Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tutustunut todella kivaan, ihanaan Nigeriasta kotoisin

Vierailija
20.02.2016 |

olevaan mieheen. Puhuu hyvää englantia, käy töissä (ei mikään arvostettu ala, mutta palkka n. 2000€/kk), on ajokortti ja auto, harrastaa liikuntaa, huomaavainen ja viihdymme yhdessä. Kuitenkin mielessä pieni epävarmuus siitä, uskaltaako tähän lähteä ihan täysillä. Vain siksi, että olen kuullut kaikenlaisia juttuja tuosta maasta kotoisin olevista miehistä. Vaikka tämä ei todellakaan vaikuta sellaiselta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä caan, kokeile ainakin. Jos ei toimi niin ei se mitään, eipä kaduta jälkikäteen. :)

Oma mies Hollannista ja hyvin sujuu vaikka eri maista ollaan.

Onko se sellainen buuri vai Afrikasta muuttanut kehitysmaalainen ? Olen ymmärtänyt että buureilla ja ihmissyöjäheimoilla on tavoissaan joitain eroavaisuuksia. Se voi vaikuttaa

Vierailija
42/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

if you burn the coal you have to pay the toll. muista sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikka on noin 15000 vuotta länsimaita jäljessä niin siitä voi jotain haarukoida.

Vierailija
44/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aids lähti nigeriasta kun ne idiootit söi raakaa apinanlihaa vaikka kiellettiin.

Vierailija
45/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän joku maahanmuuttajanaisten määrä turvakodissa liittyy tähän asiaan? Ellei aloittajan nigerialainen poikaystäväehdokas ole pahoinpidellyt kaikki ne naiset turvakotiin?

Itselläni on venäläinen mies, joka ei ole koskaan lyönyt minua tai lapsiamme, kun taas suomalainen isäni on väkivaltainen viinaan menevä sovinisti. Venäläinen mieheni taas on tasa-arvoinen, ja osallistuu täysillä perhe-elämään. Eikä muuten koske alkoholiin. Että ihan mahtuu kaikenlaista joka kansaan.

Aloittajan suosittelisin olla afrikkalaisuuden vaikuttamatta negatiivisesti päätökseen. Naisen kannatta aina tarkkaan valita miehensä, oli hän kotoisin sitten mistä tahansa.

Venäläiset ovat näin yleensä ottaen sellaisia, että arvostaisivat kovasti jos tietäisivät, että vertaat heitä afrikkalaiseen. Niggeriin nigeriasta

:D Venäläiset arvostavat hyvin korkealle afrikkalaisia - miinanpolkijoina.

Vierailija
46/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja taas poistui tilasto maahanmuuttajanaisten turvakotimääristä :)

Miksi siitä ei saa puhua. Mutta jos puhutaan suomalaisten naisten turvakotipaikoista, se saa säilyä :)

Samalla tavalla täällä saa säilyä pitkiä suomalaisten miesten haukkumisketjuja, mutta jos kirjoitat jostain muusta vähänkin kriittisen kokemuksen, bannit läsähtää.

Olen alkanut toivomaan, että suomalaiset miehet ymmärtäisivät, että Suomi ja suomalainen nainen ei heitä halua ja muuttaisivat muualle. Jäisi Suomi suomalaisille naisille ja muille. Tulisi se tuottavuusloikka tätä kautta, kun suomalainen mies ei olisi pilaamassa armasta kotimaatamme.

Mutta kuka kävisi täyttämässä rahakoneen?

Vierailija
47/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Aikamoinen sensuuri todellakin tassa ketjussa! Olen tuon alkuperaisen numero #50 viestin kirjoittaja, johon tuossa yhdessa viestissa viitataan. Jaoin oman kokemukseni (sanoin etta minulla oli ihan kohtuullinen suhde nigerialaiseen mieheen muutaman vuoden ajan), mutta kerroin myos siita, minkalainen maine heilla on jopa muiden afrikkalaisten joukossa. Toki poikkeuksiakin on.

Uskomatonta, eipa ole ennen minun viesteja poistettu! En solvaa, hauku tai kayta rasistista kielta.... Huhhuh.

Vierailija
48/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele nigerialaisia, yhden kanssa olin suhteessa, jossa alku vaikutti olevan ihan ok mutta pikkuhiljaa lipui väkivaltaan, hyväksikäyttöön ja alun pettäminenkin tuli ilmi. Painosti myös aborttiin. Monia samanlaisia kohtaloita oon seurannut vierestä. Kyseessä koulutetut, töissä olevat kristityt miehet. Never again, tässä oikeudenkäyntejä odotellessa.

Vierailija
49/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolaisia on monenlaisia ihan kuin suomalaisia eli joku on hyvä ja joku paha. Kulttuurieroihin kannattaa varautua. Itse olen naimisissa ulkolaisen miehen kanssa ja vaikka en "perussuomalainen" olekaan niin silti eri maiden ja ihmisten välillä on selkeitä eroavaisuuksia. Kärsivällisyyttä tarvitaan! Itseäni on aina jotenkin epäilyttänyt Suomessa asuvat ulkomaalaiset elleivät ole sitten jossain erikoistehtävissä eli työn perässä muuttaneet. En tarkoita etteivätkö olisi hyviä ihmisiä mutta yleensä eivät korkeasti koulutettuja ja hyvässä asemassa mitä itse arvostan suuresti. Hyvä toimeentulo on yksi tärkeimmistä asioista itselleni.

Vierailija
50/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä naisia oikein niissä afrikkalaisissa kiinnostaa? Ovat uskomattoman rumia ja takapajuisia. Sellaisia yksinkertaisen oloisia. Niillehän uskollisuus on aivan tuntematon käsite. Itse en huolisi, vaikka maailmasta loppuisivat kaikki muut miehet.

Vierailija
51/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen itsenäisyyspäivän juhlissa riehuneen afrikkalaisen. Kuin aikuinen lapsi ensin alkoi riehua ja kun poistettiin alkoi huutaa ÄITIÄ. Ei mitään käytöstapoja eikä toisten kunnioitusta. Kultaa oli kyllä kovasti kaulassa ihan mauttomuuteen asti

Vierailija
52/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naisia oikein niissä afrikkalaisissa kiinnostaa? Ovat uskomattoman rumia ja takapajuisia. Sellaisia yksinkertaisen oloisia. Niillehän uskollisuus on aivan tuntematon käsite. Itse en huolisi, vaikka maailmasta loppuisivat kaikki muut miehet.

Jep. Rumia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän