Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä videopelejä pelasitte lapsina/teineinä?

Vierailija
19.02.2016 |

Minä pelasin lapsena Sonic the Hedgehog -peliä Segalla. Pelasin kaverini luona, koska minulla ei ollut omaa pelikonsolia. Minusta Sonic oli kiva peli.

Mitä videopelejä te pelasitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin lapsi, videopelejä ei ollut. Ensimmäinen peli jota pelasin oli tetris.

Vierailija
2/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pelattiin juurikin Sonicia, saatiin muistaakseni -94 joululahjaksi Sega-pelikone (mukana tuli muitakin pelejä mutta nimeltä en niitä muista. Yhdessä oli joku ninja ja sitten oli katutaistelupeli). Kaverin luona pelattiin Supermario Bros-pelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giana Sistersiä ja Super Mario Bros II:sta.

Vierailija
4/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jokin elektroniikkapeli jossa jänis hyppeli kolmessa kentässä. Itse varmaan säästin rahat siihen, en kyllä yhtään muista mitä maksoi.

Yhden luokkakaverin veljellä oli jonkinlainen tietokone kotona siihen aikaan, siihen kai saattoi ohjelmoida jonkun "tenniksen" tai vastaavan.

Vierailija
5/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AD&D: Cloudy Mountain, Pitfall! ja Dracula tulee mieleen. Oli Intellivision -niminen konsoli, joilla nuo oli.

Vierailija
6/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duck Hunt, Super Mario ja Final Fantasyt. Ah.

Vierailija
7/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vähän epäselvää, että mitä videopelit on. Tietokoneella pelasin jotain, missä oli Larry-niminen mies ja sitten oli joku prinsessajuttu tms.

Vierailija
9/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nes: Ducktales, Chip n' Dales, Super Mario Bros 1, 2, 3, Turtles II, Tetris, Bucky O'Hare, Track and Field II, The Simpsons (Aliens tms), Cobra Triangle

SNES:Yoshi's island, Super Mario, Donkey Kong 1,2,3, Mario Paint, Tennis (en muista oikeeta nimeä), Mario Kart

SEGA MEGADRIVE: Sonic the Hedgehog 1,2,3, Aladdin, Micro Machines

NINTENDO64: Super Mario 64, The Legend of Zelda;Ocarina of Time ja Majora's Mask, Diddy Kong Racing, Donkey Kong

CameCube: The Legend of Zelda: Twilight Princess, Mario Party 7, Mario Kart

Tässä kaikki pelit jotka nyt ulkomuistista muistin, oli niitä enemmänkin, mutta en muista edes kaikkien nimiä.

Vierailija
10/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playstation 1 oli ensimimmäinen konsolini. Sillä tuli pelattua lapsena mm seuraavia pelisarjoja:

Tomb Raider

Resident Evil

Tenchu

Doom

MediEvil

Crash Bandicoot

Lisäksi oli jotain yksittäisiä pelejä, kuten Deathtrap Dungeon, Treasures of The Deep, Porsche Challenge,  Ridge Racer Type 4 , Micro MAchines Skullmonkeys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi