Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Facebookissa oikeasti kauniiden kuvia ei erityisemmin kommentoida?

Vierailija
19.02.2016 |

... Sen sijaan jos joku kotiäiti on laittanut kerrankin huulipunaa niin sitä hehkutetaan miten kaunista on. Oikeasti kauniit saa vähemmän tykkäyksiä ja varsinkaan kommentteja. Mistä mä johtuu? Julkkikset tai puolijulkkikset on taas asia erikseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoidaanhan.

Vierailija
2/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on esitetty täällä varmaan sata kertaa. yks vastauksista tais olla, että miksi kehua itsestäänselvää asiaa. Ja niitä vähemmän kauniita kehutaan siksi, kun ei kehdata olla kehumatta ja halutaan piristää niiden päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko epätoivoisesti nuoleskelua? Miksi? Itsetunto-ongelmia?

Vierailija
4/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotain random lärvikuvaa ylipäätään pitäisi kommentoida?

Vierailija
5/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heidän oletetaan saaneen kehuja jo niin paljon ennestään.

Vierailija
6/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oikeesti kauniit on monesti myös sellaisia "suosittuja" olleet aina, ja itse jos ei siihen kategoriaan kuulu niin ei kehtaa tykätä saati sanoa yhtään mitään.

Pelkää, että ne cooleimmat miettii että miks toi dorka kommentoi mulle/tolle..

Vierailija
7/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi laatia ensin pitävät standardit sille, mitä on olla "oikeasti kaunis". Veikkaan, että esimerkiksi sinä, AP, ja minä pidämme keskenään erinäköisiä ihmisiä viehättävinä.

Vierailija
8/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä mitään tekoripsi tekokaunis- naisia kauniina vaan niitä joilla on symmetriset kauniit kasvonpiirteet. Meikkiä saa olla mutta sen meikin alla kauniit piirteet, joita meikki vain korostaa. Täytyy siis olla kauniit piirteet, että on meikattuna vielä kauniimpi.

Vierailija
9/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niiden ajatellaan olevan ihan pirun kyllästyneitä ainaiseen ulkonäön kommentointiin. Hyvännäköiset ihmiset taitavat saada jatkuvasti palautetta ja tahtoisivat tulla huomioiduiksi muistakin jutuista.

Vierailija
10/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin joskus kauniisiin kuviin. Minulla on niinpäin, etten tällaisena rumana pullerona kehtaa laittaa kehukommentteja kuvankauniisiin kuviin. Ajattelen jotenkin, ettei kuvankauniit ihmiset tarvitse kehuja rumilta tai kokisivat ne kiusallisiksi. Kauniit ehkä tavoittelevat ennemmin oman viiteryhmänsä huomiota.

Vierailija
11/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on normaalia, että se on kaunis. Tään taviksemman ulkonäkö ei ole normaalisti niin kaunis?

Vierailija
12/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä kaunis ajatus, että piristää toisen päivää kommentoimalla toisen kuvaa kauniiksi 😊 mutta miksi kauniiden ihmisten päivää ei voisi myös piristää kommentoimalla? Kyllä se kaikkien päivä piristyy, jos saa kauniita sanoja.

Vierailija
13/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus.

Mutta en itse ainakaan suht kauniina ihmisenä tarvitse mitään "ihana kuva" jne kommentteja. Profiilikuva on mitä on, eikä sen ole edes tarkotus olla mikään "nätti". Ei tässä missään karjanäyttelyssä olla.

Vierailija
14/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kommentoivat facebookissa niiden ihmisten kuvia, keistä pitävät ihmisinä.

Vierailija
15/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kauniita sisäisesti.

Vierailija
16/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kommentoivat facebookissa niiden ihmisten kuvia, keistä pitävät ihmisinä.

Toivottavasti. Saan itse kehuja, jotka huonon itsetuntoni takia tulkitsen poikkeuksetta sääliksi. Kommentoijat eivät kyllä tunne minua ollenkaan.

Vierailija
17/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka kuvassa on kaunis, niin mitä järkeä on jokaista kuvaa tykkäillä, mutta jos joku näyttää jossain kuvassa paljon paremmalta kuin normaalisti, niin tottakai sitä tykätään.

Vierailija
18/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Saan itse kehuja, jotka huonon itsetuntoni takia tulkitsen poikkeuksetta sääliksi. Kommentoijat eivät kyllä tunne minua ollenkaan.

Mitä vitun järkeä? En tykkää tuosta luuserista ja jostain kumman syystä olen sen facekaveri, ja säälinpä sitä nyt niin että tykkään oikein sen kuvastakin jossa se näyttää rumalta....?

Vierailija
19/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakauniit ihmiset vaan ovat kauniita. Se on heidän ominaisuutensa, joten heidän uusissa kuvissaan ei aina välttämättä ole mitään uutta kommentoitavaa. Jos joku taviksempi saa silmänsä tai huulensa tms kerrankin hehkumaan jonkinlaisella laitolla, se herättää huomiota enemmän. 

Vierailija
20/24 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

U