Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus kuollut ja sinut on elvytetty takaisin elävien kirjoihin?

Vierailija
19.02.2016 |

Minkälaista se oli? Muuttuiko elämäsi mitenkään sen jälkeen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen kyllä uudestisyntynyt lukemattomia kertoja kuolemani jälkeen. Sieluni on peräisin ajalta jolloin mammutit vielä vaelsivat pohjolassa.

Vierailija
2/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa sairaalaelvytetyistä kuolee kuuden kuukauden sisällä. Lapsilla ja hukkuneilla on varmaan vähän parempi ennuste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsemurhayrityksen jälkeen 18v. sitten.

Voin nykyään paremmin enkä ole itsetuhoinen.

Vierailija
4/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani elvytetyt menehtyivät.

Vierailija
5/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sairaalaelvytetyistä kuolee kuuden kuukauden sisällä. Lapsilla ja hukkuneilla on varmaan vähän parempi ennuste.

Hukkuneilla ei kyllä yleisesti ole hyvä ennuste. Hapenpuute yms.

Vierailija
6/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
7/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on "kuollut" leikkauksessa kaksi kertaa, mutta saatu henkiin. Ja on vuosien jälkeen yhä hengissä. Mistä tuo tieto on peräisin, että elvytetyt kuolisi puolenvuoden sisään?

Vierailija
8/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukuin lapsena, elvytettiin, mutta hapenpuutteesta  jäi varmaankin lievä aivovaurio.Pystyin opiskelemaan korkeakoulututkinnon verran, mutta sosiaaliset taitoni ovat huonot.Toisaalta olen "huonoilla geeneillä" joten voi johtua myös perimästä.Who knows??

Vierailija
9/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko linkkiä tähän tutkimukseen, on meinaan niin uskomatonta paskaa :D Ja ap:n kysymykseen, on elvytetty takaisin elävien kirjoihin reilu vuosi sitten. Elämäni ei muuttunut siitä mitenkään.

Vierailija
10/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hukkunut lapsena ja sydän oli aika pitkään pysähtyneenä. Olin aika kauan teholla ja tässä mä nyt porskutan

Vierailija
11/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmään veteen hukkuneilla ei tule yleensä aivovaurioita!

Vierailija
12/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olen kyllä uudestisyntynyt lukemattomia kertoja kuolemani jälkeen. Sieluni on peräisin ajalta jolloin mammutit vielä vaelsivat pohjolassa.

Mistä sielusi siis syntyi alunperin? 

Missä kaikkien ihmisten sielut olivat silloin, kun maapalloa tai muita elinkelpoisia planeettoja ei ollut olemassakaan?

Vierailija
13/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla sitten tilastollinen poikkeus, sillä olen edelleen elossa sairaalaelvytyksestä (2013) huolimatta.

En koe, että elämäni olisi muuttunut elvytyksen jälkeen muuten, kuin että suhtautumiseni kuolemaan on nykyisin mutkattomampi. En pelkää kuolemaa, mutta elvytyksen jälkeen teholla pelkäsin nukahtamista. Kävin tapahtuneen elvytysryhmän kanssa läpi ja sain asian käsiteltyä.

Vierailija
14/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko sä sitten mammutti?

Vierailija
15/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiasta omakohtaista kokemusta. Mutta oletan, että jos tilanne olisi tullut, niin tuskinpa kukaan olisi viitsinyt nähdä vaivaa tällaisen turhanpäiväisen akan hengen pelastamiseen. Ongelmajätteet suoraan vaan Riihimäelle.

Olen nähnyt, kun rajun infarktin saanutta nuorehkoa miestä yritettiin elvyttää. Ei onnistunut, vaan mies kuoli. Hän oli minun veljeni, ainut ihminen, jonka olen omin silmin nähnyt kuolevan. 

Vierailija
16/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani laitteet näyttivät kuulemma jo pelkkää viivaa, mutta tässä sitä ollaan edelleenkin, jo 30 vuotta kulunut tapahtuneesta.

En myöskään katso muuttuneeni asian johdosta mitenkään. Toki olen onnellinen, että minut onnistuttiin elvyttämään, mutta ei se elämänkatsomustani muuttanut mitenkään.

Vierailija
17/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko sä sitten mammutti?

Mä olin kivi liitukaudella. Oi niitä aikoja. 

Vierailija
18/18 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on elvytetty ihan pienenä, et en muista siitä mitään. Jonkinlainen epilepsia siitä on jäänyt, en ole koskaan kehdannut kertoa kellekään että saan epileptisiä kohtauksia.