Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistatko HÄÄyösi?

Vierailija
20.02.2016 |

Niin muistatko? Itse putosin sängystä

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan; mies nukkui ja minä katselin televisiota.

Vierailija
2/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain, leikittiin ruualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla oli valkoiset stay upit ja vähän kalliimmat valkoiset alushousut. Kuvittelin sen olevan riittävä panostus hääyön seksiin. Varmaan se olikin, mies oli silloin vielä alkuhuumassa. Ja hyvää se seksi oli, mutta itse kun olin silloin vielä estynyt ja käytin haluja laskevia e-pillereitä, en oikein osannut vapautua kuten sen jälkeen olen osannut kun lapsiluku on täynnä ja hormoniton ehkäisy käytössä.

Vierailija
4/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Meidät vihittiin Uudenvuoden aattona ja yöllä naida napsuteltiin nuoruuden innolla koko yö ensin takettien lennellessä ja sitten paukkupommien räjähdellessä. Silloin niitä sai paukutella milloin vain ja paukuttelijoita riitti aamuun asti. Nythän se paukuttelu loppuu täälläpäin jo neljän aikoihin. Lasta ei saatu aikaiseksi vaikka paljaalla vedeltiin koko yö ilman ehkäisyä.

Vierailija
5/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Vaimoa ahdisti, koska seksi tuntui vaatimukselta, eikä siksi kuulemma haluttanut. Siitä se alamäki sitten lähti.

Vierailija
6/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistan. Oltiin kumpikin sairaan väsyneitä. Oli mukava paikka nukkua hotelli Presidentin sviitti. Oli kivaa nukkua oman vaimon kanssa ekaa yötä.

Vierailija
7/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin vaimon sammuneena juhlapaikalta hotelliin.

Vierailija
8/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, siitä on vain kaksi vuotta aikaa. Päästiin yöpymispaikkaan perille kymmenen aikaan illalla, syötiin vähän, katsottiin telkkaria ja mentiin nukkumaan. Varmaan molemmat tiesivät että "pitäisi" muutakin kai tehdä.

Vierailija
9/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kuin tukki, ilman päihteitä.Uupumuksesta.

Vierailija
10/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oltiin umpiväsyneitä kun päästiin hotelliin, jalkoja särki korkokenkien jälkeen, mies repi satoja pinnejä lakkaisista hiuksistani että pääsi nukkumaan ilman kiristävää kampausta ja sen jälkeen nukahdettiin heti kun saatiin vaatteet pois. Seuraavana aamuna darra ja liian aikainen aamiainen.... no sex.

Vierailija
11/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo päätyi hääyönä exän kanssa sänkyyn. Itse heräsin aamulla juhlapaikan vieressä sijaitsevalta kaurapellolta. Erohan siitä tuli.

Vierailija
12/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpiväsyneitä oltiin molemmat. Aamulla käytiin saunassa ja sen jälkeen vasta sekstailtiin. Kun yöllä tulimme hotelliin, minä tietysti hääpuku päälläni, joku porukka hurrasi hotellin aulassa. No, onhan tämä kestänyt jo 18 vuotta ja kestää edelleen.

Vierailija
13/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ja niin muistaa varmasti hotellin siivoojakin :D meillä häissä heitettiin kauraa (mies on isolta tilalta kotoisin) ja mulla kun on todella hyvänkokoinen rintavarustus ja hääpuku olkaimeton, niin oli varmaan pari litraa kauraa kerääntynyt yläosaan ja hääpuku kun riisuttiin, niin kaikki valu huoneen lattialle :D sitten syötiin vähän yöpalaa (oltiin tilattu ennakkoon ceasar-salaattia ja suklaakakkua) ja ennen nukkumaanmenoa rakasteltiin. Aamulla herättiin ilman krapuloita aamupalalle ja lähdettiin siivoamaan hääpaikkaa. Yöllä tuli vähän huonosti nukuttua, kun samassa kaupungissa oli jotku festarit, niin mölisevää porukkaa kulki kaduilla ja äänet kantautu huoneeseen.

Vierailija
14/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalaisten seksielämä todella tällaista? Vain kaksi paria kolmestatoista rakasteli hääyönä oman vihityn siippansa kanssa. Ei ihme, että suomalaisten lisääntymisaste on vain noin 1,7. Kansan säilyminen kansakuntana edellyttää lapsilukua 2,1.

No tottahan sekin on, että aina täällä joku lisääntyy, jos ei sitten suomalaiset, jotka häviävät Suomenniemeltä tätä menoa, niin joku muu uskonto ja muu kansa tulee tilalle.

Vierailija
15/47 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalaisten seksielämä todella tällaista? Vain kaksi paria kolmestatoista rakasteli hääyönä oman vihityn siippansa kanssa. Ei ihme, että suomalaisten lisääntymisaste on vain noin 1,7. Kansan säilyminen kansakuntana edellyttää lapsilukua 2,1.

No tottahan sekin on, että aina täällä joku lisääntyy, jos ei sitten suomalaiset, jotka häviävät Suomenniemeltä tätä menoa, niin joku muu uskonto ja muu kansa tulee tilalle.

En kyllä nyt ihan ymmärrä, että miten seksielämä(n aktiivisuus) ja hääyö liittyvät toisiinsa. Tai seksielämän aktiivisuus ja lisääntyminen.

Meillä molemmat nukahti vain väsymystään, oli ihana päivä ja seksi ei tuntunut mitenkään pakolliselta kun ei se mikään uusi ja ihmeellinen asia ollut ja haluttiin panostaa siihen "ekaan kertaan" aviossa, ei mitään väsynyttä ja unista aktia aamiyöstä, kiitos. Muuten seksiä on ollut tasaisesti monta kertaa viikossa, usein joka päiväkin, ollaan hyvin aktiivisia sillä saralla. Lapsia ei ole eikä tule silti.

Vierailija
16/47 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi näistä kommentoijista, joka ei harrastanut seksiä hääyönään. Me ollaan lisäännytty mielestäni ihan kiitettävästi. Meillä on 5 lasta.

Vierailija
17/47 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hääyö meni juhlapaikan siivoilussa.

Meillä oli pienet häät 20 kaveria vieraina. Aamuyöstä kyllä sekstattiin, mutta ei se oli vain se pakollinen.

Jännempää oli ex tyttöystävän häissä. Halusi kovasti seksiä minulta. Juhlapaikka oli samainen kartanno jossa jollakin nuorisoleirillä ekaa kerta paneskelin hänen kanssaan.

Vaimo ei edes suuttunut kun tuo humalainen morsian yritti ujuttaa kättään housuihini suudellen samaan aikaan.

m41

Vierailija
18/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan; mies nukkui ja minä katselin televisiota.

meillä vähän sama - mies sammahti, ja minä jouduin tyytymään dildo-orgasmiin. Dildon oli ottanut mukaan koska ajattelin että esitän pientä showta. Menikin ihan omaksi kivaksi. Ja totuuden nimissä on tunnustettava että kyllä otti päähän, tuli mieleen että tätäkö varten naimisiin piti mennä.

Vierailija
19/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vaimoa kaksi kertaa takaapäin molempiin reikiin.

t. m-50

Vierailija
20/47 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä panin vaimoa ja aamulla vaimon nukkuessa panin hotellin työntekijää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi