Mies ei halua enää tavata?
Tapailin hetken aikaa miestä johon sitten itsekin ihastuin, sano että on rakastunut muhun ym. Nyt yhtäkkiä kuitenkin viestit on vähentynyt vaikka itse olen yrittänyt laittaa viestiä. Tapaaminen tuntuu olla vaikea sopia, pyysin sanomaan suoraan että jos ei halua nähdä mutta ei ole sanonut. Tuntuu tosi paskalta. ;/
Kommentit (17)
Tosi tökeröä jos ei sano suoraan vaikka olet kysynytkin. Mutta kyllähän tuo on aika selvä merkki kiinnostuksen vähenemisestä :/
Mies ei haluaa enää tavata?
On sitten varmaan oppinut lukemaan, hieno homma!
Joko ei halua tavata tai sitten esimerkiksi masennus. Masentuneena ei aina jaksa tavata, eikä vastata viesteihin.
Pitää sinua varalla, koska ei tiedä kehkeytyykö uudesta ihastuksesta mitään.
Varmin keino saada miehen kiinnostus loppumaan on olettaa että miehen kiinnostus loppuu. En halua nähdä naista joka olettaa että en halua nähdä häntä.
Olisitte vaan käsitellyt ne entiset suhteet ensin loppuun. Minun intuitio ja vaisto sanoo että joku painaa kummallakin entisestä suhteesta, nyt on liian hätäseen yritetty väkisin aloittaa suhdetta. Se ei olisi joka tapauksessa kestänyt toukokuuhun asti. Helpompi näin, usko pois.
Törppö tyyppi mieheksi. Onnittele itseäsi, että pääsit eroon siitä. Ei saa jäädä tuleen makaamaan.
Leuka pystyyn ja uutta etsimään. Hymyile, et menettänyt mitään sellaistaa, jota ei voisi korvata. Ansaitset paremman kumppanin. Tsemppiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Varmin keino saada miehen kiinnostus loppumaan on olettaa että miehen kiinnostus loppuu. En halua nähdä naista joka olettaa että en halua nähdä häntä.
Ja miehet väittävät että naisia on vaikea tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton logiikka tuossa on ?
Panitteko? Jos kyllä niin mies sai haluamansa eikö ole enää tarvetta sinulle.
Tunnelma lässähti kun paljastuit shemaleksi, olisit heti kertonut.
Kuullostaa, että mies on tavannut jonkun kiinnostavamman tai entinen true love on taas maisemissa.
Älkää vain tehkö toisillenne noin.