Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Counter-Strike-videopeli

Äiti 42
20.02.2016 |

Hei!
Poikani on pelannut tällaista sota/taistelupeliä. Takavarikoin sen ja ajattelin itse kokeilla sitä. Olisiko täällä muita halukkaita, jotka tulisivat kokeilemaan? Linkki alla, kopioi osoitekenttään:

steam://joinlobby/730/109775242782162853/76561198170676018

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ketään?

Vierailija
2/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä sen takavarikoit? :D otit tietokoneen pois? :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin pojan pelikieltoon ja otin läppärin talteen. Aloin sitten itse tutkimaan kyseistä peliä ja vaikutti mielenkiintoiselta. Tuletko mukaan?

Vierailija
4/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minäkin olen hieman pelaillut cs, ei oikein ole säädyllinen peli, en anna enää lasten pelata.

En suosittele kenellekkään, kasvattaa vain kouluampujia..

Vierailija
5/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 42 kirjoitti:

Pistin pojan pelikieltoon ja otin läppärin talteen. Aloin sitten itse tutkimaan kyseistä peliä ja vaikutti mielenkiintoiselta. Tuletko mukaan?

En, koska mun läppäri ei pyöritä sitä :D muuten pelaisin poikaystävän kanssa.

Vierailija
6/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen myös takavarikoinut 18v pojaltani kyseisen pelin, hommahan onnistui poistamalla peli koneelta. Asennutin ammattilaisella myös jonkin jutun, joka ei anna asentaa mitään koneelle pojan tunnuksilla. Kokeilen asentaa pelin omatoimisesti ja pistän sitten viestiä jos onnistun.

Vierailija
7/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan pelaa?

Vierailija
8/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poistin lapseltani DukeNukem-pelin ja nyt pelaan sitä itse päivittäin.

Vierailija
9/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan joskus -90 luvulta TukeNukem pelin jota serkkuni pelasivat paljon. Oli kuulema hyvä. Aina mummon luona kahvipöydässä oli kovat keskustelut kuka oli päässyt pisimmälle :) Hyviä muistoja.

Vierailija
10/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi takvarikoitte ensin ja sitten vasta tutkitte mikä peli on kyseessä? :D

Mitäs jos vaikka pelaisitte lastenne kanssa yhdessä. Onhan Counter Strike sellainen peli, jota Yle näyttää telkkarissakin kun on jotkut kisat.

Vierailija
11/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelasin lapsena paljon Bruce Lee - peliä mutta kertaakaan en ole potkaissut ketään enkö lyönyt.

Vierailija
12/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Bruce Lee - peliä voi edes verrata tuollaiseen ammuntapeliin. Siinähän räiskitään ihan silmittömästi toisia ja veri roiskuu... Ei minun lapsille.

Vierailija
13/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuosta aiheesta jonkinverran koska minun poikani pelaa sitä "menestyksekkäästi", aluksi en itsekään halunnut hänen sitä pelaavan. Jos oikeasti haluat tietää siitä jotain, niin kysy, ehkä osaan vastata. itse en pyssypelejä pelaa :)

Vierailija
14/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi takvarikoitte ensin ja sitten vasta tutkitte mikä peli on kyseessä? :D

Mitäs jos vaikka pelaisitte lastenne kanssa yhdessä. Onhan Counter Strike sellainen peli, jota Yle näyttää telkkarissakin kun on jotkut kisat.

Sain siis kuulla tällaisesta pelistä tässä vastikään, ilmeisesti melko suosittukin tuntuu olevan, ja kysyin pojaltani ei kai hän pelaa sitä. No, poika myönsi pelaavansa ja sitten kielsin pelin häneltä. Jälkeenpäin kokeilin sitä itse selvittääkseni millaisesta pelistä tarkalleen on kyse ja huomasin sen olevan varsin kiinnostava ja pelailinkin pari ottelua ja taisin vähän koukuttua. En silti halua nuoren, kasvavan lapsen pelaavan näin väkivaltaista, selkeästi K-18-peliä. Ihmisiä ammutaan ja veri lentää, ei hyvä nuorelle lapselle.

Tässä on illan mittaan tullut pelailtua useita tunteja ja täytyy sanoa, että melkoisen hauskaa tämä on. Taidanpa korkata parit siiderit ja pelailla lopun iltaa, yksin kun olen kotona niin mikään ei estä :-)

Vierailija
15/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää o linkki mitä kautta joku rekisteröityy/ostaa pelin niin linkin antaja saa siitä jotain hyötyä :D

Vierailija
16/18 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poikasi ei pääse toteuttamaan murhanhimoaan ja alkaa oikeasti tappaa porukkaa. Parempi olisi antaa hänen toteuttaa tappohalujaan virtuaalimaailmassa eikä oikeassa maailmassa.

Vierailija
17/18 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska trolli

Vierailija
18/18 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikä cärrää