Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen....

Vierailija
19.02.2016 |

...kun oot ihan 98% varma et sun kumppani pettää mut sulla ei mitään todosteita siintä..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

Vierailija
2/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tiedän

Vierailija
4/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi!

Toivottavasti sullakin on vain tunne eikä miehesi oikeasti petä!

Vierailija
6/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tiedän

Elätkö just nyt tällästä elämää? :/ Tää on niin paskaa...

Vierailija
7/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En onneksi!

Toivottavasti sullakin on vain tunne eikä miehesi oikeasti petä!

Toibottavasti! Vaikka vahvasti niin epäilen..

Vierailija
8/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä keskity siihen, pettääkö mies vai ei. Pää sekoaa sellaisen miettimisessä. Jos olet onneton suhteessa, sano se ja eroa.

Vierailija
9/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisestä elämästä kyllä ja olin myös oikeassa, joka kerta.

Mä olen vähän sellainen, että multa ei voi salata mitään.

Mä huomaan kaiken ja osaan laskea asioita yksi yhteen, ilman että edes keskityn siihen.

Vierailija
10/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedän. Siitä kumppanista. Basket case.

Vierailija
11/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama en ees miettimällä mieti asiaa, mut vaistot vaan sanoo ja just 1 + 1 ! Oikeestaan ihan sama. Haluisin vaan tietää miten on.

Vierailija
12/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaista ja sairaalloisen mustasukkaisuutta - ai niin, mutta kun kyseessä on nainen, niin silloin se on vain "naisen vaisto", jonka valtuutuksella tehdään testejä, seurataan ja tutkitaan puhelimia ja taskuja

Vierailija
13/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa en tie, ku eksä jäi kiinni rysän päältä (vannoi yhden yön juttua)...

Vierailija
14/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö sen tunteen kun oot 100 % varma että sun vaimos pettää ja sulla on kuvatodisteet mutta et voi jättää sitä kun et kelpais kenellekkään muullekkaan..

Vierailija
15/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vainoharhaista ja sairaalloisen mustasukkaisuutta - ai niin, mutta kun kyseessä on nainen, niin silloin se on vain "naisen vaisto", jonka valtuutuksella tehdään testejä, seurataan ja tutkitaan puhelimia ja taskuja

Nääh nääh älä kiukkua! Just sanoin ettei todisteita oo, toisen puhelinta en halua penkoa.. Mutta vaistot toimii oli sit jonkun mielestä mustasukkaisuutta tai ei..

Vierailija
16/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lapset tietty :/ kirjoitti:

Tiiätkö sen tunteen kun oot 100 % varma että sun vaimos pettää ja sulla on kuvatodisteet mutta et voi jättää sitä kun et kelpais kenellekkään muullekkaan..

Mitkä kuva todisteet?

Tottakai sä kelpaat :) akka pihalle !

Vierailija
17/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kuva todisteet?

Öh muutaman bilsan tunnin oon saattanu skipata mutta uskoisin että riittävät :)

Kaduttaa vähän koska, jos olisi pysynyt vain 98 % varmuudessa niin olisi voinut uskotella itselleen olevansa vain vainoharhainen..

No ehkä jollekkin - tuli vähän kärjistetysti sanottua. Oon varmaan ihan ok-näköinen, hyvätuloinen, mahdollisesti hyvää seuraa mutta oon keskimittaisen naisen pituinen niin en hirveästi sytytä naisissa mitään kaverillisia tunteita enempää.

Mut kiitti sympatioista :)

Kulissit on kunnossa niin enköhän vedä tätä teatteria aina lasten aikuistumiseen saakka, kun olen jo tän reilu puoli vuotta jaksanut.

Vierailija
18/19 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kuva todisteet?

Öh muutaman bilsan tunnin oon saattanu skipata mutta uskoisin että riittävät :)

Kaduttaa vähän koska, jos olisi pysynyt vain 98 % varmuudessa niin olisi voinut uskotella itselleen olevansa vain vainoharhainen..

No ehkä jollekkin - tuli vähän kärjistetysti sanottua. Oon varmaan ihan ok-näköinen, hyvätuloinen, mahdollisesti hyvää seuraa mutta oon keskimittaisen naisen pituinen niin en hirveästi sytytä naisissa mitään kaverillisia tunteita enempää.

Mut kiitti sympatioista :)

Kulissit on kunnossa niin enköhän vedä tätä teatteria aina lasten aikuistumiseen saakka, kun olen jo tän reilu puoli vuotta jaksanut.

No en pahalla kysellyt vaan lähinnä silleen suu auki että sulla on mustaa valkosella mutta se on ihan fine? :o

Tietääkö sun vaimo että sä tiedät? Kulissien ylläpito on rankinta koskaan!! Jossain vaiheessa vaan ei jaksa pitää niitä seiniä kasassa ja kaikki romahtaa. Jos sä et ole onnellinen älä heitä hukkaan sun mahdollisuutta olla onnellinen! Ja höpsö, ei tuossa tilanteessa kuuluisi miettiä kelpaatko muille. Kaikille on joku! JA kaikki ei pidä pitkistä miehistä :) mä oon suht lyhyt nainen ja en tykkää jostain 180cm + miehistä! Sä olet just hyvä jollekkin ja se joku sua varmasti osaa arvostaa enemmän! Kuinka sä ITSE jaksat tollaisessa kulissi suhteessa?

Vierailija
19/19 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää keissit on ihan paskoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän