Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi halauspalvelu?

Vierailija
20.02.2016 |

Jostain syystä olen koko päivän kaivannut hirveästi (miehen) halausta. Aviomieheni on toisella paikkakunnalla vielä monta päivää, eikä minulla ole miespuolisia ystäviäkään, joilta voisi tällaista pyytää. En halua seksiä, vaan pelkästään että joku pitäisi sylissä ja olisi lämmin ja turvallinen, saisi olla mielellään iso ja lihavakin. Voisin tehdä miehelle jonkin vastapalveluksenkin, vaikka leipoa pullaa tai lyhentää housunlahkeet. Netissä ei taida olla mitään palvelua, josta tällaista voisi kysellä, kun en mitään Iskurin limanuljaskaa halua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa haluat toista miestä kun omaa miestäsi? Lortto

Vierailija
2/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaisin haleja ja toisen kainalossa olemista. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen monen kaverin kanssa pohtinut että pitäisi perustaa tuommonen seuralaispalvelu josta voisi tilata seuraa vaan halaamaan ja nukkumaan lähellä. Moni sinkkukin kaipaa seksin sijaan enemmän ihan pelkkää lähelläoloa ja itsellä ainakin on jatkuva läheisyyden kaipuu. Pistetäänkö yritys pystyyn?

Vierailija
4/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin tulla halailemaan, mutta siinä käy kuitenkin niin että alkaa sitten seisomaan ja panettamaan :(. Eli joku käsihoito ainakin pitäis sulta sitten saada.

Vierailija
5/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä tuota.. kyllä mulle on suuri merkitys sillä, kuka se ihminen on. Joidenkin läheisyys tuntuu ihanalta, joidenkin ok:lta ja joidenkin lähellä en halua olla ollenkaan, vaikka ihmisessä ei olisi mitään epämiellyttävää tai vikaa.

Vierailija
6/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä tuota.. kyllä mulle on suuri merkitys sillä, kuka se ihminen on. Joidenkin läheisyys tuntuu ihanalta, joidenkin ok:lta ja joidenkin lähellä en halua olla ollenkaan, vaikka ihmisessä ei olisi mitään epämiellyttävää tai vikaa.

Tuolta minustakin tuntuu yleensä, mutta jostain syystä tänään kelpaisi melkein kuka tahansa mies, kunhan olisi luotettava ja lämmin. En ymmärrä mikä minua vaivaa tänään. -Ap

Vierailija
7/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran Kampin bussiterminaalissa miehen joka tarjosi halauksia, se luki ihan kyltissäkin. Aikamoiselta karvaturrilta hän kyllä näytti, mutta... Mene sieltä katsomaan. :D

Vierailija
8/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin halia naisen kanssa. Omalta muijalta ei hellyyttä heru.

Vierailija
9/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon "mistä löytyisi hautauspalvelu", ja ihmettelin aloituksen luettuani että mihin tässä sitä hautauspalvelua tarvitaan.

Vierailija
10/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voisin tulla halailemaan, mutta siinä käy kuitenkin niin että alkaa sitten seisomaan ja panettamaan :(. Eli joku käsihoito ainakin pitäis sulta sitten saada.

Siinä on kyllä vaarana että vaikka oltaisi sovittu vaan halailusta ja kainalossa olemisesta, niin toisen kädet saattaa alkaa vaeltelemaan levottomammin. Sit alkaa vonkaaminen, "eikö ny voitaisi vähän muutakin ku tässä ollaan..."

Vierailija
11/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa on halauspalveluita :)

Vierailija
12/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on halauspalveluita :)

Harmillisen kaukana vain täältä Keski-Suomesta katsoen... Tiedätkö tarkemmin, miten ne toimivat? - Ap

Vierailija
13/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen monen kaverin kanssa pohtinut että pitäisi perustaa tuommonen seuralaispalvelu josta voisi tilata seuraa vaan halaamaan ja nukkumaan lähellä. Moni sinkkukin kaipaa seksin sijaan enemmän ihan pelkkää lähelläoloa ja itsellä ainakin on jatkuva läheisyyden kaipuu. Pistetäänkö yritys pystyyn?

En tiedä olisiko tuossa mitään taloudellista potentiaalia, mutta ihan yleishyödyllisenä palveluna se voisi toimia - jonkinlainen mainosrahoitteinen sivusto niin kuin happypancake?

Palvelussa pitäisi varmaan olla seksiseuran haku kielletty, koska sellaisia sivustoja löytyy jo. Mutta saisiko siellä sitten hakea kaikkea mahdollista seuraa - hiihtolenkille, tanssikurssille, sienestämään..? Vai pelkästään halauksia ja muuta platonista läheisyyttä? - Ap

Vierailija
14/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halimiseenhan se äiti Ammankin business perustuu.

Vierailija
15/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin aivan täysin tuohon "voisin lyhentää housunlahkeet"  :D

Vierailija
16/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene halaamaan pihapuuta.

Vierailija
17/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuolla myös?

Vierailija
18/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
19/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä juontui mieleen, miten joskus vuosia sitten kolmosen uutiskevennyksessä näytettiin lukiolaistyttöjen suukonmyynti -tempausta. Eikö siihen osunut eläkeläispappa, joka suukon sijaan yritti kunnon kielaria. Kyllä se haliminenkin vonkaukseksi menisi.

Vierailija
20/23 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Silmiini nousi kuva hyväuskoisesta miehestä menossa antamaan halia ap:lle ja palaamassa housunlahkeet puolisääreen katkottuna. Anteeksi!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä