Minttu Virtanen lensi edestakaisin Suomeen hankkimaan uudet tekoripset? Oikeasti??
https://www.instagram.com/p/BBYCJo1OehY/
Ei niitä ripsiä sitten mistään lähempää saanut?
Kommentit (79)
Sit kun Kimi lemppaa Mintun niin hän vois miettiä uraa agenttina. Kaikissa kuvissa aina erinäköinen ettei sitä tunnista millään :) tosin rahan takia nyt ei varmaan tarttis töissä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuhraisi aikaani lentämiseen ripsien takia, luulisi Sveitsistä ripsien tekijä löytyvän.
Jos on liikaa aikaa, liikaa rahaa, eikä elämässä muuta sisältöä kuin lentäminen, niin mikäs siinä.
Kts tuo aiempi linkki. Ei hän nyt pelkkien ripsien takia. Vaikka varmasti voisi niinkin tehdä.
Eiköhän lähteny Kimin mukaan. Käyny laitattamassa samalla ripset, ehkä nähnyt kavereita\sukulaisia tai mitä tahansa.
Ällöttää tämä av:n negatiivisuus kaikkeen. Kaivetaan aina vain huonot asiat.
Miksi pitäisi olla ekologista? Kaikkia ei ekologisuus ja muu vouhotus kiinnosta, eikä omia menojan sen vuoksi suunnitella poliittisesti korrektin mielipiteen mukaan. Ehkäpä AV-mammojen ekologisuutta korostava siipi on vain kateellinen omaa elämäänsä elävälle Mintulle? Hänen kun ei tarvitse miettiä työaikoja tai tarhan aukeamista, saati tuskailla valmisruokapakettien kanssa Alepan jonossa. Juu, ei sillä ole kavereita, ei tietenkään. Miksi se muuten jakaisi kuvia leppoisasta arjesta ja matkoistaan.
Mua huvittaa edelleen se kun Minttu käytti niitä Jennin vanhoja vaatteita ja haukkui Jenniä tyylittömäksi. :'D
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla ekologista? Kaikkia ei ekologisuus ja muu vouhotus kiinnosta, eikä omia menojan sen vuoksi suunnitella poliittisesti korrektin mielipiteen mukaan. Ehkäpä AV-mammojen ekologisuutta korostava siipi on vain kateellinen omaa elämäänsä elävälle Mintulle? Hänen kun ei tarvitse miettiä työaikoja tai tarhan aukeamista, saati tuskailla valmisruokapakettien kanssa Alepan jonossa. Juu, ei sillä ole kavereita, ei tietenkään. Miksi se muuten jakaisi kuvia leppoisasta arjesta ja matkoistaan.
Missä siellä arjessa ja matkoissa ne kaverit näkyvät? Linkitätkö tähän niitä kuvia, kun itseltäni on jäänyt huomaamatta? Vai lasketaanko lastenhoitaja, ripsien tekijä ja vanhemmat kavereiksi?
Vierailija kirjoitti:
Sit kun Kimi lemppaa Mintun niin hän vois miettiä uraa agenttina. Kaikissa kuvissa aina erinäköinen ettei sitä tunnista millään :) tosin rahan takia nyt ei varmaan tarttis töissä käydä.
Tai näyttelijänä. Ei tarvitsisi elokuviin kuin yhden naisnäyttelijän. Minttu voi näytellä kaikkia rooleja kun on niin muuntautumiskykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai näyttelijänä. Ei tarvitsisi elokuviin kuin yhden naisnäyttelijän. Minttu voi näytellä kaikkia rooleja kun on niin muuntautumiskykyinen.
Ehkä ne kaikki eri näköiset ovatkin niitä hänen kavereitaan. Tai persooniaan. Sama asia. :D
No ilmeisesti on laitattanut ripset samalla kun on muilla asioilla Suomessa liikkunut, hienosti oletettu taas asioita.
Kai se nyt kieliä osaa, ammatti kun on (oli) lentoemäntä...
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää tämä av:n negatiivisuus kaikkeen. Kaivetaan aina vain huonot asiat.
Kyseinen julkkis voisi itse olla kirjoittamatta kuvatekstiin "ripsien takia kannattaa istua 6 tuntia lentokoneessa", jos ei halua, että siihen tartutaan.
Mutta ehkä hän halusi.
imekää kyrpää kateelliset paskat. jos on varaa, ni miksei? itehän ne maksaa, eikä elä sossun rahoilla niinku suurin osa teistä
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa edelleen se kun Minttu käytti niitä Jennin vanhoja vaatteita ja haukkui Jenniä tyylittömäksi. :'D
Oikeastiko? Missä? Multa mennyt tuollainen ihan ohi. Mä uskon tuon suhteen olemassaoloon vasta sitten kun kimi itse kertoo julkisesti seurustelevansa minttu virtasen kanssa, en ennen. Kimi käyttää mintusta termiä "lapsensa äiti". Kuulostaa vähän kulissilta.
Salla Kk kirjoitti:
Minttu näyttää anorektikolta. Miun mies tykkää ainaki että on mistä ottaa kiinni!
Ai luoja. Tää on näitä :D
Tuolla joku todellakin panetteli jenniä julkisesti! Törkeyden huippu. Käsittämätöntä että minttu antaa tuollaisten kommenttien olla.
Vierailija kirjoitti:
Salla Kk kirjoitti:
Minttu näyttää anorektikolta. Miun mies tykkää ainaki että on mistä ottaa kiinni!
Ai luoja. Tää on näitä :D
sanoi lassukan omaava sotanorsu sipsipussin takaa. ps. jos et löydä miestäs kolmeen tuntiin ni tarkista persvakos, voi olla että oot vahingossa istunu päälle!
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää on?
Salla Kk kirjoitti:
Ja tämä liittyy ketjuun... Miten?
Kuulostaa vähän katkeralta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää on?
Ensimmäisissä julkisuudessa olleissa kuvissa Minttu Virtasella oli päällään ihan täsmälleen samanlaisia vaatteita kuin Jenni Dahlmanilla joskus vuosia sitten. Joku sitten heitti että Minttu varmaan löysi Kimin luota Jennin vanhoja vaatteita ja onnessaan käytti niitä. Jossain lehtijutussa Minttu haukkui Jenniä tyylittömäksi.
Jos on liikaa aikaa, liikaa rahaa, eikä elämässä muuta sisältöä kuin lentäminen, niin mikäs siinä.