Voiko l45-50 -vuotias nainen mitenkään löytää enää rakkautta?
Kävi niin, että mies lähti vanhemman naisen perään itse 20+ yhteisten vuosien ja lasten jälkeen. Naisella oli miehen mukaan parempi perse kuin minulla. Huoh!!
Kommentit (16)
No tottakai voi, mutta sehän riippuu sinun preferensseistä, että minkäslaiseen rakkausliittoon kykenet.
145-vuotias on kyllä aika vanha, joten en usko. Ei ainakaan omanikäistään rakkautta!
Perseen perään. Tuossa on kyllä jotain takamusmaista kauneutta. Mutta kyllä siis voi, aina voi.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai voi, mutta sehän riippuu sinun preferensseistä, että minkäslaiseen rakkausliittoon kykenet.
Niin mähän olin rakkausliitossa omien kuvitelmieni mukaan. Mieshän se lähti sen takia, et jollakin kotkalla oli parempi perse, vaikka mua vanhempi. ap.
No en mä tiiä, mistä toi viiva tonne tuli, en viittis ees näihin pilkunviilaajiin takertua. ap.
Kuitenkin...kysymys siis olisi että onko ihan mahdoton tässä iässä löytää vapaa ja kunnollinen mies?
Pitäisi kai löytää jostain se 145-vuotias nainen ,jolta asiaa kysyä.
Kysymisen varsinainen vaikeus onkin siinä, v. 1871 syntyneiden joukko taitaa olla jo kokonaan huvennut....
Vaikuttaa, että sinulle se voi olla aika vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että sinulle se voi olla aika vaikeata.
Niin mustakin. Olen 171/ 65 eli en ylipainoinen, mutta miehen uusi vanhempi nainen onkin sellainen suorakroppainen, jolla ei kyllä persettä ole ollenkaan, vaan sellanen lautasuora ja yhtenevä selän kanssa.
Tiedän, että pariuduin ihan väärän miehen kanssa alunperinkin, sillä mies on muutenkin ihan idiootti ja sairas.
En ole akateeminen, enkä nuiori, joten onko peli siis menetetty, jos en kenenkään salarakkaaksi ( panoksi) halua. ap.
No joo,kyllä sentään 45-50 vuotinen voi löytää rakkautta ja kohteen rakkaudelleen vaikka mistä,esim. omalta paikkakunnaltaankin.Tietysti ei nyt ehkä ihan varusmiehiä kannata ruveta vokottelemaan, mutta niitä heitä vanhempia miehiä löytyy kyllä ihan täältä armaasta maastammekin kosolti, sen joka paikkakunnalta arvelisin .Etsiä en toki puolestasi voi,se sinun on tehtävä ihan itse ja oma-aloitteisesti. Lykkyä pyttyyn ja onnea yrityksellesi vaan toivotan sinulle !
ps* koita jatkossa olla huolellisempi äläkä ainakaan tee enää noin pahoja virheitä numeroissa.
Vierailija kirjoitti:
No joo,kyllä sentään 45-50 vuotinen voi löytää rakkautta ja kohteen rakkaudelleen vaikka mistä,esim. omalta paikkakunnaltaankin.Tietysti ei nyt ehkä ihan varusmiehiä kannata ruveta vokottelemaan, mutta niitä heitä vanhempia miehiä löytyy kyllä ihan täältä armaasta maastammekin kosolti, sen joka paikkakunnalta arvelisin .Etsiä en toki puolestasi voi,se sinun on tehtävä ihan itse ja oma-aloitteisesti. Lykkyä pyttyyn ja onnea yrityksellesi vaan toivotan sinulle !
ps* koita jatkossa olla huolellisempi äläkä ainakaan tee enää noin pahoja virheitä numeroissa.
No ei kai toi viiva olla numero? :D. Kissa se hyppi tuossa ja varmaankin aiheutti sen?
Joo varusmiehet on mun poikani ikäisiä, joten ei kiitos. Itelle kelpais kyl ihan itseni ikäinen plus kautta miinus 5 vuotta varmaankin. Kuitenkin pitäis olla sitä kemiaa. Kyllä mullakin ottajia olis, mutta oon ite niin huono ihastuun keheenkään enää. Kai se on vaan niin, että kun en voi enää komistusta saada, niin en ota ketään. En seksin takia kenenkään kanssa olisi pelkästään ikinä. Sen takia olenkin varmaan jo pian 2 vuotta ollut ilman sitäkin. ap.
Kyllä voi. Oma ex jäi myös kiinni toisesta naisesta yli vuosi sitten. Laitoin muutaman kuukauden kuluttua erosta profiilin nettideittisuvustolle. Onhan siellä kaikenlaista, mutta myös mukavia. Hämmästyin kovasti, kun vientiä tuntui olevan. Harrastan edelleen kilpaurheilua omaksi ilokseni, mikä oli useimmille minulle vastanneille ensimmäinen asia, johon minussa kiinnittivät huomiota. Ehdin käydä treffeillä seitsemän miehen kanssa. 2 heistä ei enää halunnut tavata minua uudestaan, minä taas en halunnut tavata enää heistä neljää. Kaikki olivat fiksuja mukavia miehiä. Nyt olen seurustellut lokakuun lopusta lähtien. Yhdessä treenataan, on jo käyty matkalla ja muutenkin nautimme elämästä. Ikää siis 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai toi viiva olla numero? :D. Kissa se hyppi tuossa ja varmaankin aiheutti sen?
Joo varusmiehet on mun poikani ikäisiä, joten ei kiitos. Itelle kelpais kyl ihan itseni ikäinen plus kautta miinus 5 vuotta varmaankin. Kuitenkin pitäis olla sitä kemiaa. Kyllä mullakin ottajia olis, mutta oon ite niin huono ihastuun keheenkään enää. Kai se on vaan niin, että kun en voi enää komistusta saada, niin en ota ketään. En seksin takia kenenkään kanssa olisi pelkästään ikinä. Sen takia olenkin varmaan jo pian 2 vuotta ollut ilman sitäkin. ap.
nojoo. Kokeillaan vaikka niin haluat uudestaan seksiä minun kanssa. Kerran kun koet minun kanssa niin haluat uudestaan. Olen varma siitä. Jos et usko niin anna kun todistan? ;)
Tietysti voi. Yli 45-vuotiaana olen seurustellut kolmen kanssa. Sen lisäksi useampi mies on ollut ihastunut minuun. Nyt 55v ja onnellisessa parisuhteessa.
Olen ylipainoinen enkä mitenkään erityisen kaunis, minua voisi kai kuvailla ulkonäöltäni normaaliksi, rintavaksi ja reiteväksi. Olen akateeminen ja käyn töissä. Luonteeltani olen avoin ja ulospäinsuuntautuva. Näillä eväillä miehiä on ollut välillä jonoksi saakka.
voi. olen parin yli 50-vuotiaan kohdalla huomannut että uusi löytynyt parisuhde näyttää nuorentaneen naisia yli kymmenellä vuodella, ja näyttää molempien kohdalla siltä että elävät elämänsä parasta aikaa. itse siis olen reilusti nuorempi, sivusta seurannut.
Näköjään voi.