Miksi juuri sinä leikkaat häpykarvoja?
Puolisoa varten? Itseä varten? Kiihottaako se sinua?
Kommentit (8)
Pidän itseni siistissä kuosissa (ajan myos kainalokarvat). Mies tykkää ja sen näkee hänen silmistään, nautin siitä katseesta. Itsestä tuntuu ajeltuna puhtaalta ja raikkaalta.
Saako miehet vastata? Itse siistin karvoitustani, koska sen kasvu on erittäin runsasta. Alkaa jo häiritsemään vessassa käyntiä, joten siksi lyhentelen aika ajoin. Kerran jopa nypin suurimman osan aihan koemielessä, mutta vaimoa ei juuri kommentoinut juuta eikä jaata, joten en ole jaksanut tehdä sitä toistamiseen. Tuli meinaan niska kipeäksi...
Nannix kirjoitti:
Puolisoa varten? Itseä varten? Kiihottaako se sinua?
Miestä varten, ehdottomasti.
T: Sinkku N
Koska se on ihan järkyn näköinen omasta mielestäni ellei sitä siisti. Lisäksi karvat kutittavat tai jopa sattuvat pikkuhousuissa jos ne ovat todella pitkät. Lisäksi on puhtaampi ja raikkaampi olo siistittynä :-)
siksi että mun mies tykkää ja siksi että saan suuseksiä, ja tunnustan kyllä että suuseksi tuntuu paremmalta kun olen sheivattu. Olen käytännössä ollut kohta 25 vuotta, joko täysin karvaton tai kummulla pieni kapea kiitorata =).
Kyll sheivaan itseäni ja vaimoa varten.Kyll se on siistimpi näkönen ja suihin otto onnistuu paremmin.Kyll kiihottaa ainakin se leikkuu vaihe yksin suihkussa.Runkkaamiseksi se menee sit lopuksi kun on saannu siistittyy.m36
tykkään siitä että karvoja kasvaa vain päässä,
mukavampi nulla pimppaa ja naisellekkin mukavampaa ottaa minulta suihin kun ei ole karvoja suu täys.
ja kyllä posliini on tietyllä tavalla kiihottavampi