Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi halauspalvelu?

Vierailija
20.02.2016 |

Jostain syystä olen koko päivän kaivannut hirveästi (miehen) halausta. Aviomieheni on toisella paikkakunnalla vielä monta päivää, eikä minulla ole miespuolisia ystäviäkään, joilta voisi tällaista pyytää. En halua seksiä, vaan pelkästään että joku pitäisi sylissä ja olisi lämmin ja turvallinen, saisi olla mielellään iso ja lihavakin. Voisin tehdä miehelle jonkin vastapalveluksenkin, vaikka leipoa pullaa tai lyhentää housunlahkeet. Netissä ei taida olla mitään palvelua, josta tällaista voisi kysellä, kun en mitään Iskurin limanuljaskaa halua?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin aivan täysin tuohon "voisin lyhentää housunlahkeet"  :D

Miksi?

Silmiini nousi kuva hyväuskoisesta miehestä menossa antamaan halia ap:lle ja palaamassa housunlahkeet puolisääreen katkottuna. Anteeksi!! :D

Ihana! Aina voi näemmä ymmärtää väärin, tai sanotaanko fingerporilaisittain. Mutta oikeasti yritin miettiä, mitä voisin tehdä vastapalvelukseksi, ja erilaiset korjausompeluhommat ovat varmaan ne mitä minulta yleisimmin pyydetään ja mitä monet miehet eivät itse osaa. - Ap

Vierailija
22/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene halaamaan pihapuuta.

Ulkona on kylmää ja pimeää, ja pihassa on vain ranteen paksuisia pihlajia. Mutta on minulla vartalotyyny, täytyy tyytyä halailemaan sitä kun ei täällä ketään miestäkään näy. - Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi aamu, enkä tänään kaipaa halausta enää yhtä paljon kuin eilen. Googlailin vähän ja löysin newyorkilaisen naisen, joka tarjoaa maksullisia halauksia, sekä japanilaiset halauskahvilat. Enemmistö maksullisesta tarjonnasta näyttää olevan naisia. Minä olisin kaivannut miestä, enkä haluaisi maksaa palvelusta (mutta voisin mielelläni tehdä jonkin vastapalveluksen).

Jäin kuitenkin miettimään, että jos tuollainen palvelu olisi, suurin ongelma olisi miesten luotettavuus. Miten voitaisiin varmistaa, etteivät miehet ala vongata sellaista, mistä ei ole sovittu, kun tässäkin ketjussa jo useampi alkoi kysellä käsihoitoa ynnä muuta? Pitäisikö miehen todistaa olevansa impotentti? - Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän