Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukku ylös tai alas, raejuustoa kaurapuuron kera, hyvää vai pahaa?

Vierailija
20.02.2016 |

Olen kuullut tätä yhdistelmää hehkutettavan vuosia. Laihduttava kaverini kehui miten hyvä yhdistelmä, treenaavat kaverini lisäävät kuvia someen tästä upeasta aamupalasta kun pitää aamupalalla olla protskuja.

No, vihdoin eilen uskaltauduin kokeilemaan tätä uskomatonta yhdistelmää... ja en pystynyt syömään lautasellista loppuun, niin kamalaa se oli. Syön joka aamu kaurapuuroa ja siitä tykkään. Tykkään myös raejuustosta, syön sitäkin melkein joka päivä. Mutta nämä yhdessä niin hyhhyh, ei enää ikinä!

Peukku YLÖS jos tykkäät, peukku ALAS jos tämä yhdistelmä ei mielestäsi toimi. :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Tosin kaurapuuro raejuustolla JA kananmunalla on vielä parempi yhdistelmä :) Kaurahiutaleet ohjeen mukaan mikroon, loppuvaiheessa sekaan kananmuna, takaisin mikroon kunnes sekoitus on kypsä, ja valmiin puuron päälle raejuustoa.

Vierailija
22/27 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yööök. En koskaan voisi syödä tuollaista säännöllisesti ja vapaaehtoisesti. Ruoassa on ravitsevuuden lisäksi tärkeää maku ja estetiikka. Mieluummin olen lihava kuin syön mauttomia sotkuja.

Taidat olla melkoinen nirppanokka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yleensä kaurapuuron jossa on raejuustoa, marjoja ja mehukeittoa.

Ihan ok, ei parasta ruokaa mutta arkena syön tuota ja viikonloppuna syön puuron voisilmällä.

Olen jättänyt leivän pois kokonaan.

Vierailija
24/27 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii! Tosin kaurapuuro raejuustolla JA kananmunalla on vielä parempi yhdistelmä :) Kaurahiutaleet ohjeen mukaan mikroon, loppuvaiheessa sekaan kananmuna, takaisin mikroon kunnes sekoitus on kypsä, ja valmiin puuron päälle raejuustoa.

Kuinka kauan suurinpiirtein kypsytät sitä kananmunaa? Tuo kuulostaa toimivalta yhdistelmältä, saisi sitä rasvaa ja testobuustiakin siihen aamupuuroon ennen salitreeniä.

Vierailija
25/27 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön yleensä kaurapuuron jossa on raejuustoa, marjoja ja mehukeittoa.

Ihan ok, ei parasta ruokaa mutta arkena syön tuota ja viikonloppuna syön puuron voisilmällä.

Olen jättänyt leivän pois kokonaan.

Miksi puuro on ok, mutta leipä ei? 

Vierailija
26/27 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaurapuurossa on lisäksi loraus öljyä, mustikoita, raejuustoa ja mehukeittoa.

Vierailija
27/27 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut koskaan kuullut yhdistelmästä. Kokeilin ihan vahingossa ja on hyvää!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme