Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Virtanen lensi edestakaisin Suomeen hankkimaan uudet tekoripset? Oikeasti??

Eko teko?
19.02.2016 |

https://www.instagram.com/p/BBYCJo1OehY/

Ei niitä ripsiä sitten mistään lähempää saanut?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuhraisi aikaani lentämiseen ripsien takia, luulisi Sveitsistä ripsien tekijä löytyvän.

Jos on liikaa aikaa, liikaa rahaa, eikä elämässä muuta sisältöä kuin lentäminen, niin mikäs siinä.

Vierailija
22/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun Kimi lemppaa Mintun niin hän vois miettiä uraa agenttina. Kaikissa kuvissa aina erinäköinen ettei sitä tunnista millään :) tosin rahan takia nyt ei varmaan tarttis töissä käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuhraisi aikaani lentämiseen ripsien takia, luulisi Sveitsistä ripsien tekijä löytyvän.

Jos on liikaa aikaa, liikaa rahaa, eikä elämässä muuta sisältöä kuin lentäminen, niin mikäs siinä.

Kts tuo aiempi linkki. Ei hän nyt pelkkien ripsien takia. Vaikka varmasti voisi niinkin tehdä.

Eiköhän lähteny Kimin mukaan. Käyny laitattamassa samalla ripset, ehkä nähnyt kavereita\sukulaisia tai mitä tahansa.

Ällöttää tämä av:n negatiivisuus kaikkeen. Kaivetaan aina vain huonot asiat.

Vierailija
24/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla ekologista? Kaikkia ei ekologisuus ja muu vouhotus kiinnosta, eikä omia menojan sen vuoksi suunnitella poliittisesti korrektin mielipiteen mukaan. Ehkäpä AV-mammojen ekologisuutta korostava siipi on vain kateellinen omaa elämäänsä elävälle Mintulle? Hänen kun ei tarvitse miettiä työaikoja tai tarhan aukeamista, saati tuskailla valmisruokapakettien kanssa Alepan jonossa. Juu, ei sillä ole kavereita, ei tietenkään. Miksi se muuten jakaisi kuvia leppoisasta arjesta ja matkoistaan.

Vierailija
25/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa edelleen se kun Minttu käytti niitä Jennin vanhoja vaatteita ja haukkui Jenniä tyylittömäksi. :'D

Vierailija
26/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla ekologista? Kaikkia ei ekologisuus ja muu vouhotus kiinnosta, eikä omia menojan sen vuoksi suunnitella poliittisesti korrektin mielipiteen mukaan. Ehkäpä AV-mammojen ekologisuutta korostava siipi on vain kateellinen omaa elämäänsä elävälle Mintulle? Hänen kun ei tarvitse miettiä työaikoja tai tarhan aukeamista, saati tuskailla valmisruokapakettien kanssa Alepan jonossa. Juu, ei sillä ole kavereita, ei tietenkään. Miksi se muuten jakaisi kuvia leppoisasta arjesta ja matkoistaan.

Missä siellä arjessa ja matkoissa ne kaverit näkyvät? Linkitätkö tähän niitä kuvia, kun itseltäni on jäänyt huomaamatta? Vai lasketaanko lastenhoitaja, ripsien tekijä ja vanhemmat kavereiksi?

Vierailija
27/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit kun Kimi lemppaa Mintun niin hän vois miettiä uraa agenttina. Kaikissa kuvissa aina erinäköinen ettei sitä tunnista millään :) tosin rahan takia nyt ei varmaan tarttis töissä käydä. 

Tai näyttelijänä. Ei tarvitsisi elokuviin kuin yhden naisnäyttelijän. Minttu voi näytellä kaikkia rooleja kun on niin muuntautumiskykyinen.

Vierailija
28/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai näyttelijänä. Ei tarvitsisi elokuviin kuin yhden naisnäyttelijän. Minttu voi näytellä kaikkia rooleja kun on niin muuntautumiskykyinen.

Ehkä ne kaikki eri näköiset ovatkin niitä hänen kavereitaan. Tai persooniaan. Sama asia. :D

Vierailija
29/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti on laitattanut ripset samalla kun on muilla asioilla Suomessa liikkunut, hienosti oletettu taas asioita.

Vierailija
30/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt kieliä osaa, ammatti kun on (oli) lentoemäntä...

Vierailija
31/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää tämä av:n negatiivisuus kaikkeen. Kaivetaan aina vain huonot asiat.

Kyseinen julkkis voisi itse olla kirjoittamatta kuvatekstiin "ripsien takia kannattaa istua 6 tuntia lentokoneessa", jos ei halua, että siihen tartutaan.

Mutta ehkä hän halusi.

Vierailija
32/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

imekää kyrpää kateelliset paskat. jos on varaa, ni miksei? itehän ne maksaa, eikä elä sossun rahoilla niinku suurin osa teistä

Vierailija
33/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa edelleen se kun Minttu käytti niitä Jennin vanhoja vaatteita ja haukkui Jenniä tyylittömäksi. :'D

Oikeastiko? Missä? Multa mennyt tuollainen ihan ohi. Mä uskon tuon suhteen olemassaoloon vasta sitten kun kimi itse kertoo julkisesti seurustelevansa minttu virtasen kanssa, en ennen. Kimi käyttää mintusta termiä "lapsensa äiti". Kuulostaa vähän kulissilta.

Vierailija
34/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Kk kirjoitti:

Minttu näyttää anorektikolta. Miun mies tykkää ainaki että on mistä ottaa kiinni!

Ai luoja. Tää on näitä :D

Vierailija
35/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku todellakin panetteli jenniä julkisesti! Törkeyden huippu. Käsittämätöntä että minttu antaa tuollaisten kommenttien olla.

Vierailija
36/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Kk kirjoitti:

Minttu näyttää anorektikolta. Miun mies tykkää ainaki että on mistä ottaa kiinni!

Ai luoja. Tää on näitä :D

sanoi lassukan omaava sotanorsu sipsipussin takaa. ps. jos et löydä miestäs kolmeen tuntiin ni tarkista persvakos, voi olla että oot vahingossa istunu päälle!

Vierailija
37/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on?

Vierailija
38/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Kk kirjoitti:

Ja tämä liittyy ketjuun... Miten?

Kuulostaa vähän katkeralta kyllä.

Vierailija
39/79 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on?

Ensimmäisissä julkisuudessa olleissa kuvissa Minttu Virtasella oli päällään ihan täsmälleen samanlaisia vaatteita kuin Jenni Dahlmanilla joskus vuosia sitten. Joku sitten heitti että Minttu varmaan löysi Kimin luota Jennin vanhoja vaatteita ja onnessaan käytti niitä. Jossain lehtijutussa Minttu haukkui Jenniä tyylittömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi