Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä baarissa tehdään?

P19
20.02.2016 |

Nyt on kutsuttu jostain syystä mukaan baariin enkä sitten osannut kieltäytyykään. Olin "poikkeusluvalla" joskus alaikäisenä silloisen työpaikan pikkujouluissa. Minä istuin sivussa tuppisuuna ja odottelin että pääsin pois.
En ollenkaan viihdy ison ihmislauman keskellä ja sitä kaljaakin sais juoda aika monta ennenku tuntuu missään. Oli sitten mitkä tahansa juhlat niin en osaa jutella kenellekkään - vain jos mulle puhutaan tai kysytään.

nimimerkki ei aikaisempaa kokemusta ja pelottaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin baareissa voi pelata pokeria tai biljardia. Joissakin voi tanssia tai laulaa karaokea. Siinäpä ne tekemiset taitaa sitten juomisen ja juttelun lisäksi ollakin. Aika tylsää mun mielestä, paitsi kännissä.

Vierailija
2/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tee siellä muuta kuin istuvat ja odottavat että miehet lähestyivät heitä. Itse eivät tuoliltaan nouse. Siksi en ainakaan naisseuraa jaksa enää baarista hakea.

-mies'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan ja haetaan seksiseuraa. Siinäpä ne tekemiset, pidä hauskaa.

Vierailija
4/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan, jutellaan, katsellaan ihmisiä. Ajatuksena on viettää aikaa julkisessa tilassa vieraiden ihmisten kanssa. Pitää osata vain olla, ei kannata ajatella liian tavoitteellisesti. Joskus jotain tapahtuu, joskus ei. Tilanteita ja tilaisuuksia tulee ja menee, joihinkin kannattaa tarttua, joihinkin ei.

Rasittavaa baariseuraa ovat ne, jotka juuri miettivät miksi täällä ollaan ja kannattiko tänne tulla. Baarissa ollaan, ei tehdä eikä saavuteta. Taitolaji.

Vierailija
5/5 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, voit ihan hyvin istuksia ja vastata lähinnä, jos joku jotain kysyy. Ei se ole juuri kummempaa kuin vaikka kahvilassakaan oleminen. Jos on tanssilattia, voit tanssia, tai jos on bilis, voit pelata jne.  Voit hyvin tilata limua/kahvia, jos ei alko maistu. Ja pääseehän sieltä pois, jos ahistaa. Jos joku kivanoloinen mimmi juttelee sulle, kysyt vaikka onko hällä ollut kiva ilta ja mitä hän tekee jne.  Ja voit hyvin sanoa, että et oikein oo kotonas baarissa, yleensä teet mieluummin muuta. Siitä se lähtee. Kiva kumminkin, että joku on sua pyytänyt mukaan, se on aina positiivista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi