallinen ilta, koska "karkasimme" kahdestaan vihille maistraatissa ja (suunniteltu&toivottu) raskauteni oli tuolloin puolivälissä. Emme kokeneet tarvetta suorittaa mitään ns. perinteisiä hääyöriittejä, kun aktiivisesta seksielämästä oli siinä vaiheessa niin selkeästi näkyvä todiste olemassa ;)

Vierailija
30/47 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan. käytiin hääjuhlan jälkeen viemässä vaatteet kotio ja näimme toisemme ekaa kertaa alasti. siitä sit odottavin tunnelmin äkkiä hotellille, jossa vaatteet läks vauhikkaasti veke. eka kerta oli positiivisella tavalla "vähän" sähläystä, mun välilihaan tuli miehen tökkimisestä nirhauma joka oli hemmetin kipee ja vuos verta sänkyyn ja pyyhkeelle.. mies laukesi ekassa aktissa varmaan 2 työnnön jälkeen ;D nukuttiin huonosti, kun aina totuttu nukkuu yksin. fiilisteltiin että voidaan harrastaa seksiä kun ollaan naimisissa. aamulla lisää seksiä ja aamupala sängysä, sit veriläikkiä häpeillen kotiin ja häälomalle, jonka jälkeen oli pakko pitää taukoa muutama päivä yhdynnöistä herkkien paikkojen takia. hyviä muistoja siis, nyt saunaan ja ehkö sit seksiä ;)

Vierailija
31/47 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oia pitänyt ottaa nippu siteitä hotelliin mukaan kun oli kaksi erillistä sänkyä. Jotka koko ajan lähtivät omille teilleen peuhaamisen tuoksinnassa ja putosin kaksi kertaa sänkyjen väliin ja tuore vaimo päälle. Ois pitänyt kääntyä poikittain sänkyyn mutta ei siinä kiimassa huomannut

Vierailija
32/47 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhla oli vaimon kotona ja siellä hänen lapsuuden ajan omassa huoneessaan myös nukuttiin. Ja sikeästi nukuttiinkin, koska talon siivous ja muut valmistelut olivat vieneet voimat. Appivanhemmatkin nukkuivat siinä nurkan takana, joten senkään puolesta ei nyt niin tehnyt mieli alkaa mihinkään elokuvien seksisessioihin.

Eikä ollut mitään väliäkään. Reilu kolme vuotta siinä kohtaa oltiin jo asuttu yhdessä ja paneskeltu minkä ehditty, joten ei ollut paineita harrastaa väsynyttä seksiä juuri yhtenä nimenomaisena yönä.

Vierailija
33/47 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pari exää oli kirkossa. Yöllä sain viettää ensimmäistä yötä vaimoni kanssa ja sain nähdä vaimoni ensimmäistä kertaa alasti.

Vierailija
34/47 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kanssa kuiva, ja yhtäläinen kokemus kuin jollain toisellakin. Olin ottanut tekopeniksen hotelliin mukaan, ajatuksella että teen miehelleni dildotusshown. No ei mennyt niin. Mies sammui melkein heti kun tultiin hotlaan.

Joten suoritin ihan omaa kivaa sillä dildolla, herkuttelin koko rahalla.Vaikka mies nukkui, sain todella hyvät fibat ajatuksella että tässä minä sooloon, ja mies ei tiedä mitään koko herkusta.

Sormetin vielä aamulla suihkussa toiset, ihan vain siksi että alapäässä oli oikea olotila.

Vierailija
35/47 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Hääyö vietettiin kotona omassa sängyssä. Vetäistiin väsyneinä "pakollinen" hääyön pano ja kiireesti nukkumaan. Uni koitti kyllä ilman suurempia houkutteluja. Aamulla sitten uudella innolla ja pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
36/47 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätettiin siirtää seksi aamuun suosiolla. Se olikin ihan hyvä päätös, oli hyvää seksiä, aamusauna ja hotelliaamiainen. Kuitenkin oli seksiä harrastettu jo toistakymmentä vuotta ennen häätä.

Vierailija
37/47 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Me päätettiin siirtää seksi aamuun suosiolla. Se olikin ihan hyvä päätös, oli hyvää seksiä, aamusauna ja hotelliaamiainen. Kuitenkin oli seksiä harrastettu jo toistakymmentä vuotta ennen häätä.[/quote

Sama juttu meillä. Illalla olitiin ihan poikki, mutta aamulla sai tuore rouva takaapäin kunnon panot.

Vierailija
38/47 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vaimo totesi että käydään unille, kun väsyttää. Tajuttuani ettei rouva vitsaillut, totesin että menepä sinä sitten unille. Lämmitin yksikseni sviitin saunan ja otin pienet kännit baarikaapista. Vitutti niin ettei tehnyt mieli edes runkata.

Vierailija
39/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkakku kun oli syöty niin meillä alkoi pihtaaminen. Hääyönä "vaimo" käänsi kylkeä ja ihmetteli mitä sulla nyt on mielessä. Sama meno jatkunut.

False advertising, minne tämän yksilön voi palauttaa?

Vierailija
40/47 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan...

Joku pani tuoretta rouvaani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan