Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän ketjuun puolisostasi kauniisti

Vierailija
20.02.2016 |

Minä aloitan:

Yhteistä taivalta on takana pian kymmenen vuotta. Enimmäkseen yhteiselomme on arkista luottamusta, kumppanuutta, läheisyyttä ja perheen pyörittämistä yhdessä. Juuri sitä, mitä kaipasin kaikista eniten silloin, kun olin vielä yksin. Kotia, turvaa, rakkautta, seksiäkin.

Rakkaus mieheni kanssa ei ollut hullaantumista ensi silmäyksellä. Se syttyi hiljalleen, ei vienyt jalkoja alta eikä synnyttänyt ilotulituksia. Mieheni sai minut nauramaan ensi hetkistä saakka ihan eri tavalla, kuin kukaan aiemmista seurustelukumppaneistani. Toisen seurassa olemisen ilo sekä intohimoinen seksielämä saivat meidät jatkamaan yhdessä, ja tässä me olemme edelleen.

Olemme valinneet toisemme. Se ei ollut kohtaloa. Olen varma, ettei mieheni ole minulle "Se Oikea", enkä minä miehelleni. Mutta me olemme päättäneet olla toistemme kanssa, kunnioittaa toisiamme, tukea toistemme valintoja, yrittää kaikkemme. Emme sinnittele väkisin yhdessä ja kaipaile jotain muuta: olemme sopineet, että jos joskus rakkaus loppuu niin sitten se loppuu. Jos yhteinen elämämme tulee joskus päätökseensä, niin olkoon.

Puolisoni on ensimmäinen ihminen maailmassa, joka todella haluaa olla minun kanssani. Kyllähän me riitelemme joskus, ja väsyneenä tuntuu ettei mies koskaan tee "yhtään mitään" (mikä ei ole totta!). Mies saattaa mököttää, ja se ärsyttää. Kuitenkin, kaiken tämän taustalla luotan siihen että tässä me olemme, kaksi tasavertaista. Mies hyväksyy toisinaan vaikean luonteeni ja ymmärtää minua; hän ei hermostu tai ahdistu herkästi.

Kumpikaan ei manipuloi tai pelaile. Se oli suurin ero suhteemme alussa aikaisempiin suhteisiini. Mieheni oli rehellinen. Me kokeilimme olla yhdessä, ja katsoimme, mihin se meni. Minun ei tarvitse koskaan arpoa sitä, mitä hän tarkoittaa sanallisilla tai sanattomilla viesteillään. Hän puhuu aina suoraan, niin hyvässä kuin pahassa, mutta ei koskaan tahallisesti pahaa tarkoittaen, ilkeyttään. Olen oppinut häneltä paljon. Asiat ovat usein yksinkertaisempia, kuin miltä ne näyttävät.

Kiitos kumppanilleni näistä vuosista ja kaikista niistä, jotka ovat tulossa ♥

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ihan hiton kyyninen tai jotain, kun ei vierähdä tippa linssiin enkä edes jaksanut lukea näitä, kun niin pitkiä tekstejä.

Ihan kiva mies mullakin on. Ainakin silloin, kun on hiljaa :D

Eikait se tippa vierähdä linssiin jos ei edes lue näitä :DD Nämäkö pitkiä? Sinä se et sitten varmaan pahemmin kirjoja lue :DDD "Mitä sitä suotta kun telkusta tulee bb!"

Vierailija
22/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on taisteluparini, puolustajani, rakastajani. Hän on tehnyt minusta paremman ihmisen. Hän on antanut anteeksi heikkouteni ja uskonut ja luottanut minuun vaikeimmillakin hetkillä. Hän puristaa minua joka ilta pyllystä rakkauden merkiksi. Upea, uskollinen mieheni. Yhdessä yli 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ihan hiton kyyninen tai jotain, kun ei vierähdä tippa linssiin enkä edes jaksanut lukea näitä, kun niin pitkiä tekstejä.

Eikait se tippa vierähdä linssiin jos ei edes lue näitä :DD Nämäkö pitkiä? Sinä se et sitten varmaan pahemmin kirjoja lue :DDD "Mitä sitä suotta kun telkusta tulee bb!"

En luekaan kirjoja, mutta en mä katso tv:täkään. :)

Vierailija
24/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huumorintajuinen, rehellinen ja auttavainen kaikkia kohtaan. Hän tulee toimeen kaikenlaisten ja eri ikäisten ihmisten kanssa, on väkivallaton ja päihteetön, kunnioittaa eläinten elämää siinä missä ihmistenkin. Hän hyväksyy ihmiset sellaisena kuin ovat, vaikka olisikin eri mieltä asioista heidän kanssaan. Hän osaa tehdä melkein mitä vaan ruoanlaitosta rakentamiseen ja väitöskirjan kirjoittamisesta metsurin töihin. Hän kestää minua vaikeinakin aikoina, saa minut aina nauramaan ja antaa minun olla sellainen kuin olen. Hän on minulle maailman paras mies.

P.s. Miehelläni on myös negatiivisia ominaisuuksia, mutta niitä varten on täällä av:lla omat ketjunsa. ;)

Vierailija
25/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yleensäkin megalomaaninen huomiohuora?

Vierailija
26/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, sainko mä nyt jotain erityishuomiota? Vau! :) Ei mulla ole tapana havitella huomiota, mutta kiva kun huomasit minutkin!

Vierailija
27/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs miule saatas :( itkettää

Vierailija
28/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, sainko mä nyt jotain erityishuomiota? Vau! :) Ei mulla ole tapana havitella huomiota, mutta kiva kun huomasit minutkin!

Tää on muuten varmasti mun vaimo :) ja näiden asioiden takia rakastan. Kiitti ihanuus näistä vuosista :) koetan puhua vähemmän vaan meinaa sylkyä kertyä :)

Vierailija
29/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, muuten vain tulet hakemaan huomiota tympeillä kommenteilla ketjuun joka ei sinua kiinnosta? Tulit ilmoittamaan ketjuun, ettei kiinnosta lukea näitä lyhyitä tekstejä, ei kun siis anteeksi, sinullehan ne olikin pitkiä :'D Ja mitä tulee lausahdukseesi mieheesi liittyen niin eiköhän tunne ole teillä molemmin puoleinen, ellei hänn puoleltaan sinua kohtaan jopa voimakkaampi :P

There is huomiohuora written all over your face! :DD

PS: Kyllä huomaa jutuistasi ettet harrasta kirjallisuutta. Mutta hei, koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Voit vaikka aloittaa Neiti etsivistä. Ne ovat lyhyitä kirjoja ja hyvin selkeää lapsille suunnattua tekstiä :DD

Vierailija
30/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, muuten vain tulet hakemaan huomiota tympeillä kommenteilla ketjuun joka ei sinua kiinnosta? Tulit ilmoittamaan ketjuun, ettei kiinnosta lukea näitä lyhyitä tekstejä, ei kun siis anteeksi, sinullehan ne olikin pitkiä :'D Ja mitä tulee lausahdukseesi mieheesi liittyen niin eiköhän tunne ole teillä molemmin puoleinen, ellei hänn puoleltaan sinua kohtaan jopa voimakkaampi :P

There is huomiohuora written all over your face! :DD

PS: Kyllä huomaa jutuistasi ettet harrasta kirjallisuutta. Mutta hei, koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Voit vaikka aloittaa Neiti etsivistä. Ne ovat lyhyitä kirjoja ja hyvin selkeää lapsille suunnattua tekstiä :DD

Jos nyt ihan tarkasti lueat, niin kirjoitti ketjuun oman vastauksensa pienellä kohdannolla. Hänenkin mies on ihan kiva, kun on hiljaa. Vastauksesta on aistittavana huumori. Eikä mun mielestä ole mitenkään tympeästi mitään kirjoitellut, toisin kuin sinä.

Vierailija
31/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten varmasti mun vaimo :) ja näiden asioiden takia rakastan. Kiitti ihanuus näistä vuosista :) koetan puhua vähemmän vaan meinaa sylkyä kertyä :)

:D Aika ihanahan sä kaikesta huolimatta olet ;)

Vierailija
32/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Aika ihanahan sä kaikesta huolimatta olet ;)

Samoin! Vaikka väliin ärsytätkin kybällä :) muista lukea muitakin keskusteluja voit yllättyä siitä mitä sun kanssa haluaisin tehdä ;)

Vierailija
33/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajaiset huulesi maistuu makealle :)

Vierailija
35/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yli puolet elämästäni ja edelleen meillä on hauskaa yhdessä. Yhteinen huumorintaju, joka muille harvoin aukenee..=)

Tuo mies on ainoa ihminen maailmassa, joka saa minut nauramaan, ei vain naurahtamaan..=)

Vierailija
36/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ainoa ihminen, jonka seurassa voin täysin olla oma itseni. Kukaan muu hänen lisäkseen ei näe minusta kaikkia puolia.

Vierailija
37/37 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up