Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksisuhde ja vauva. :/

Vierailija
19.02.2016 |

Eli minulla oli vielä hetki sitten ihan ok parisuhde ja ihana perhe, mutta 1/2 vuotta sitten olin tyhmä ja aloitin seksisuhteen varatun miehen kanssa.

Sen piti olla vain pelkkää seksiä, hetki omaa aikaa. Ja sitä se olikin, kunnes huomasin olevani raskaana. Isä ehdokkaita on yksi ja hän on tämä varattu mies.

Minä yritin tehdä abortin, mutta en onnistunut. En vain pysty siihen. AvioMies lähti, kun sai kuulla asiasta, Tottakai hän lähti.

Eli minä saan lapsen lähes vieraan miehen kanssa, jonka omakin avioliitto kariutuu tämän takia. Minä jään 2 lapsen yksinhuoltajaksi ja molemmilla eri isä. Kuulostaa kamalalta!

Onneksi minulla on sentään hyvä työpaikka ja talous on muutoinkin turvattu, mutta minä rakastan minun miestäni, ei sen pitänyt mennä näin. :/

Toivottavasti joku toinen nainen, joka harkitsee sivusuhdetta, lukee tämän ja miettii vielä kerran ennenkuin lähtee siihen touhuun. Minua kaduttaa ja hävettää, enkä voi edes ajatella miten pahalta ja väärältä sen miehen vaimosta tuntuu, kun hän kuulee tästä. Minunkin mieheni murtui kun kuuli tästä, eikä tämä ollut yhtään hänen vika.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes viitsi väittää että rakastaisit sun miestä. Muuten sä et olisi aloittanut suhdetta sen selän takana. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
2/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olit munankipeä lortto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi ehkäisy?

Vierailija
4/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Mutta näinhän se menee, että niin makaa kuin petaa. Kannattaisi oikeesti käyttää edes kortsua, jos on pakko ylipäätäön käydä vieraissa.

Ei teillä sitten tämän tulevan lapsen kanssa ole mielenkiintoa pistää hynttyitä yhteen?

Vierailija
5/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "en pysty tekemään aborttia"-ajattelu on todella itsekästä. Miltäs luulet lapsesta tuntuvan, kun aikanaan tauaa, että hänen olemassaolonsa pilasi kaikkien elämän?

Vierailija
6/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa perheenäiti voi varmaan saada muutenkin kuin toisen miehen kanssa?

Vierailija
7/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olit munankipeä lortto.

Saa kai sitä munankipeä lortto olla? Ei kai se kenestäkään kusipäätä tee?

Aloittajalta rakastava teko olisi ollut olla levittämästä omaa virhettään muiden niskaan ja tehdä se abortti. Mutta kyllähän tuo koko juttu haisee pelkältä itsekyydeltä niin eipä ole ihmekään, ettet sitä pystynyt tekemään. Oma napa ja silleen, kun voi tulla paha mieli. Ilmeisesti pidit ukkoasi puutteessa, kun isyydestä ei ollut epäilystä? Horostelit vaan vieraan kanssa.